Praatgroep Vuurtoren-beproeving

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ja, de Zwitserse chocola komt lekker uit de grond! :)
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook begonnen met WAC aan, witte stol en mijn huisdier. De XXL bomen en een aantal dieren had ik vanmorgen al geoogst.
    106 DI binnen weten te halen, een mooie begin :)

    Had baha nog niet geoogst. Daar stonden comfortvelden met yams. Kreeg er maar 10 bij :) Dus totaal 116.
     
    Laatste bewerkt: 1 Mei 2015
  3. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Ik kreeg 'maar' 96 chocodrops uit mijn hele oogst, hoop dat het toch nog goedkomt.
     
  4. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Bij mij 120, een beetje gemiddeld denk ik.
     
  5. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    hier 130 DI. succes iedereen.
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  6. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Hier 129. Iedereen succes gewenst :inlove:
     
  7. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook begonnen en had 131 di , mooi begin denk ik. Iedereen veel succes met het event gewenst.
     
  8. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    bij mij 130 gemiddeld we gaan er voor iedereen veel succes
     
  9. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ijs is klaar en de drops zijn binnen.
    nu de gewassen nog.
     
    BoerAnnelies en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik vind de edelweiss trouwens een hele mooie bloem...van mij mag deze dan ook in het spel blijven...echt super mooi...:inlove:
     
  11. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    hier ook bij twee accounts pakketje gekocht en niet ontvangen. Opnieuw inloggen helpt niet, heb om 14.45 pakket gekocht en staat er nog steeds niet bij. Maar ja, het is 1 mei en dan hebben ze in Duitsland vrij, daar zal het dan wel aan liggen:cry:
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is inderdaad heel vervelend. Stuur maar een ticket naar support. dan kunnen ze daar kijken waarom het er nog niet bij staat. Wel graag je usernaam en id vermelden.
     
  13. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    Ik heb een ticket gestuurd. Het geld is van mijn rekening afgeschreven, maar zou niet binnen gekomen zijn. Het gaat me niet om die 2 euro per keer, maar vind het gewoon jammer dat ik nu niet gewoon al volop zaaien en oogsten kan.
    Maar ik ga hard mijn best doen om zover mogelijk te komen want er zijn leuke prijzen te verdienen.
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gaat vast lukken, we zijn pas een paar uurtjes bezig. Heel veel succes met de rest van het event:)
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    HIer fase 1 en 2 al klaar. Met fase 3 goud bezig. En hoop diamant ook nog af te krijgen. Gaat lekker hier
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook de start gemaakt. Alles even snel gelezen en gaan met de gewassen.

    Aan di 130 stuks gekregen, mooi begin.

    Iedereen veel speelplezier en natuurlijk succes met het chocolaatje, ik bedoel event xD.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    hoe verschillend kan het zijn heb al 27 di, komt er dan uit stallen minder di?
     
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat ligt eraan hoeveel EP je stallen geven..
    Comfortvelden met anjers bijvoorbeeld geven veel DI..Zo ook de XXL bomen en bomen met hoge Ep-waarde
    En kleine veldjes met anjers of ander hoog gewas geven ook veel DI..omdat die in verhouding meer di kunnen geven als gewone grote velden..meer veldjes dus ook meer kans op..
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb de eerste 700 gentiaan al binnen. Vannacht dus kwartveldjes of comfortvelden met edelweiss. Ik zie nog wel wat ik ga doen vanavond :)
     
  20. farro

    farro Forumkenner

    Ik denk dat er een foutje staat in de FAQ (Vuurtoren beproeving)
    De gewassen Gentiaan en edelweiss : de duurtijd van de gewassen zijn verwisseld wat bij mij voor een groot probleem heeft gezorgd.
    Er staat : Getiaan - 7u00 ipv 4u00 en Edelweis 4u00 ipv 7u00
    Als het juist is wat ik schrijf misschien aanpassen om te vermijden dat er nog meer spelers op het verkeerde been worden gezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.