Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neva1

neva1 Forumkenner

er branden al 8 lantaarns en heb vooralsnog geen last van farmproblemen. de sjaaltjes komen geregeld op mijn akker , ( de buren zijn me vergeten geloof ik) :sleepy:de koeien zijn ingeleverd en heb via de fok alweer 3 nieuwe witte die al op de markt staan zodat de aankopen van gisteren alweer aardig zijn recht getrokken. wat betreft de aantallen van de gloeibessen doe ik ws weer wat verkeerd. ik heb er nu 300 die ik bijeengesprokkeld heb door wac , supermest en susimest en nog maar 300? afijn de rogge staat er voor vannacht op dus daar verwacht ik morgen toch een mooi aantal DI van. Ik hang mijn zeis en kiel aan de haak en zie morgen wel weer .:p

farmhouse10 vindt dit leuk.
  2. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

hoe krijg je het trouwens voor elkaar om alle combinaties te maken? Of moet je kiezen wel je wel en niet wilt maken? Ik begrijp dat wanneer een lantaarn eenmaal brand deze niet meer uitgaat..... helpo_O

farmhouse10 vindt dit leuk.
  3. neva1

neva1 Forumkenner

zoals ik het begrepen heb hoef je alleen de combinatie te maken als je weet dat je ze niet allemaal kunt aansteken. dus kun je kiezen welke beloning je dan neemt. ik probeer ze gewoon allemaal en zie wel waar het schip strand

farmhouse10 en Gozertje vinden dit leuk.
  4. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

De combinaties zijn er voor spelers, die niet alles af kunnen krijgen of hier niet voor kiezen. Je kan dan voor een aantal prijzen gaan.

Bij een volle kaart heb je alle prijzen en "alle" combinaties. :)

Gozertje vindt dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Als je alle lantaarns hebt branden heb je alle prijzen binnen.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daar zat ik eerst ook mee. Maar de lamp telt bij iedere combinatie opnieuw mee. Dus als je op volgorde 1 t/m 16 inlevert, dan krijg je bij nr 13 prijs nr 3, bij 15 prijs 7 en de rest bij nr 16.

7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

okee, dat had ik niet gesnapt, dus gewoon alle vakjes en alle prijzen zijn binnen, mooi:music:

8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zo ik dacht ik ga gewoon even wat witte koeien fokken voor wat geldjes hahaha!
    Dus heb er weer 6 miljoen mee verdiend nu.

Heb nu 205 vlaggen en 26 sjaals.

Baharama 2 velden vol met bomen voor de drops. En 3 velden Farmarama 1 hokjes met gloeibessen.

Trusten allen!

9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ondanks alles gedaan te hebben is het spel toch nog instabiel.
    Oja niet allemaal op f5 drukken. Dan lig je er ook uit

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2015
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo schaapje is ook begonnen en alles staat op het land.

Gelukkig al van lieve buren sjaals gekregen en heb er nu 29 in de schuur. De vlaggen staan op 190. Er branden nu 7 lampionnetjes, wel schattig om te zien. Ben nog weer begonnen met die witte koeien, nu 15 in de schuur. Nog 5 te gaan.

Van de sjaals ben ik nog niet zo zeker dat ik die 180 ga halen, maar ik ga voor alles. Dus desnoods een marathon om de bomen en gordeldierverblijf binnen te halen.

Iedereen veel succes en wapper af en toe even met een vlag of sjaal. xD

DarkDevilDude, ymked55, -mikmak- en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. farmhouse10

farmhouse10 Junior expert

hallo , allemaal ik ben begin van de maand begonnen en dit is na farmschool mijn 2e event
    en daar probeer ik ver mee te komen te volbrengen eigenlijk maar de vlaggen gaan moeilijk
    misschien omdat het nieuwe grond is :) dat weet ik niet maar zou al mijn buren willen vragen
    of ze me vuurvliegjes vlaggen willen sturen dan doe ik de rest :D bedankt alvast
    doe mijn best

Wandermans, Jannies, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Daarvoor kun je het beste een berichtje aan je buren sturen, via het postkantoor.
    Op dag 1 al in de praatgroep bedelen is niet de juiste manier.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ach..ik doe ook maar wat...:oops:..zie wel wat ik binnen haal..:p

ymked55, DarkDevilDude, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. mvv100

mvv100 Forumleerling

Leuk event met heel mooie beloningen. 9000 eventgewassen kweken op 5 akkers is een makkie. o_Ok de DI is goed te doen en de vuurvliegjespakketten maken leveren geen problemen op. Echter de benodigde 180 sjaals binnenhalen is bijna niet te doen. ik werk, ik sport, ik heb een gezin en nog tal van andere bezigheden.
    Heel leuk event, maar met die sjaals heeft BP naar mijn mening een oninteressant en vervelend element in het spel ingevoerd. Dat je hard moet werken voor je beloningen vind ik vanzelfsprekend, maar die sjaals verzamelen is niet hard werken, maar heeeeel erg veel vrije tijd hebben om 1 keer per kwartier met je muis te klikken en een sjaaltje op te pikken.

Overigen moet ook ik op F5 klikken om een sjaal te krijgen, want die komen niet vanzelf.

Succes iedereen.

15. VlinderHoeve

VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

Ik begrijp nog steeds niets van die vuurvliegjessjaal, o_O
    5 accounts die telkens achter elkaar worden nagekeken en waar de items worden opgeraapt.
    Zou je toch zeggen dat je dan op elk account evenveel items vind, nou hier dus niet.
    Het verschilt elke keer weer. En dat begrijp ik dus niet, want naar mijn mening is op elk
    account de tijd hetzelfde of loop de tijd op het ene account sneller dan op het andere ?????? o_O

16. orkbeest

orkbeest Gelegenheidsauteur

misschien kriig je van u buurtjes vuurvliejessjaaltjes en heb je daarmee een verschil op u andere account

17. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De teller start voor een nieuwe cyclus op het moment dat je de laatste sjaal die zichtbaar is hebt opgehaald.
    Als je 5 accounts doet zal er dus zeker tijdverschil te zien zijn.
    En als je op een account een keer 1 sjaal vergeten hebt op te rapen dan loopt die ook direct uit de pas.

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer dat je nieuwe spelers zo verwelkomd. De buren via het forum proberen te bereiken en dan gelijk voor bedelaar te worden uitgemaakt voelt niet fijn.
    Daarnaast helpen we op die manier in de praatgroep regelmatig spelers die nog niet zo lang spelen, dus ik zie ook niet in waarom een speler dat niet kenbaar zou mogen maken.

linnepin1969, ymked55, popje4 en 14 anderen vinden dit leuk.
  19. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Goeiemorgen allemaal :)
    Bij mij komen de sjaaltjes niet om de 15 min. Heb gister echt continue op de klok gekeken en nu vanochtend weer maar ze komen pas na 20 min weer op mijn akker, dat zijn er dus geen 4 per uur maar 3.. Ik zit nu op 44. Heb geen flauw idee of dit goed is of dat ik achterloop. Morgen heb ik een late dienst en ook het hele weekend werk ik, ik hoop toch echt dat ik wel het red dan :eek:

20. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja dat klopt......... was echt toen alleen voor dat event want toen kwam er niets uit de stallen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.