Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Mijn kadootjes zijn voor vandaag weg gegeven. Kan morgen weer opnieuw sturen

2. -sabje-1

-sabje-1 Forumbeginner

bedankt aan iedereen die me al heeft geholpen met een sjaaltje.
    ik heb er nu nog 11 te gaan dus ik hoop dat ik het ga halen

-ymked55- en bassiefarmer vinden dit leuk.
  3. nonnascherrenburg

nonnascherrenburg Forumbeginner

Kan er vandaag nog 2 versturen.Wel een duifje sturen graag;)

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Die 11 moet je kunnen halen vandaag

5. TumTummm

TumTummm Forumleerling

Ik moet nog 202 vuurvliegjesvlaggen, heeft iemand tips voor me over hoe ik ze het snelst kan ontvangen?

6. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Als je mij een duifje stuur (dus een mail/post) dan kan ik je een vlag sturen.

En als je hierboven alles een beetje lees zijn er meerderen die een duifje willen ontvangen om zo je een vlag te sturen
    succes ermee

7. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

Goedemorgen lieve mensen ik heb het event gehaald en een heleboel nieuwe buurtjes der bij gezellie !!
    bedankt voor jullie hulp!!!
    :inlove:

-ymked55-, BoerAnnelies, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. henk.d

henk.d Forumleerling

Wie kan mij nog helpen aan vuurvliegVLAG ik moet er nog 100 hebben ik hoop dat ik het haal
    alvast bedankt

groetjes henk.d

9. dama75

dama75 Gelegenheidsauteur

Hallo allemaal ik moet ook nog 30 sjaals ik hoop dat ik het haal dit is het enige nog dus ik hoop van wel en dan heb ik ook een keer een event gehaald!! :D

10. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Lees hierboven wie er nog duifjes wil ontvangen/cadeau's over hebben dan kom je er wel

henk.d vindt dit leuk.
  11. TumTummm

TumTummm Forumleerling

Duifje is onderweg en thanks voor de tip, ik ga ff terugscrollen ;)

-ymked55- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Ik wil zo gauw ik weer kados kan sturen ook wel sjaaltjes of vlaggen sturen maar dan wel even een duifje sturen met je wensen naar maansteen8

henk.d vindt dit leuk.
  13. henk.d

henk.d Forumleerling

Ik heb je een berichtje gestuurd, ik kan nog veel VLAGGEN gebruiken dus wie nog een vlaggetje overheeft dan hou ik mijn aanbevolen.:)

maansteen8 vindt dit leuk.
  14. langeveentje

langeveentje Doorzetter

wie nog vlaggetjes tekort komt stuur duifje

henk.d vindt dit leuk.
  15. elianne101

elianne101 Forumbeginner

ik ben heel blij met de gene die me wil helpen met de vlaggetjes en bedankt voor de gene die ze nu al gestuurd hebben ik mis er nog wel een heel stel wie heeft er nog een voor me over?

16. henk.d

henk.d Forumleerling

Duifje gestuurd

17. -lis111-

-lis111- Forumleerling

Ik kan nog 2 cadeau's weggeven vandaag en heb zelf nog een aantal sjaals nodig om de quest af te maken. Wie stuurt me een duifje?

18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wat is het toch fijn dat we elkaar allemaal kunnen helpen op deze manier. Hier ook nog 2 burencadeaus die ik kan versturen, maar dan zie ik wel graag een duifje!

Het valt mij altijd el op dat er om DI word gevraagd, maar dan niet even terug word gelezen. Als je deze blz en de blz terug leest, dan kun je zoveel duifjes sturen dat je aan je max cadeaus per dag zit. Dus een kleine moeite voor de persoon die DI te kort komt. 20 duifjes sturen met je wens en je hebt ze binnen!

19. dama75

dama75 Gelegenheidsauteur

Bedankt Lis!!

20. fairie

fairie Commandant van het forum

Wie nog nodig heeft kan een duifje sturen naar ben_sonic1985. Ik heb er daar nog 5 die ik kan weggeven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.