Praatgroep - Vuurvliegjes festival Herfsteditie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    170 thermoskannen. Gauw 2rondjes met sm en dan nog een ronde op kwartveldjes vanavond.
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Begonnen met 156 thermoskannen. Grote velden met alles erop en -aan, dus duren dan net iets meer dan 50 min.
    Zo kan ik vanavond al voor de eerste keer kwartakkers oogsten.
     
    blackscorpion64, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Laat de vuurvliegjes voorbij gaan vind het de moeite niet waard. Merk wel dat mijn belangstelling voor de events sterk aan het afnemen is. Ondanks dat ik met pensioen ben zit ik niet de hele dag op de farm.Het fokevent doe ik wel omdat het weinig tijd kost en ik (fok) dieren in overvloed heb. Wacht even op de BB maar het hotel is al gevuld.
     
  4. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Was er vanmiddag ook even op en inderdaad weer weg :wuerg:.
    Heb nu wel kunnen oogsten en zaaien maar erg traag , je moet engelengeduld hebben en ik ben bang dat dat niet mijn ding is ;).
    Gelukkig wel 100 kaarsen en de rest wat er gevraagd wordt .
    Fokken kan ik wel vergeten , maar 200 SV :p.
    Doe rustig mee en zie wel wat het wordt.-.-
     
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wat een mazzel dat ik later ben begonnen, niets van de storing gemerkt:music:
     
  6. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling

    hier net zo geen kaarsenfabriek
    snap ook niet dat ze zo iets er dan bij in doen hoor en zie veel mensen die het niet hebben:oops:heel jammer :(
     
  7. marliza1

    marliza1 Forum prof

    van welk dier komen die geurkaarsen?
     
    blackscorpion64, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -iefje-57

    -iefje-57 Forumleerling

    Ik moet er nog over denken niet slim om op twee plaatsen gloeiwormpjes en vlinders tegebruiken
     
  9. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    van de stinkdieren
     
    blackscorpion64, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Vanochtend nog geoogst voor het andere event en kan pas over anderhalve uur mijn gewassen binnenhalen. Nu met de rest 32 DI's binnengehaald en daar zitten er 3 bij van buren. Ik verwacht wel dat ik voor de nacht boven de 100 DI's zit. Als ik dit inderdaad haal dan valt het nog mee in vergelijking met de resultaten die ik hierboven lees. 8) Dacht nog even de 19 draaien aan het rad te doen in de hoop misschien nog een oogstbonus te winnen. Schijnbaar die ik te weinig met de ambachten. Kreeg uit die 19 draaien 5x kruidendrankjes, 2x bloemdraad, en 1x alruin. Dat wordt dan denk ik toch maar weer eens daar aan het werk gaan. :wuerg:
     
  11. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Toen ik in 2011 begon kon je ook niet met alle quests meedoen en duurde het nog veel langer voor je een level verder was! Meestal stond er dan aangegeven tot hoever je kon spelen. Ik heb wel een kaarsenfabriek maar geen hele voorraad kaarsen ... sommige stallen duren lang en ik ben zuinig op mijn supervoer!
     
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik ben het met je eens, Ik ben ook in 2011 begonnen en de eerste twee jaar was het nooit mogelijk om een event uit te spelen. Simpelweg omdat er gewassen/dieren/producten gevraagd werden die in een hoger level pas vrij te spelen waren. Dus eigenlijk zijn we de laatste jaren verwend dat de meeste events door vrijwel iedereen uit te spelen zijn.
     
    blackscorpion64, knoepertje, leerub en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Het is niet gemakkelijk om alles te doen op je boerderij. We krijgen massa's quests en dan heb je haast geen tijd om je boerderij verstandig te beheren. Dus veel fokken zit er niet in en je plantgoed en dierenaantallen op peil houden is ook heel moeilijk.
    Ik heb geurkaarsen moeten kopen
     
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Event al bijna klaar. Ik hoef nog maar 3 vakjes. Ben 9 van de 14 rugzakken aan het maken, dan nog 2600 aan gewas en 160 DI
     
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    @annigjen al klaar......?"??
    ik moet nog beginnen, pfffff ik weet niet meer waar te beginnen.
    Heb pas 5500 eventgewas, 137 geurkaars, 248 thermos en dan nog wat fokken tijdens de babyboom, valt niet mee.

    en ik mis nog wel de krokodil, giraffe, fazant, en de werkstal schrijfveer en masker.
    binnenkort kunnen we schenken en ruilen pak mn kansen dan weer
     
  16. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik mis die ook, maar ik heb net gewonnen stallen toch maar gepland en heb nu 1 fazantenstal. Ik blij!!!
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak



    Volgens mij is het vanzelfsprekend dat een event op een ''normale'' manier uit te spelen is, bij deze 2 events worden bij het ene event idiote aantallen eventgewassen en drop items gevraagd en voor het fokevent zou het eigenlijk normaal moeten zijn dat we de mogelijkheid hebben om overal stallen te kunnen plaatsen om die dieren te kunnen fokken en in te kunnen leveren.
     
  18. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Hallo boeren en boerinnen,
    Jammer dat we dit event niet mee kunnen doen want het niet mogelijk om aan een kaarsenstal te komen.
    Groetjes Greetje
     
    blackscorpion64, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben met dit event ook later begonnen.
    Heb nu nog 429 drop items nodig om het event af te ronden.
    Met nog 91:55 uur op de klok moet dit haalbaar zijn.
     
  20. mentorboerderij

    mentorboerderij Gelegenheidsauteur

    Ik heb ook geen kaarsenstal, maar heb op de 1e dag de 30 kaarsen gekocht. Zo kan je toch meedoen aan het event, hoewel de kaarsen inmiddels wel een vermogen kosten. Misschien dat de prijs van de kaarsen over een paar dagen weer wat daalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.