Praatgroep - Vuur & IJswafels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. etinia

    etinia Gelegenheidsauteur

    volgens mij snap ik dit spel niet helemaal, uit de gewassen komt niks niet bij het afhalen of de bomen .de hele dag bezig geweest en niks gebeurt er :cry:
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  3. etinia

    etinia Gelegenheidsauteur

    dank je wel voor je snelle antwoord miekje, ik heb ook op de hoofdakker gewassen gezet en afgehaald ook geen drops gehad dus morgen misschien meer gelukt.

    *heb zeker 10 jaar niet gespeeld begin er nu een beetje weer in te komen
     
    Laatste bewerkt: 16 Juni 2021
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    alleen op de hoofdakker

    soms zie je ze niet in de animatie maar wel in de schuur
     
  5. etinia

    etinia Gelegenheidsauteur

    ik heb even gekeken moest er wel om lachen humor,1 gevonden
    dat is waarschijnlijk de gene die in de coperatie staat bij mij
     
  6. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

  7. riamariska

    riamariska Junior expert

    Beste spelers ik weet niet hoe dit voor jullie is maar ik kreeg bij een langwerkend gewas maar 25 ijsjes vind dit echt niet normaal zojuist van rozen 42 gekregen. Deze quest kan ik wel op mijn buik schrijfven.
     
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb je alleen naar de popup gekeken of ook in je schuur want daar kan
    nog weleens verschil inzitten.
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De drops staan inderdaad zeer slecht afgesteld. Ik ben het event begonnen met lange gewassen. Daarna nu 2 oogsten met middellange gewassen gedaan (dus geoogst zodra het klaar was). Ik heb nu nog een keer middellang gewas met SM ingezaaid en hoop dat ik straks genoeg drops heb voor het sieritem. De hele dagquest daar denk ik nog niet eens aan.
    Volgens mij werd bij de dagquesten toch altijd met de term "moeilijk" bedoeld dat je goed moest plannen, niet dat je dan ook nog een heel pakket SM nodig had. Ik hoop dat het voor het volgende deel, waarbij dropitems nodig zijn iets beter is afgesteld. Anders stop ik dit keer ook met een event.
     
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik heb er nog 100 nodig...gaat hem niet worden......:sleepy:
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Met dagqeust wordt 24 uur bedoelt langer heb je niet. Dag 2 heeft geen drops nodig
    alleen gewas 2570 ijslolly's en uit je schuur1880 erwt.
    Dag 3 heb je ook ijslolly's nodig 2000 stuks en aan drops slushy 505 stuks.
    Alles op het akkerland.
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Weet ik Venus. Ik was misschien niet zo duidelijk in mijn berichtje. Maar met het volgende deel, waarvoor dropitems nodig zijn, bedoelde ik dag 3 van het event. :oops:
    Wat ik vooral bedoel is dat de keren dat ik een event niet haalde door de drops dit was wanneer het "zeer moeilijk" was, of omdat ikzelf niet genoeg tijd had/maakte voor de farm. Nu doe ik de quest wel zoals het moet (starten met lange gewassen, daarna oogsten zodra het klaar is), maar haal ik het nog niet zonder met SM te gooien.
     
  13. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Zelfs met langste gewas Hortensia en Riet lukt het niet.
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Deze ga ik net aan redden maar de volgende die er 505 drops vraagt gaat zeker
    moeilijk worden.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Na gebruik ruim 300 SM - Gehaald 8) - het moest niet mogen allemaal :wuerg:xD
     
    doberick01 en -mikmak- vinden dit leuk.
  16. riamariska

    riamariska Junior expert

    Dat had ik ook gedaan op een gewas van ruim 22 uur ik kreeg 25 ijsjes dus dat vind ik niet normaal ga de eerste quest ook niet halen en eerlijk gezegd dan ben ik er klaar mee.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  17. jikke52

    jikke52 Forumleerling

    Ik kap er mee, veel te weinig DI. Dit is niet leuk meer. Had er hortensia in maar ook dat is een aanfluiting wat daar uit komt.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  18. gerrit44

    gerrit44 Forumbeginner

    o_Ok ik stop ermee, niet te doen, zo weinig DI. Geef niet zo vaak op maar dit is niet te doen zo.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  19. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    :cry:jammer dat er zoveel negativiteit komt de laatste tijd over de drops welke gehaald moeten worden om een quest dan wel een deel ervan te moeten halen. Ondanks alle leuke speelminuten de afgelopen 10 jaar begin ik steeds meer te balen van deze bijna onmogelijke doelen. Zou het fijn vinden als BP eens evalueert over de huidige opzet van quests want zo kan het toch niet langer doorgaan. Veel vaste spelers mopperen en dreigen te stoppen of doen niet meer aan de quests omdat de ratio van de drop verkeerd staat. Een grote uitdaging voor BP om deze boertjes en natuurlijk ook boerinnen tevreden te houden op deze wijze. en zoals verwacht 30di tekort en dat met 2 lange gewassen en 1 van 5 uur
     
    Laatste bewerkt: 17 Juni 2021
    the_liberty, LucieSchreurs en molen55 vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb net fase 1 zilver en goud ingeleverd en fase 2 alleen zilver. Ik had maar 200 waterijsjes bij elkaar gesprokkeld. Ik ga gewoon per dag kijken wat ik krijg/bij elkaar speel en aan de hand daarvan wat ik in kan leveren en wat ik zou willen hebben. Ik ben 1 van die spelers waarbij het bij bepaalde events zo slecht dropt en praktisch vanaf het begin speel. Ik ben nu dus op het punt dat ik bij elk event (was eerst sommige) ga kijken wat ik echt zou willen hebben en kijken wat haalbaar is. Ik ga niet meer lopen stressen en uit de naad werken om iets helemaal te kunnen halen. Tegenwoordig kan je bijna geen events meer halen zonder extra hulpmiddelen en soms alles ombouwen.

    Hier dus een boerin die een soepel en normale drukke boerderijtje gaat creeeren van een hectische te drukke boerderij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.