Praatgroep Vuurtoren-beproeving

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event zo goed als afgerond, alleen die ene bij nog inleveren, maar dat ga ik morgenvroeg doen zodat ik met het volle maans event ook nog gebruik kan maken van de knechten.
    De bomen en de stallen staan op het land. Over 5 uur weten we meer, hopen op mooie stallen en bomen. XXL is ook al erg mooi ;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    het zit er bijna weer op.
    het laatste veld edelweis staat erop, de stallen en stekjes staan ook allemaal.
    Oh wat is dat spannend, ik ben benieuwd wat eruit komt.
    Mijn wenslijstje voor de bomen is al klaar; tamarinde, kowhai, sorbus-appel, amherstia, baobab.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  3. lisadehaas

    lisadehaas Forumleerling

    ik kom nog wat di te kort. iemand die mij wat di wil sturen? dan haal ik het event misschien nog
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat bedoel ik ook een beetje. Dat je een gewone boom of een XL boom krijgt uit een stekje is gewoon jammer. Doe dan bijzondere bomen of XXL. Ik heb behoorlijk veel amandel, moerbei, trompet, pruim en kwee XXL, maar meestal heb ik ze wel gewoon op mijn landje staan. De hoekjes moeten toch opgevuld worden en de amandel XXL geeft best nog wel wat EP, 2 maal daags.

    Oranje stallen vind ik ook niet verkeerd, maar die gele of gewoon een geit bv die vult alleen de schuur maar. Oranje kippen en konijnen zijn erg welkom, maar rode en roze stallen maken een feestje op mijn landje haha.
    Over een aantal uren weet ik wat uit al mijn stekjes en stallen is gekomen, moet zeggen dat er behoorlijk wat stekjes te verdienen waren, dus er zullen vast wel wat mooie uitkomsten tussen zitten.

    Stuur maar een duifje en je krijg van mij een DI. Hoeveel moet je er nog, want je hebt nog 22uur de tijd. Anders zet je vannacht lange gewassen, dan krijg je meer DI.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De stallen en stekjes staan en ben benieuwd wat ik krijg... Ik ben ook benieuwd wat een gietenstal is want die heb ik nog niet! :p
     
    BoerinRietje, Ekeiram37, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De uitkomst van de 5 verblijven, 6 bomen Baha en 6 bomen farm zijn geworden:

    Kattenverblijf, Wasbeerstal, Varkensstal oranje :)Vleermuis guano geel, Bever classic ++ :)

    Baha bomen: Mango xl, Guave xl, Cacaoboom xl, Johannesbroodboom :) , die had ik nog niet, Paranotenboom XXL :), die had ik ook nog niet, Granaatappelboom XXL ;) die had ik ook nog niet. Nu nog 6 nieuwe neergezet.

    2x Sakura :), die had ik ook nog niet, Den XXL :inlove:, voor mijn wolvenbos, Beuk XXL, Moerbei XXL en een Vlierboom xl. Nu nog de laatste 6 neerzetten.

    Ik vind het een hele super uitslag.
     
    owl., Gozertje, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    Sinkieboy je bent een kapoentje zal gewoon geitenstal zijn de i is voor de e gesprongen
    maar ik wens mezelf kapoen stallen to en die bestaan wel kapoenen (gesneden hanen)xD
    heb al een muis en koestal geel, de bomen vallen ook een beetje tegen zowel op farm als op de baha
     
    sinkieboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier ook alle gewassen, DI en ijs bij elkaar. Maar nog niks ingeleverd doe ik morgen kan ik met griezelen de knechten aan het werk zetten. WAC loopt nog en de kwart akker liggen ook nog.
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb gisteren genoten van de 10 uur knechten. Rond 9 uur gisteravond de 24-uurs geactiveerd, zodat ik die vanavond tot ongeveer 9 uur heb en dan morgenvroeg de laatste drop inleveren voor nog eens 38 uur knechten.
    Voor mijn gevoel heb ik er dan maximaal gebruik van gemaakt. En tot dinsdagavondavond nog knechten.

    Ik hoop dat je niet per ongeluk dieren tekort komt. Ik vind het altijd wel prettig om die ingeleverd te hebben voordat ik de markt op ga.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De dieren en boomvruchten heb ik op voorraad. Maar bedankt voor het meedenken. ;)
    Ga het morgenvroeg inleveren zodat ik niet tegen de problemen loop die eventueel op het eind komen.
    Zal je maar gebeuren dat je tot de middag wacht met leveren en het spel vastloopt.:wuerg:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier lopen de knechten over een klein uurtje af, vanavond maar met de hand of misschien een coupon die ik ga gebruiken, zodat ik morgen de 36uurs knechten kan activeren voor volle maan.
    Van beide gewassen rond de 1.000 over :( Niet echt gerekend hier haha.

