Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

1 vlag pff en 20 sjaals moet lukken.. succes nog allemaal.

2. neva1

neva1 Forumkenner

Ik moet nog 20 sjaaltjes en een hoop vlaggetjes maar ik haal het wel. mijn sjaaltjes kunnen dus naar een ander die het harder nodig heeft. Ik had alleen sinds gistermiddag 3 uur maar 1 vlaggetje en nu op een uur tijd al 9 dus het werkt nog niet zoals het moet maar....heel het event deed hij het goed. Ik heb ook dit event opeens 5 nieuwe buren gekregen waar ik natuurlijk blij mee ben. hoop dat iedereen het haalt. effe of topic ik oogst mijn staken altijd in 1 keer ...niet goed?

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog 26 sjaals maar gister bijna niet online geweest ivm late dienst dus vandaag even flink rapen want het hele weekend weer dienst dus dat wordt ook weinig rapen maar gaat zeker lukken. W.s. morgen want vandaag ook druk, druk druk :music::)

Van harte voor iedereen die klaar is!

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Er is zeker meer in het leven dan het spel. Maar als je een event kunt halen is mooi toch. Je sjaaltje van vandaag is al naar je toe gevlogen :)

Ja dit wist ik natuurlijk ook wel. Maar of ik ze allemaal al vrij heb gespeeld voor GB dan weet ik niet zeker. In de boom kan ik nog voor sterren SV er uit halen. Die bewaar ik altijd voor als ik krap zit, wat dit keer met de hondenfok waarschijnlijk gaat gebeuren. Al heb ik ook nog een spetterbij achter de hand die ik bij 'soep voor vrienden' in kan leveren en dan heb ik nog van die super buren die SV pakketten kopen en dan krijg ik ook weer SV :inlove:.

Iedereen bedankt voor de tips over het wel en niet oogsten van alle staken en het in je favorieten zetten. Al snap ik dat laatste nog niet helemaal want als ik ze in mijn favo zet en vervolgens oogst ik met knechten, oogst ik dan niet alsnog ALLE staken???

On topic: er moet bij mij nog 1 lantaarn branden en dat is die van de witte koeien. Die komt vanavond na het fokken in orde. Dan komen de meeste cadeaus ook tevoorschijn, want nu heb ik nog geen stekjes, geen achacha en geen gordeldier. Er is een linde bij mij binnen gekomen en 1 sieritem en nog een paar andere dingen. Maar de mooiste prijzen komen als de koeien zijn ingeleverd. Ze kosten wat, maar leveren ook veel op:D

5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 16 sjaals . Dat gaat vandaag of morgen wel lukken:D

daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Je zet alleen die staken bij je favorieten die je gewoon allemaal in 1 keer kunt oogsten, en bijzondere niet. Bijzondere zoals die kastanjerij, of die van de vollemaangewassen komen er dus niet in. Als je nu die favorietenrij met de knecht oogst, dan heb dus in 1 keer alle staken behalve die bijzondere staken geoogst. Die bijzondere kan je met de hand doen wanneer jij dat wilt. En als het goed is staan die bij elkaar onder de plantenbonus en kan je ze dan ook nog met de knecht oogsten ;)

7. Muoike-Tet

Muoike-Tet Forumleerling

Hier nog 35 sjaals en 78 vlaggetjes de vlaggetjes lukt wel maar de sjaals ?

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier net weer thuis en de laatste sjaaltjes gekregen. Event afgerond.Nu opmaken voor volle maan. Misschien dat ik vanavond nog even me de panda's ga fokken.

bjorke-annika, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat gaat je wel lukken. Als je nagaat dat je er 180 nodig had dan heb je er dus al 145 binnen gehaald in ongeveer 3 dagen. Die 35 lukt je dan makkelijk de komende dagen nog.

Geertrui59 vindt dit leuk.
  10. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 15 vlaggen en 19 sjaals en natuurlijk de witte koeien niet vergeten.xD
    Dus ik verwacht morgen zeker klaar te zijn.
    Kan niet wachten op de mooie prijzen.:p

11. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hallo,
    Voor ons is het event afgerond, erg leuk bedacht
    Het was weer eens heel wat anders en wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
    Wat de prijzen betreft, die waren super.
    Farmarama bedankt voor de leuke en bruikbare prijzen.

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2015
  12. neva1

neva1 Forumkenner

ik ben zo blij blij blij nog 50 vlaggetjes en al zoveel mooie prijzen gehad dus nog 1 lantaarn en dan is het voor mij ook afgerond. kan ik me helemaal gaan wijden aan vliegende heksen en kruipende zombies .... xD

13. margriet68

margriet68 Gelegenheidsauteur

Misschien nog iemand sjaals weg te geven?? ik ben gister na een korte vakantie (zonder wifi) weer thuisgekomen...
    ben direkt begonnen met zaaien en sjaals binnenhalen, heb inmiddels 60 sjaals binnen.... maar schiet nog niet echt op...
    rest van de producten moet lukken... vanavond dan nog de witte koeien fokken, heb hier maar meer 1 van:)!
    ...ik ga ervoor!! wie wil mij helpen??
    voor vandaag heb ik geen kado's meer te vergeven.... maar morgen wel weer!

14. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Stuur maar een duifje, stuur ik morgen een sjaal, voor vandaag zijn de cadeautje op.

Mijn stand van zaken, een overschot van 20 sjaaltjes:p en nog 50 vlaggetjes te gaan en de witte koetjes niet te vergeten. Gaat wel goed komen:D

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Oh,o, schaapje komt steeds dichter bij het gordeldier en de rest van de mooie prijzen.:music:

Zojuist alle velden geoogst en ik schoot van 75 vlaggen naar 202 vlaggen. xD De sjaals staan nu op 35 dus nog 5 te gaan aan sjaaltjes en 48 vlaggetjes. Ik wuif vast naar het gordeltje, kom maar hoor jochie, je bent hier zeer welkom. :)

-ymked55-, daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben ook geen drops meer nodig. En hoor helaas bij de buurtjes die slecht cadeautjes verstuurd. Vaak kan ik het niet laten om eerst de spelers te doen die een level up gegaan zijn, en ik heb op dit moment 3 buurtjes die dat zeer regelmatig doen, en de drops dus ook erg goed kunnen gebruiken. Verder stuur ik terug op volgorde van binnenkomst en moet ik nu nog 2 cadeautjes terugsturen van de 18e.

Straks zet ik een roze gelei aan en ga vanavond lekker fokken, nog 18 sjaaltjes en dan heb ik het event af.

17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Wie er morgen nog sjaaltjes zijn stuur maar een duifje.
    annigjen1961 allemaal kleine letters

18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb héél optimistisch geweest, buuf.:music:
    Ik heb gisteren al gordeldier voer gemaakt.
    Je gaat het met gemak redden nog 67 uur op de teller.:D
    Ik moet nog 4 sjaaltjes en dan ben ik klaar. De koeien al gefokt.
    Zelfs een hele fraaie overslag meegemaakt nl uit 4 gewone koeien 1 cowgirl gekregen.:inlove:

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ikke gister ook al voer gemaakt. xD Mooie overslag hoor! :inlove:

Sjaaltjes zijn binnen en kreeg een duindoorn :inlove: en kraaienei :inlove:. Nu nog de vlaggetjes, nog 45 stuks te gaan.

Daxter1966, daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. marliza1

marliza1 Forum prof

pfoe, was me dat even hard boeren vandaag!
    De witte koeien zijn binnen en nog 2 sjaaltjes te gaan en dan is het event klaar,
    Helemaal blij. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.