Praatgroep vuoille sokken :-)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nee, maar nu met die absurde aantallen gewassen en di's van de laatste tijd soms ook niet op een normale manier en de belofte was echt een paar jaar geleden dat de aantallen gewassen en di's naar beneden ging (merk er weinig van xD)

    eventgewassen zijn het probleem niet er worden elke keer steeds meer di's gevraagt ;)
    (En nu dus 1620 in 5 dagen, betekent dat je er 324 per dag moet halen, en die krijg je echt niet als je met de eventgewassen bezig bent per dag)
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2017
    snietje1 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    Morgen weten we het als we geoogst hebben. Staan de drops goed afgesteld of doen ze dat pas als er vele klagen. We kunnen wel een vliegende start maken zonder supermest. Erna zien we wel verder.
     
    BoerAnnelies en eevee60 vinden dit leuk.
  3. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    ik zou zeggen wacht even af tot event draait dan weet je het en anders passen ze de drop rate weer wel aan.
    niemand kan nog zeggen dat de drops niet gehaald worden
     
    HappyChiefCook1, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga eens rekenen
    We hebben 1620 drops nodig
    Je zou er 145 uit de ondersteunende quest kunnen halen.1475 drops over.
    Over 5 dagen is dat 295 drops per dag
    Dat gedeeld door 6 velden een kleine 50 drops per dag per veld
    Dat klinkt toch niet als een grote onmogelijkheid;)
     
  5. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik kom er net pas achter dat er een event is. Ben vanmiddag pas rond 17 uur thuis dus maar rozen opgezet en we gaan straks wel ff lezen wat het precies allemaal inhoud.
    Fijne dag allemaal.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ga ook lekker meedoen en heb er zin in:p
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik ook en met de aantallen die @miekje9 ons daar voorschotelt moet het eigenlijk goedkomen.
     
    HappyChiefCook1, rikmark en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb me net ingelezen en lijkt me een goed te doen event aangezien alle velden meedoen! Heb er weer zin in!
     
    farmermikkie, -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  9. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    o_Ok ik heb er zin in, een leuk event. Ik zie wel wat ik haal.:)
     
    eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Alle staken die een cadeau of gewoon EP/ TEP of BD geven geoogst. Nu wachten tot 14uur voor we kunnen beginnen met het event. Mijn boerderij staat er klaar voor :).
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Maar dan ben je dus ''verplicht'' om elke dag minimaal 3 oogsten te doen, heb je een dagje geen tijd in deze drukke maand dan haal je het niet, een halfjaar geleden had je nog wel eens 1 of 2 dagen speling om een event te halen.
    zometeen weg en kan pas om 7 uur vanavond beginnen :eek: xD
     
    snietje1 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    En niet te vergeten: nu krijg je van 6 velden DI's, in het verleden maar van 4 (geen regenwoud en geen watervallen). Zodra deze extra akkers erbij kwamen, heb ik al voorspeld dat de aantallen gewas en DI's omhoog zouden gaan. Maar dat geeft niet, we hebben ook meer akkers om te produceren en waar drops afkomen. Dus in verhouding blijft het gelijk.
    Ik ga er nog steeds vanuit dat het op een normale manier haalbaar moet zijn.
     
    eevee60, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    akkoord, voor ons wel, maar voor beginners die nog niet alle velden hebben zal het nu zeker niet lukken.
     
    RoelofAnton, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. farro

    farro Forumkenner

    Ik heb geen idee waar ik de engelenbloemen (10) moet halen, wie kan het mij vertellen ?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In deze quest kun je eventgewas en drop-items verdienen die je nodig hebt in de twee Kerst-events.
    Fase 1 t/m 3 kun je spelen vanaf het sokcadeau-event. Fase 4 vanaf het Kerstevent.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  16. farro

    farro Forumkenner

    Sorry maar ik zie nergens "engelenbloemen" staan. Zal er we overkijken zeker.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De engelenbloem staat in fase 4 en is dus pas te spelen vanaf het kerstevent
     
  18. farro

    farro Forumkenner

    Ik begrijp het niet er staat te leveren "10 engelenbloemen" en als beloning "25 engelenbloemen" terug, maar ik zie niet waar die 10 vandaan moeten komen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    't zal wel zo zijn dat bij het begin van het event engelenbloemen geboekt worden! ik maak mij geen zorgen
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De ondersteunende quest is voor 2 events en de engelenbloem zit dus pas in de volgende en is dit event nog niet in het spel.
    Je kan dus maar 3 fases doen nu.
     
    HappyChiefCook1 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.