Praatgroep - Vuur & IJswafels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    Allememachies, niet verwend ofzo :eek: Nah vooruit dan maar weer. Alles voor de liefde enz enz enz -.-

    [​IMG]

    Succes iedereen verder met event ... Hofje is ermee gestopt dus 8)
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    In de quest van vandaag zit bij 2 diamant nog een ijskoude bolletjes sier-item.
     
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Heb nog een keer lang gewas opstaan voor 54 DI dan dit gedeelte weer klaar.
    Op naar de ijslepels van 14.00 uur
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog 3 ijsjes voor de wolkenrij......het item roomijs ga ik niet meer halen dus...:sleepy:
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die heb je niet nodig voor de wolkenrij

    Vanille-ijs en ijskoude bolletjes voor de 1e
    IJscoupe en legendarisch ijs voor de 2e
     
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Hier een foutje gemaakt dus wel de wolkenrij maar geen vanille-ijs. Helaas:eek: volgende keer eerst maar rustig lezen en kijken of ik er dan nog zoveel supermest ingooi.( niet dus)
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het is toch eigenlijk van de zotte dat we dit keer bij elke dagquest veel SM moeten inzetten om het uberhaupt te halen o_O
    Bij de quest die net afgelopen is had ik de eventgewassen al donderdagavond verzameld zodat ik alleen met langere gewassen de di's bij elkaar hoefde te sprokkelen en zelfs dat is niet gelukt :eek: (kwam er 50 te kort voor 2 diamant)
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ben er hier mee gestopt......:sleepy:
     
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ben er ook mee gestopt gestrand op de drop items. Die staan wel heel laag afgesteld.
    Ik zaai het gewas wel in maar dan puur voor de seizoenspunten. Gebruik ook alleen water en mest.
     
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok ik ga eerst voor de seizoenspunten de rest is mooi meegenomen. Gelukkig kan je altijd twee dagen proberen het siertitem te krijgen
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De DI staan helemaal niet zo laag afgesteld, de gevraagde hoeveelheid is gewoon veel te hoog.

    De eerste rij heb ik niet gehaald, voor de tweede ga ik mijn best nog doen.
     
  12. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zei ik eerst dat ik alleen voor seizoenspunten ging, nu lig ik toch aardig op koers. Wel kijk ik goeed wat ik wel en niet doe. Zo hoef ik geen dubbele items of het item dat niet op de wolkenrij hoeft, dat spaart al heel wat uit. Maar dan wordt het nog doorwerken iderdaad. Supermest gebruik ik alleen bij de start van het event, daarna water en mest.

    Voor de drops van vandaag , ga ik vanavond ook nog even fokken zodra het vrolijke kortingsdag is. Kijken wat daar nog uit komt
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  13. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Ik probeer het vol te houden maar het lukt me gewoon weg ook niet .
    in de faq staat MOEILIJK, het moet eigenlijk ONMOGELIJK zijn!
     
    the_liberty en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik ben blij deze overgeslagen te hebben de andere zomerdagen is ook al moeilijk om aan de drops te geraken
    Het spel plezier zakt naar diepte punt
     
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nou vorige ronde weer gehaald en het gewas voor deze ronde klaar staan.
    Straks de boekweit oogsten kijken hoeveel DI dat opleveren gaat....
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    bij mij en grote broer uit de boekweit 147 drop binnengeharkt . toen wereldbes erop .
    Nu vossebes en dan kijk ik nog even voor vannacht welk lang gewas.
    Nog 160 DI voor level met het legendarisch ijs dan heb ik de wolkenrijen gevuld,
    maar of ik dat haal? vannacht maar veredelde anjers en uien op het veld . ik hoop dat die voldoende DI opleveren.
    Wie er nog een ijshoorntje over heeft ik zou die graag ontvangen.
     
    Laatste bewerkt: 20 Juni 2021
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Vandaag ook weer snel klaar. 2498 ijslepels en maar 126 ijshoorntjes.
     
  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb 1 ijscoupe en 1 legendarisch ijs, maar de tweede wolkenrij gaat steeds terug naar het inleverend.
    Ben nu dus maar begonnen met veredelde gewassen en alles erop en eraan te zorgen dat ik in level 2 van huidige quest ook de tweede legendarisch ijs nog krijg. Iemand anders ook deze ervaring???
     
    Laatste bewerkt: 21 Juni 2021
  19. leerub

    leerub Forumbeginner

    De wolkenrij zit denk ik in de quest die vanmiddag om 14.00 uur start.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wolkenrij 2 krijg je pas bij de laatste dag die vanmiddag begint
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.