Praatgroep Vuurtoren-beproeving

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt helemaal gelijk. We kunnen uit de mysterieuze stal 'Orion' wel de stal van de kiwivogel winnen.
    In de mysterieuze stallen 'Lyra' zit het vogelbekdierverblijf, die kunnen we nu dus niet winnen.

    In dat geval hoop ik op een kiwivogel xD
     
    Laatste bewerkt: 3 Mei 2015
    DarkDevilDude, RoelofAnton en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het event helemaal afgerond. Vanavond de stekjes en de stallen erop. Wolkenrij weer gevuld. En op naar het volgend event. Leuk event deze
     
  3. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    voor mij zou kiwivogel geweldig zijn ...ik heb hem nog niet ... 8)
     
    schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is voor mij wel jammer, want de kiwi heb ik al. Maar ja ik ga de stallen pas op z'n laatst binnen halen. Dus daar ben ik eigenlijk nog niet mee bezig. Fase 4 ga ik over 20 min helemaal afsluiten en dan ga ik verder met fase 5. Fase 1 op 1 bij volledig ingeleverd. De knechten van 24uur staan al aan. Geen zin om in de avond of morgen met de hand te moeten oogsten en zaaien. Misschien morgen overdag even, zodat ik maandag die laatste 36uur aan kan zetten en met volle maan nog gebruik kan maken van de knechten.
    Heb voor 37uur nog WAC aanstaan :)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nog 4711 edelweis en nog de drops voor 9 ijsjes.
    Morgen hopelijk alles bij elkaar geoogst en anders hebben we maandag nog te gaan.
    Gefeliciteerd voor diegene die al klaar zijn.
     
    DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    ik ga ook eerst voor de stallen en de bomen en dan zien we de rest wel.
    Wat we halen ben ik al blij mee.
    Vond het alleen jammer dat ik alweer een Granaatappelboom XXL uit mijn eerste stekje kreeg, hopelijk morgen iets anders !!
     
    DarkDevilDude, BoerinRietje en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Hier het event ook afgerond en iedereen die al klaar zijn gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes
     
    BoerinRietje vindt dit leuk.
  8. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Zo het event afgerond en de stallen en bomen geoogst. Geen nieuwe boom of stal. Wat ik wel jammer vindt is, dat als je in een hoog level (96) zit je bv een gietenstal en perenboom krijgt. Verder een leuk event.
     
    boesje46 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier zit het er ook op. Althans, er staan nog een paar edelweissjes op de akker, dus morgenochtend echt klaar.
    En over een kwartiertje zijn de laatste mysterieuze stallen klaar.
    Dus buurtjes, drops hoeven niet meer, maar laat het wel even weten als je zelf nog drops kunt gebruiken.

    Edit: helaas geen kiwi, wel een kat, muis en kikker
     
    Laatste bewerkt: 2 Mei 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. polkey

    polkey Oudgediende

    De myst stallen en stekjes zijn wel super hé :( die waren er vorig event al in overvloed.
    Het is niet echt motiverend om juist daarvoor zoveel tempo er in te gooien, zit er nog een berg sm op te gooien omdat ik twijfelde of de edelweiss wel op tijd klaar zou zijn.
    Ik hoop dat er nog iemand iets bijzonders komt melden als de cadeaus zijn uitgepakt.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier ook het event afgerond de myst stallen en stekjes op het land gezet afwachten wat er uit komt. En iedereen die klaar is gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes .En uit de stallen zijn gekomen Beverburcht classic++.struisbroed geel, Kattenverblijf, Kalkoenenhok oranje en Eendenvijver IV :roze
     
    Laatste bewerkt: 3 Mei 2015
    BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ben er nog niet, maar speel alleen op 2 velden, heb de dieren in het bos laten staan. Maar komt goed.
     
