Praatgroep Vuurtoren-beproeving

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -lis111-

    -lis111- Forumleerling

    Te weinig tijd om de hele quest af te krijgen dit keer, maar ik was dan ook de hele vrijdag, de halve zaterdag en bijna de hele zondag weg. Daarom toch heel blij met hoe ver ik gekomen ben, de mysterieuze bomen en stallen staan op de velden :) en de knechten heb ik binnen !
     
  2. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Uikomst bomen: 2x abrikoos XXL, dadel XXL, 3x loquat, 2x vlier XL, beuk XL, citroen XL, den XL en jawel een .... pruim XL !!:wuerg:
    Uitkomst stallen: paard "oranje", ketelsmederij "geel", 2x wasbeer en visvijver "rood" xD
    Uitkomst baha bomen: 3x granaatappel XXL, pistache XXL, kumquat XXL, paranoot XXL, pitaya XXL, pistache XL, papegaaiveerboom, johannesbroodboom, guave XL, granaatappel XL.

    Mooie uitkomst. Heel blij met de baha XXL bomen en de visvijver "rood".
     
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Uitkomst stallen en stekjes

    ------------------------
    Farmerama stallen
    2x Beverburcht Classic ++
    1x Ezelstal II Oranje
    1x Duiventil
    1x KIWI! :D

    -----------------------
    Farmerama bomen
    2x Sakuraboom
    2x Suikeresdoorn XXL
    2x Vlierboom XXL
    1x Den XXL
    1x Beuk XXL
    1x Amandel XXL
    1x Beuk XL
    1x Pruim XL
    1x Loquat

    ----------------------
    Baharama bomen
    3x Granaatappel XL
    2x Granaatappel XXL
    2x Flamboyant
    1x Paranoot XXL
    1x Advocado XL
    1x Mandarijn XL
    1x Papegaaiveer

    ----------------------
    Ik ben uiterst blij met mijn 2e Kiwi vogeltje. Nu kunnen ze lekker paren en voor extra nakomelingen zorgen, hehe! :D
     
    owl., #Stoffie78#, Errim en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Zo, ik heb het event ook helemaal afgerond. Dit is mijn uitkomst van de mysteriestallen en raadselbomen:

    Bahamarama:
    :sleepy:: mango XL, lychee XL, granaatappelboom XL
    :): papagaaiverenboom, 2x johannesbrood
    :D: maté XXL, paranoten XXL, vijgenboom XXL, 2x guave XXL, granaatappelboom XXL
    :inlove:: -

    Farmerama:
    :sleepy:: 4x citroenboom XL, 2x vlierboom XL, moerbeiboom XL
    :): citroenboom XXL, den XXL, amandel XXl, suikeresdoorn XXL
    :D: appelboom XXL
    :inlove:: -

    Dieren:
    :(:angora-scheerhok geel
    :sleepy:: mollenstal, muizenhok
    :): wasbeerstal
    :D: rode schapenstal
    :inlove:: -
     
    #Stoffie78# en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    was om 13.40 uur begonnen met de laatste leveringen (voor hoever ik kon komen en wilde hebben). Om 10 voor 2 werd ik plotseling uitgelogd omdat ik al ingelogd zou zijn...... ? Weer opnieuw ingelogd en weer een leveltje geleverd. Bezig met de laatste levering, wordt ik er wéér 'uitgegooid'....... Weer in gelogd, maar toen was het precies 14.00 uur, dus kon ik het niet meer afmaken. Balen! Wel het spel in volle maan uiterlijk, dus ik denk dat dat de oorzaak was dat ik er werd 'uitgegooid'. Niet eerlijk! Wacht daar mee tot echt 14.00 uur!
    Groetjes van een boze Nikander (14 jaar).
     
  6. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Mijn uitkomsten:
    Stallen: Vos, Muis, Wasbeer, egel, en kikker. Laatste erg blij mee :) rest zal verdwijnen in de schuur
    Farmbomen: 2 citroen xxl, citroen xl, 2 beuk xl, 2 abrikoos xxl, perzik xxl, Kohwai, Sakura, Loquat en appel xl
    Bahabomen: Johannesbrood, Granaatappel xxl, 2 granaat xl, 2 palm xxl, Amherstia, Papegaaienveren, Mombine xl, Maté xxl, flamboyant, Pitaya xxl

    Over het merendeel erg tevreden :D Amherstia en Kowhai had ik nog niet :music:
     
    DarkDevilDude, owl., Errim en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uitslag van de bahamastekjes:
    lychee XXL, 3 tamarinde, kaki XL, vijg XXL, johannesbroodboom, pistache XL, pitaya XL, mango XXL, kiwi XL en amherstia.
     
    #Stoffie78# en bjorke-annika vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nou..3 x bever...2 x mol..1 x kip:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.