Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij mij en mij zus ook. Staan er 6 en klik je op de 1e is de rest verdwenen. Beide ook maar 1 in de voorraad bijgeteld. Een vriendin van ons kon ze wel allemaal aanklikken en heeft ze ook alle 6 in haar voorraad staan.

3. Wandermans

Wandermans Gevorderde

hier lukte het wel om de vlagjes te oogsten, ik heb er op het moment 9 in mijn voorraad: 6 + 2 geoogst en 1 cadeau gekregen.
    verder 132 vlaggen

voor al wie zijn vlagjes zag verdwijnen hoop ik dat het probleem snel opgelost kan worden

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

ier lukt het ook wel met de vlaggen

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier gaan de vlaggetjes gelukkig ook goed. Heb er 12 in mijn schuur staan. 6 aan het begin, nog 2 of 3 keer geklikt en burencadeaus. Ze komen niet precies om de 15 minuten of ik zou het spel tussendoor moeten verversen. Maar we zien wel. Ga echt niet elk kwartier achter de pc, maar zit er nu achter omdat ik wat moest uitzoeken :)

6. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Eerlijk gezegd maak ik me niet zo druk om die verloren 4 sjaaltjes. Daar zal het niet op misgaan. Ik maak me wel zorgen over het benodigd aantal sjaaltjes. Dat zijn er 180. En veel per uur kan je niet verdienen ( 4 per uur, maar dan wel elk kwartier oogsten) of bijna 2 per uur en dan wel na ruim 2 en een half uur oogsten. Als je de hele dag werkt of gewoon een dag weg bent haal je dus 6, misschien nog wat extra in de avond of ochtend. Veel meer dan 20 zullen het er dan niet gaan worden, denk ik, dus...... Een moeilijkheidsgraad van 'normaal' wil ik dit niet noemen.

7. annigjen

Daar heb je wel een punt. Je kan ook aan je buren de sjaaltjes vragen

Het spel lijkt nu wel weer te bevriezen. Alles weer geleegd maar kom niet meer op de farm

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2015
  8. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

En we zijn begonnen.
    Drop items 136 valt een beetje tegen, maar ja we hebben nog tijd genoeg.
    Heel veel succes allemaal.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  9. .-jur-.

.-jur-. Gelegenheidsauteur

wat een su-per-leuk event, nee dat was niet sarcastisch bedoeld.

ik zit hier met verbazing te kijken naar de prijzen op de markt. de markt is namelijk gek geworden. witte koeien voor een prijs waar je met gemak een fokdier koopt van 4 fases verder en laat ik dan niet beginnen over de planten. dat doe ik dus maar wel, 400 bd voor een mager takje rozemarijn :eek:, zo duur is de Italiaanse cuisine nog nooit geweest. maar gelukkig biedt dit ook nog zat kansen, de cash-flow draait denk ik nu op volle toeren.

na goed, laat ik ook maar on-topic blijven. De zo duur gefokte witte koeien zijn van eigenaar verandert en de boomvruchten zijn ook bij BP aangekomen, nu de rest nog.

en over die sjaaltjes, als je de farm op de achtergrond continu aan laat staan, dan kun je als je zou willen ieder tweeënhalf uur terug komen om je sjalalie binnen te halen.

iedereen succes in ieder geval;)

daisy17858 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die prijzen zijn helemaal on-topic. Echte handel, maakt dat zo'n event inderdaad iets extra's heeft.
    En voor die sjaaltjes hoef je de farm niet op de achtergrond aan te laten staan. De vraag is of je vaak genoeg op een dag de sjaaltjes kunt ophalen. Als we uitgaan van 6 sjaaltjes per keer, dan moet je 30x sjaaltjes ophalen in 6x 24 uur. Dat is 5x per etmaal. 5x 2,5 uur is 12,5 uur. Er zit dus echt niet veel ruimte in dit event, iedereen die niet zeer regelmatig online kan zijn, is dus sjaaltjes nodig.

Voor spelers die wel de hele dag achter de pc zitten is het iets gemakkelijker. Die kunnen 4 per uur binnen halen. Dat is 45 uur, in 6 dagen is dus 7,5 uur per dag.

11. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Nog nooit zo veel verdiend vandaag:D bijna 3 miljoen BD

Rnsgbrs en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Ik krijg maar 1 sjaal per keer, bij een bepaalde boom, dus dat gaat echt niet lukken, als het zo doorgaat. :wuerg:
    Maar ik wacht af, wie weet wat BP nog in petto heeft???

harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

163 vlaggen en 7 sjaaltjes geoogst net!

Goed begin lijkt me.

Succes voor een ieder! :D

daisy17858, farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. lovely

lovely Forummeester

EHHHH,ik mis de faq bij event faq's?

HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

hier nog iemand die de faq daar mist

HofvanDromen vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat klopt ook. Zie het schema in de FAQ

Interval (minuten)Interval toename (minuten)Aantal Vuurvliegjessjaals
    15151
    35202
    60253
    90304
    125355
    165406

17. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

wel heel irrie dat je zolang voor de sjaaltjes moet wachten hoor...
    :(

18. annigjen

Zijn ze vergeten te plaatsen denk ik

19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

20. annigjen

Ik sta nu echt op het punt om te kappen met het hele spel. Kom er weer niet in.. Alles bevriest. Kan niet op de markt kijken. Dit is nu de 2de keer sinds dit event. En ze lijken met maar niet te willen/kunnen oplossen. Antwoord van een mod krijg je niet meer. Ik baal hier stevig van. Gisteren was het goed. Dit probleem lijkt dus erger te worden tijdens events

Daxter1966 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.