Praatgroep - Vuur & IJswafels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wordt nog een hoop tarwe dan maar wel snel klaar.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik ook 8) Wat denk je ??? 0 -.-:cry:

    Aan BP; Dit is echt niet leuk ofzo, wanneer gaan jullie het weer eens "leuk maken voor de "gemiddelde" boer en boerin :cry:
     
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Veld riet 132 ijsjes. Nu nog maar 271 poe poe:wuerg:
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dan mijn vraag: Hoe wil je in hemelsnaam vanaf 14:00 donderdag 2570 eventgewas maken en ook nog lang gewas neerzetten voor de drops van vrijdag. Vrijdag heb je 505 drops nodig.:cry:
    Volgens mij is dit niet mogelijk zonder met supermest te strooien of oogstbonussen. :mad:
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Het is wel mogelijk, maar dan moet / zal BP de drop gedoetje wel aanpassen.

    EDIT: Nou las ik hier net en ik moet zeggen een gewoon net bericht.
    Wat nu weg is ?? A fijn.
    Aan de hand van dat bericht op de banner van Miekje geklikt : Dat stukje dus van ben je de draad kwijt.

    Euhm : Ik krijg een heel vreemde site te zien. Iets met Sjanghai ofzo. Das best eng.
    Heb verder niet doorgeklikt. Maar Vriendelijk bedoelde tip voor Miekje. haal het linkje maar even weg ... denk ik :wuerg: En ja Hofje weet dat Miekje hier niets verder aan kan doen.
     
    Laatste bewerkt: 16 Juni 2021
  6. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    160 ijsjes uit riet en de quest is al weer klaar op naar de volgende :p
     
    Laatste bewerkt: 16 Juni 2021
  7. etinia

    etinia Gelegenheidsauteur

    [​IMG]
    hallo miekje
    ik wilde op de groen balk klikken voor het "draadje kwijt in een event ""en ik werd heel ergens anders na toe gestuurd .Ik probeer een afbeelding te plaatsen. soms gebeurt het gewoon dat een link het niet doet. Is voor jou ook niet leuk dat een link niet goed werk .
    [​IMG][/url][/IMG]
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat is wat ik net schreef en ook te zien krijg... Best eng dus. :wuerg:
     
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat is gewoon iemand die gebruik heeft gemaakt van het feit dat Miekje er een probleem mee had dat ze de domeinnaam niet kon verlengen vanwege Ron zijn overlijden. Als een domeinnaam niet wordt verlengt en de webhoster waar hij geregistreerd staat hem op zegt bij sidn dan word hij eerst in quarantaine gezet en op een gegeven moment komt hij dus vrij en dan mag iedereen hem registreren. Sommige bedrijven doen dat dus omdat er bezoek op komt of om deze dan weer door of terug te verkopen.
     
  10. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    95 drops uit amelkoren.
     
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ohzo zit het dus, Nah das ook niet leuk dan allemaal. Hmmm het zou BP sieren als men Miekje dan hier op het forum een plekje geeft.
    Ruimte genoeg voor lijkt mij.
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik hoop voor Miekje dat alle gegevens nog wel bij de webhoster staan of een goede back-up heeft, dan zal ze alleen een andere domeinnaam er over heen moeten hangen. Die kan ze dan aan ons melden zodat we dan snel weer haar website kunnen bezoeken.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier 161 drops van boekweit. Nog 234 te gaan (had ook nog drops van toverbomen die elders staan). Op zich moet dat wel lukken. Vanavond kan er nog een keer boekweit op, dan zou ik theoretisch op 332 zitten. De overige 73 moet ik dan nog halen tussen nu en die boekweit die ik er weer in ga doen. Dat moet toch wel te doen zijn. Maar ik hoor ook andere aantallen voorbij komen, dat klinkt wat problematischer.

    Let iedereen die minder drops heeft op dat je er met 100 minder ook bent? Dan doe je 1c en 2c niet. Of van 1 en 2 diamant niet.. :)
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  14. etinia

    etinia Gelegenheidsauteur

    ooooooo dat is erg om te lezen dat je bij het verliezen van een dierbare ook dit nog eens voor je kiezen krijg. Eerlijk gezegd had ik geen idee dat het zo in elkaar steekt. Het was ook niet iets naars tegen over miekje zoals word gedacht ik ken miekje niet eens waarom zou ik naar tegen haar doen.Ik wilde het zelf grappig houden door lol er achter te zetten .internet blijf iets raars soms .Maar bedankt voor de uitleg theav en miekje heel veel sterkte nog
     
    boesje46 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Up-date DI - Uit een veld kwartjes met veredelde rozen 58 stuks o_O
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat heb je snel gedaan , petje af hoor.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had er 155 van amelkoren. Ik heb vanmiddag op het werk wel meteen nieuwe amelkoren gezaaid die morgenochtend vroeg klaar is, maar dan heb ik nog steeds niet genoeg voor het item en ik heb dan ook geen tijd meer om nog even met de supermest te gooien, dus wolkenrij I wordt hem alvast niet want quest 2 kan ik ook al niet spelen wegens werkzaamheden buitenshuis.

    Hopelijk met rij II meer succes, voor dat deel van het event heb ik wel alle tijd dus dat zou goed moeten kunnen komen. Ik heb in ieder geval nog net het fokhok vol kunnen gooien voor 1 SV per fokje xD
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hihi ik kreeg er 34 waarvan 5 van mijn buurtjes.
    Gaat hem hier niet worden dus. xD
     
    kakelot69 en boesje46 vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ze zijn al op de hoogte en er wordt aangewerkt maar gaat niet heel eenvoudig
    ik vertrouw er maar gewoon op dat het goed komt
    zal kijken of ik andere link met soort tip erin in mijn browser kan zetten
    ergens komende week
     
    meggy1960 en boesje46 vinden dit leuk.
  20. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Dank je wel en anders ben jij wel een van de eersten die dan al klaar is .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.