    Uitslag stallen: wolf :), duif, kameleon oranje, bij oranje, kat. Niks bijzonders zeg maar gerust. Jammer

    Bomen: Loquat :D (mijn 2de dankzij het ruilevent, kowhai :inlove:, citroen XL 3x :(, abrikoos XL, suikeresdoorn XXL :), amandel XXL, sakara :D (mijn 3de), trompet XL :cry:, dadel XXL 2x :)

    Tamarinde :) (mijn 2de), papaja XL / XXL, paranoot XL, granaatappel XXL 3x / XL 2x, manderijn XL, papegaaiverenboom :) (3de door ruilevent), pistach XXL

    Op zich ben ik behoorlijk tevreden. Een nieuwe boom, bomen die moeilijk te verkrijgen zijn, een aantal XXL en dan nog wat voor in de schuur haha.

    Een mooi event :)
     
    robbiefarmer en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    nou zeg mijn 5 myst. stallen zijn uitgekomen.
    2x beverburcht classic ++ , 1 rodeoranch geel, 1 muizenhok en 1 mollenstal.:(
    Misschien had ik beter ook een lijstje kunnen maken voor de stallen.
    bahabomen: 2x lychee xxl, 3x granaat xxl, 1x flamboyant, 2x pistache xl, 2x sukade, 1x guave xxl, 1x granaat xl.
    farmbomen: 2x citroen xxl, 1x loquat, 2x vlierboom xxl, 1x vlierboom xl, 1x den xxl, 1x sakura, 1x beuk xl, 1x eik xxl, 1x abrikozen xl,
    en als laatste .... 1x kowhaixDxDxD
    Met wenslijstjes werken is toch beter, soms komt er iets moois uit.:D
     
    robbiefarmer, DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Hahahaha! Ik heb het event net helemaal afgerond! Ik had maar 2 Edelweiss over! Erg zuinig, maar precies goed dus klaag niet! :D

    Ik ben weer blij, dacht dat ik het niet zou gaan halen.

    Leuk event, maar ik heb nog veel meer zin in het nieuwe Halloween event in concept van de paashaasjes! Hoop op een mooie opbrengst! :D
     
    Errim, Ekeiram37, robbiefarmer en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook weer de 6 bomen geoogst op Baha en weer super mooie bomen gekregen.

    Papegaaienverenboom
    Granaatappelboom xl, die had ik nog niet
    Papajaboom xl
    Mombinepruimenboom xl
    Pitayaboom XXL, die had ik nog niet
    Cacaoboom XXL, die had ik ook nog niet.

    Ga ineens van 3 XXL bomen naar 7 XXL bomen op Baha. :D

    Nu nog even wachten op de farm, die zijn wat later klaar vanwege de laatste Edelweiss. Event uitgespeeld, yeah en super mooie verblijven en bomen gekregen. :inlove: Nu nog 6 bomen oogsten en wie weet wat daar nog voor moois uitkomt.
     
    DarkDevilDude, boemer49 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb ook zojuist geoogst.
    Mijn stallen: kat, muis, wolf, oranje struisvogel en als klap op de vuurpijl een gele angora. Behalve de wolf er alles afgehaald.
    De stekjes: 3 perenbomen xl (ja,ja), een den xl en xxl, een citroen xl en xxl, een beuk xl, perzik xl, vlier xxl, een sakura en de enige die ik op laat staan en erg blij mee ben: een sleedoorn.

    De bahamarama stekjes was ik vergeten op het moment dat ik ging zaaien, die kan ik vanavond laat oogsten.
     
    DarkDevilDude, robbiefarmer en hendrika73 vinden dit leuk.
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uitslag van de stallen:
    Bever ++, mol, kat, schaap oranje en een eend rood (deze had ik nog niet).
    Farmstekjes:
    2 Den XXL, sakura, walnoot XL en XXL, sinaasappel XL, abrikoos XL en XXL, 2 citroen XL, kowhai, amandel XL.
    Morgen zet ik de bahamastekjes op.
     
    DarkDevilDude en robbiefarmer vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hmm niet opgelet bij het inleveren van mijn thee. Zie ik dat ik 4uur knechten heb geactiveerd. Ach ja is ook prima. Geen coupon maar gewoon uit een quest :)
    Kom ik de avond nog goed door haha.
     
    daisy17858, robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook weer af.:)
    De stekjes en de stallen staan nu op het land de uitslag zie ik morgen wel:), ik laat mij verrassen op de vroege morgen:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. sopor1

    sopor1 Junior expert

    nog 10 minuten wachten en ook klaar, had ik niet verwacht dacht morgenvroeg voor het echte werk klaar te zijn.
    op naar morgenavond lijkt me weer leuk en heb wel weer eens zin in een nieuw event is zo lang geleden
     
  20. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier ook alles klaar , maar mijn stekjes en stallen waren grote tegenvallers [jammer] ...ook al moet je met alles blij zijn ik deze keer echt niet ... ik ben blij met volgend event ik kijk daar echt naar uit ....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.