Praatgroep - Vuurvliegjes festival Herfsteditie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vandaag hoop ik de rugzakken klaar te hebben, moet er nog 9 en dan doorzaaien voor de overige vakjes. Zie net dat je voor 300 farmmunten ook een rode vlinderstal kunt kopen. Was me eerder niet opgevallen dat die er tussen stond. Wellicht is dat zo voor meer boertjes vandaar dat ik het even meld.
     
  2. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    is het niet beter om de munten te bewaren want volgens mij kunne we in de toekomst nog het eiland uitbereiden we hebben nu alleen nog maar het onderste deel vrij gespeeld...
     
    blackscorpion64, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  3. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Ja dat zou nog kunnen. Ik hoop het.
    Eigenlijk was ik al gestopt.
     
    blackscorpion64, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik vind 300 muntjes voor een rode vlinderstal eigenlijk zonde om uit te geven. Er komt vast in de toekomst wel weer iets waar je je muntjes beter voor kan gebruiken. Event is hier klaar, heel fijn die 100% oogst aan het rad :)
     
  5. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Vraagje spelen jullie alleen alles vol? of alle mogelijk heden.
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ben gewoon voor alles gegaan. Als je denkt dat je niet alles gaat redden kan je natuurlijk ook kijken welke prijsjes je graag wil hebben en voor die combinaties de lampjes laten branden.
     
  7. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    hier gaat het nu ook snel 200% + 100%en plus 1;)
     
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat zou ik ook niet doen ,dan duren ze maar wat langer.

    Chips ben net begonnen met inleveren, zie ik dat ik nog maar 3 rugzakken hoef te maken.
    Ik had ze zo weer aangezet:oops:xD
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier de rugzakjes klaar, nu verder gewassen en drops sparen, nog ca. 8000 gewas nodig en nog ca. 400 drops, dus gaat goed :D
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook de rugzakken klaar. Nog 95 Di en morgenvroeg is het gewas binnen. Ik ga ervan uit dat ik morgenvroeg ook de DI wel binnen heb. Ging lekker snel. Moet wel zeggen dat ik een oogstbonus erbij had van + 2.
     
  11. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Geen kaarsenatelier en ik werk me te pletter om centjes te verdienen. Geurkaarsjes zijn zo duur hé. Ik ga naar de markt en wat doet deze domme boerin? Haar centjes uitgeven aan…glanspoeder. Stond aan een verkeerd kraampje aan te schuiven.:(
    Weg zuurverdiende boerenduiten en weg de hoop om het event uit te spelen. :cry:
     
  12. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Hier ook allebei geen geurkaarsen.... Doe gewoon rustig mee en kijk wel wat ik kan halen (i.i.g. stal, GB en farmmunten proberen).
    Morgen verjaardagsfeest van zoonlief (speler ndvdschee), zaterdag ander feest en pas zondagavond weer thuis.
    Fokevent gaat het ook niet worden. SV nog niet op orde (230 ongeveer). We zien het wel.
    Voor wie wel meespelen: veel plezier en succes!
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voorlopig gaat dit event super, nog maar ca. 2000 gewassen nodig en nog 360 thermosflessen. De lange gewassen, die ik er voor de nacht op had gezet zijn nog niet klaar. Als het in dit tempo doorgaat, denk ik dat ik morgen klaar ben :D
    Daarna een maandje de kaarsenmakerij op het veld zetten, om die weer aan te vullen tot de 50 die ik altijd op voorraad wil hebben 8)
     
  14. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nog 270 drop items te gaan.
    De rest is klaar en ingeleverd.
    Als het zo doorgaat morgenvroeg of morgenmiddag klaar.;)
     
  15. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Toch nog voldoende centjes gevonden om twee kaarsjes te kopen. Heb nu nog 51.638 bd en nog maar één kaarsje tekort. Deze boerin gaat hard werken om haar saldo aan te zuiveren en om het meteen weer op te toeteren.
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik zal er langer over doen, heb slechte start gemaakt en ben nog veel weg. we zien wel hoever we komen
     
    blackscorpion64, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je van een oud account iets gestuurd om te verkopen zodat je de laatste ook kan kopen.
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    DI zijn binnen. Ik had vanmorgen niet in de gaten dat mijn wac was afgelopen. Dus geoogst zonder. Straks nog maar 2 landjes vol zetten. Kom er iets meer dan 400 te kort8)
     
  19. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Heel erg bedankt. Gaat helemaal goed komen.

    Update: :music: En HannyBalleke kwam, zag en overwon!
    (niet voor niks de dochter van een groot krijgsheer)
     
    Laatste bewerkt: 13 Oktober 2017
  20. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    stuur maar een duifje, dan stuur ik je morgen iets dat je kunt verkopen op de markt voor voldoende duitjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.