  13. truus1949

    truus1949 Forum prof

    jaja level 95 uit de stallen gekomen
    kip oranje
    varken oranje
    kikker
    wasbeer
    struisbroed geel
    dus weer niets geworden alles maar weer in de schuur
    ben benieuwt na de stekjes maar die staan er pas op zal wel het zelfde prut zijn
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Fase 6 is ook binnen en al het goud is klaar. De ijsjes zijn gemaakt en moet nu nog aan di 25 stuks en 1650 edelweiss voor fase 1, 2, 4 en 5. De 5 verblijven staan op het land en de eerste bomen van fase 6 zilver en goud. :)
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event inmiddels afgerond uit de bomen en stallen niets bijzonders de enige bijzondere waren een sleedoorn en een sukadeboom maar ik vond het wel een leuk event succes nog allemaal
     
    DarkDevilDude en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    event afgerond op bahama s niks bizonders andere staan nog op afwachten maar succes wie nog bezig is
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In het bos net de gebruikelijke zaken weer neer gezet. Straks 75 gentiaan over, dat is te overzien. Ik dacht nog meer edelweis nodig te hebben, heb daar de andere 2 velden mee gezaaid, terwijl eentje ook genoeg was geweest. Vanmiddag het event afronden dus.
    Op de wolkenrij heb ik het taai-taai-schaap neergezet, omdat ik dat hart wel leuk bij het chocoladehart vond passen.
    De stallen en stekjes zet ik vanmiddag wel wanneer de woelige weide vrij is.
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Over een uur kan ik waarschijnlijk mijn laatste edelweiss oogsten en anders zet ik gewoon nog een veldje. De staak en de DI zijn binnen. Ik moet alleen nog fase 1 diamant, fase 2 diamant en fase 3 50 edelweiss voor goud en dan diamant nog. Met te doen zijn dus.

    Ben het met verschillende opmerkingen hierboven eens: het is jammer dat ik zoveel SM aan het begin heb gebruik omdat ik dacht dat ik het niet zou halen. De DI kwamen en komen namelijk erg goed uit de grond, heb voor de nacht geen eens andere gewassen gezet en ben er toch al. Wat ik ook jammer vind is dat als je in een hoger level zit je nog een perenboom kunt krijgen.
    Al hoor ik een oranje kip en roze eend, sleedoorn en sukada boom. Naar mijn mening zijn dat wel mooie uitkomsten. Die oranje kippen staan bij mij vrij regelmatig op het land :)

    Ga aan het eind van de middag mijn bomen er op zetten en die stallen, even kijken wanneer ik die binnen haal. Op zich een prima event :)

    Mijn 3de laadbloem inmiddels gedraaid. Denk dat ik nu echt ga wachten op een zingende tulp of een lollige lupine.
     
  19. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik heb een paar keer geoogst zonder WAC. Het zal nipt worden. :oops:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had de eerste dag niet zoveel tijd, dus ben niet toegekomen aan kwartveldjes en had gistermorgen ook niet voldoende gentiaan voor alle velden. Ik hoef geen spijt te hebben van de supermest die ik heb gebruikt, en vind het wel prettig dat ik vanmiddag klaar ben. Dan kan ik de woelige weide rustig ombouwen.

    De perenboom is toevallig niet nodig voor voer, maar ik vind het toch wel prettig dat ik ook pruimenbomen en moerbeibomen xxl krijg, en niet alleen de esdoorn. De xl bomen vind ik ook wat minder, en de gewone komen niet uit de stekjes.
    Dat zelfde telt dus voor de stallen. Natuurlijk zijn de rode en roze nu veel mooier dan een oranje, toch vind ik een oranje stal vaak niet zo verkeerd. De werkplaatsen eruit halen waarvan ze bomen in omloop hebben gebracht zou prettig zijn en alle gele stallen. Maar ja, bij een kansspel horen nu eenmaal ook mispoezen. Niet dat ik loop te juichen als ik een 6e oranje varkensstal krijg, maar ik heb ze alle 5 wel opgehad samen met de 3 rode om te zorgen dat ik na dit event ook nog redelijk wat varkens heb. Voor meer dan 1000 BD verkopen is ook leuk (niet veel gelukt) en dan dus meer waard dan een mol die maar 1 dier geeft ipv 2, veel minder BD per dier oplevert en veel minder ep.
    Ik hoop op een kiwistal. En ik heb zoveel kikkers weggegeven dat ik daar ook best nog eentje van wil. En verder mogen het van mij oranje kippen of konijnen worden al zijn de rode natuurlijk leuker.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.