Praatgroep - Vuurvliegjes festival Herfsteditie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    k Vind het steeds gekker worden o_O Drie events tegelijk vraagt om
    moeilijkheden (denk ik) k Doe alleen de vuurvliegjes :sleepy:
     
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    probeer zo ver te komen met wat ik kan in leveren
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij is er iemand die gek is van 6 uur gewas.-.- Nou, ik niet. :cry:Kaarsen heb ik ook niet genoeg en maar 1 werkstal, dus sla maar weer over. :) Ben nog aan het bijkomen van het bijltjes gooien en 6 uur gewas. :sleepy:

    Iedereen veel succes met dit event en veel speelplezier. xD Is er trouwens een krokodil te winnen? xD of een giraffe of een groot bruin harig beest. Die heb ik nog steeds niet.
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Giraffe? Hebben we die ook al in het spel dan of maak je een grapje? Zo niet, pff ik hou het tegenwoordig echt niet meer bij zoveel dieren en bomen erbij komen elke keer weer o_O Heb ik eindelijk de 1ste fazant binnen.. is er weer een dier wat ik niet heb zucht ;)
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wij schaapjes maken geen grapjes. xD Zo'n beest met lange nek loopt al op sommige farms rond. 8) Met de stallen lukt het mij nog wel aangezien ik knetter ben van stallen. Ik ben de weg kwijt in de bomen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.xD
     
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik vind het ook wel erg veel worden, je hebt amper tijd om bij te komen en hup het volgende event dient zich al weer aan,:wuerg: en dan ook nog weer een zes uur gewas.-.-
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen in ieder geval wel meer dan voldoende geurkaarsen in de schuur.
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Manlief, die zelf ook speelt heeft heel lief een printje gemaakt met alle bomen, die er bestaan. Daarop heb ik ingevuld wat ik heb, dus nu voor het komende cadeau- en ruilevent een goed overzicht wat ik nog mis. En dat is heel veel :oops:. De stallen vallen hier ook wel mee.
     
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Helemaal mijn idee.
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind het persoonlijk erg leuk een event, maar die 6 of langere gewassen kan je gewoon bij laat thuis zijn niets beginnen in de avond. Dan loop je veel gewas en drops mis wat bijna niet in te halen is. Vroeger kon je nog wel eens wat makkelijker bij een stal komen en dat vond ik altijd wel super en ging daar voor. Maar tegenwoordig zit zo'n stal of leuk sieritem steeds erg ver weg. Dus ik kijk nu gewoon welk event ik leuk vind zoals bijltje gooien en doe dan mee. Natuurlijk ook de stallen bij het fokken probeer ik altijd aan mee te doen om toch een leuke nieuwe stal binnen te halen. :music:
     
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Zucht....:sleepy:...volgens mij is er ook nog een sociaal leven?...ik vlieg deze keer gewoon rond om te kijken..:)....misschien kan ik
    dan de vuurvliegjes toch niet weerstaan...hi hi..:oops:..als ze nu de knechtjes half geld geven was het aantrekkelijker.
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2017
    blackscorpion64, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    ik heb geen geurkaarsen op vooraad maar zet ze nu en koop op de markt heb er nu 15 de helft dus vind het gewoon een leuk event
     
  12. Gentiaan

    Gentiaan Junior expert

    Hallo ik doe nu voor het eerst mee met het veld van volle maan. Maar ik lees net wat ik nodig ben voor het event maar hoe kom ik aan gloeiwormen? En kaarsen heb ik ook nog niet ben nog maar net begonnen met dit spel. Dus maar overspringen dit keer? Of wel verbouwen en dan in de beker stoorten voor meer gereedschap want dat heb ik ook nog niet veel. Wie wil mij raad geven. vrg
     
  13. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb zonet 30 geurkaarsen kunnen kopen op de markt, dus nu ga ik wel meedoen. Zelf heb ik die werkstal niet, dus dat was even afwachten. Nu eens de totalen uitrekenen.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hallo Gentiaan,

    Het veld van volle maan doet niet mee met dit event. Heb je misschien het Bahamarama veld net geopend?
    Gloeiwormen kan je op de markt kopen. Dat is een stal die je met de mysterieuze stallen kunt winnen.
    De geurkaarsen komen uit een werkstal, die nog heel zeldzaam is. Je kunt de geurkaarsen op de markt kopen, maar ze zijn nu heel duur en de geurkaarsen op de markt zijn meestal nog uitverkocht. Ze zullen wel te koop komen, maar ik denk dat ze wel 100.000 bd per stuk gaan kosten.
    Heb je al pitaya? Dat is een boom op Bahamarama. Als je die nog niet hebt vrijgespeeld, denk ik dat je het event beter voorbij kunt laten gaan of kiezen voor de vakjes die je wel kunt doen. Zoals de gloeibessen en de rugzakken en de thermosflessen.
    Je kunt zelf kijken of je de prijzen de moeite waard vindt. Bij jou is de ep waarschijnlijk nog erg welkom, dus dat zou een reden kunnen zijn om toch wat in te leveren.

    Ik weet niet in welk level je zit. Dus het is een beetje moeilijk inschatten.
    Als je door gebrek aan vlinders, gloeiwormen, geurkaarsen en pitaya geen hele lijnen kunt maken, denk ik dat je het event beter kunt overslaan. Probeer snel te levelen, en leg ook wat voorraden aan van wat je al wel hebt. Zodat je bij een volgend event al weer een stukje verder kunt meedoen.

    Ik zou geen gloeibessen gaan verbouwen om de bekers op te hogen. Dan zou ik liever gewoon gewas verbouwen om voorraden te maken en sterretjes zien te verdienen bij de blijvende quests om je akkers uit te breiden.
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2017
  15. Kan helaas niet mee doen. Ben vanaf vrijdag een weekniet in de gelegenheid in te loggen
     
    blackscorpion64, eevee60 en knoepertje vinden dit leuk.
  16. Gentiaan

    Gentiaan Junior expert

    Dankje voor het antwoord farmermikkie ik heb al die stallen ook niet en Bahamarama heb ik ook nog niet vrij. Dus ik sla dan maar over en ga gewoon verder met boeren.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat lijkt me dan een goed idee.
    Probeer (uit m'n hoofd 50) sterretjes bij elkaar te krijgen om het 1e veld van Bahamarama te openen. Dan kan je daar al een lekkere start maken en heb je bij events meteen veel extra ruimte om eventgewas te verbouwen.
    Veel plezier met uitbreiden!
     
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Doordat het huidige event een dag verlengd werd heb ik geen lange gewassen kunnen planten, dus wordt een moeizame start dit keer. Zal de FAQ eens goed doorlezen, door de dubbele start is het wel een beetje veel info maar zal vanmiddag wel weer los lopen. Morgen fijn het compensatie-pakket binnenhalen, scheelt toch weer. Succes iedereen alvast!
     
  19. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik twijfel of ik hieraan mee ga doen. Heb al een slechte start qua dropitems omdat ik nog dropitems probeer binnen te halen voor de vikingsoep. o_Ok niet veel kaarsen in bezit. En ik ben het met anderen eens, drie evenementen tegelijk is nogal overdreven.
     
  20. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Op dit moment kan ik 3 geurkaarsen kopen a 111.000 BD, hum als je er veel van hebt best wel interessant lijkt mij, tenzij je geld zat hebt natuurlijk.
    Ik heb ze niet en ga dan ook niet mee doen. Mijn dieren en producten moeten op peil worden gebracht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.