Praatgroep Vuurtoren-beproeving

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ga er ook voor, op event gewas na alles op voorraad. :)
    Hopen op goede uitkomst van de myst. stallen/bomen. Maar wat is de bedoeling van al die koekoekverblijven. Hier ook weer 3 te verdienen en van de vorige heb ik al 4 in de schuur. Vannacht de anjers er maar op.
     
    BoerinRietje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Wat een mooie prijzen weer. Ik ga er voor en eehhhh het is maar goed dat ik op dit moment veel tijd heb. :p

    Edit; De koekoek verblijven zullen wel met de werkstal Barbier te maken hebben. Je moet nl 8 koekoeken inleveren voor 1 gouden snor! De snorren komen misschien ook nog wel eens in een event.
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga wel een poging wagen. Zie wel hoever ik kom. Zondag weinig tijd, krijg dan de hele dag bezoek. Maandag gewoon werken. Moet het van vrijdag en zaterdag hebben
     
    BoerinRietje en Gozertje vinden dit leuk.
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    kort event....maar wel weer leuk met leuke beloningen...8)
     
    BoerinRietje vindt dit leuk.
  5. rocalame-2

    rocalame-2 Forumbeginner

    Jammer dat level 2 en 3 niet omgedraaid zijn. Ik ben namelijk nog maar in level 21 en heb dus nog geen bijen maar net wel de koeien. Ik kan dus in mijn eerste event meedoen met 1 level. Dat moet wel te doen zijn.
     
  6. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Oef, niet zo heel veel tijd omdat ik zondag een poos weg ben. Toch ga ik mijn uiterste best doen. Ik hoop nog steeds op de kiwi en het vogelbekdier, maar ook de ooievaar ontbreekt nog steeds en een aantal bomen. Ik hoop op een beetje geluk;)
     
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    o_Ok ik ga een poging wagen, al heb ik heel erg weinig tijd dit weekend.
    Vind het altijd leuk om mysterieuze stallen en stekjes te krijgen ;)
    Ik heb er ook nog steeds een aantal niet. Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de bomen en stallen die er het laatst bij zijn gekomen niet te winnen zijn dit keer.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  8. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik heb er ook weer zin in! Ik ben vrijdagavond en zondag weg, dus ik vrees dat ik het niet helemaal ga halen, maar er is nog genoeg leuks te winnen.

    Ik heb juist liever wel een kans (ook al is die klein) op een bijzondere stal via mysteriestallen, dan dat iedereen zo'n stal kan winnen tijdens een event. Dit laatste zorgt er namelijk voor dat ie meteen niet meer bijzonder is, zoals bij de wolven nu.

    p.s. ik begrijp ook nog steeds de naam niet: Vuurtorenbeproeving en Zwitserland?? hihi Heeft er iemand een theorie?
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  9. polkey

    polkey Oudgediende

    Vuurtoren staat op een hoog punt ( denk aan Zwitserland Oberalppas ) en is het event een beproeving om die te behalen in drie dagen tijd of als je die berg wilt beklimmen 2.046 meter.
    Daarna ben je hoe dan ook uitgeput :p
     
    hendrika73 en Errim vinden dit leuk.
  10. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Het event ziet er leuk uit, maar helaas kan ik er niet aan meedoen i.v.m. mijn verbouwing thuis :cry:
    Maar ach er staan voor Mei nog voldoende leuke events op de kalender :p

    Iedereen die wel meedoet veel Suc6
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vandaag stond bij mij die paarse bloem bovenaan het rad, maar helaas draaide ik iets van turbo mest :( Dat is wel behoorlijk balen. Dan toch liever een rode vleermuisstal haha.
    Ik ga gewoon voor de staak en dan zie ik wel wat ik allemaal tussendoor kan halen. 3 keer oogsten per dag moet voor mij te doen zijn, maar ja, ik heb dan ook bijna alle tijd van de wereld en zo niet dan heb ik vaak hulp van dichtbij.

    Ga zo mijn boerderij klaar maken voor morgen 14.00uur en dan zien we morgen hoeveel DI we halen :)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  12. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    Hallo , Ik denk dat de ijle berglucht je parten speelt. Er staat resp. 10, 15 en 20 bijen.

    Ik heb alles op voorraad behalve de quest specifieke items. Chocolade is een -drop !? item-. Ik weet eigenlijk niet of ik nou liever drop of chocolade heb. Edelweiss en Gentiaan zal even aanpoten worden. IJs kost gelukkig niet veel tijd om te produceren.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Mei 2015
    farmermikkie en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    popje4 had het wel goed. Het is later al aangepast. Voor ons zijn de aantallen nu goed :)
     
  14. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Ben altijd erg blij met mysterieuze stallen, stekjes en partytickets.
    En als het niet is wat je zoekt, levert het altijd nog iets moois op tijdens het ruilevent!
    Deze keer voor de simpelere items toch weer mooi veel oranje kippenhokken gescoord!
    Dus we gaan er weer voor.
     
    BoerAnnelies en Errim vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    jip dank je boer Annelies, inderdaad stond het er niet goed maar is later aangepast. dus geen last van ijle lucht hiero.
     
  16. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Grüezi mitenand
     
  17. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En ik ben begonnen met het event.:D
    De eerste drop items zijn een feit.
    Het zijn er 139 geworden deze keer.
    Heel veel succes iedereen.;)
     
  18. truus1949

    truus1949 Forum prof

    meer mensen die een pakket je hebben gekocht en niet hebben onvangen
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Probeer even met opnieuw inloggen. Dat wil vaak helpen
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo de start is vlekkeloos gelopen en heb 145 DI uit m'n oogst gekregen...nog 250 te gaan xD
    Iedereen veel suc6 en veel plezier!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.