Praatgroep vuoille sokken :-)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    o_Omet 6 velden kan je gemiddeld per oogst 3000 gewas binnenhalen. 5 dagen x 2 x oogsten = 10 oogsten, zou dus 30.000 gewas zijn. zoveel heb je niet eens nodig. Begrijp het probleem en het gezeur niet helemaal.
     
    farro en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook nog nooit een kuiken gehad. Heb me daarvoor zodra het kon voor aangemeld, omdat ikzelf als beginnende speler echt niks aan mijn mentor gehad heb.
     
    Sanham, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    De Faq vluchtig gelezen, ik heb niet veel tijd ( 2x in de week nog steeds naar het ziekenhuis met zoon lief) en ook nog werken, maar ga toch meedoen en zie wel hoever ik kom.
    Mijn schuren puilen nog niet erg uit, zie her en der nog kale plekken xD.... zeker mbt de fokdieren :wuerg:.

    Moet je level 7 in zijn geheel doen of kan je volstaan met zilver?

    Ik hoop dat de drop random hoog staat afgesteld, anders gaat dat misschien nog voor problemen zorgen.

    Iedereen heel veel succes.
     
    Reggaefeeks, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Eerst de quest dan pas oogsten en zaaien. Dan kom je er zeker:music:
     
    riekje111, eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  5. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je buuf.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En anders gillen dat je drops nodig hebt:inlove:
     
    rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Gezeur is het nooit ...behalve een soort van respectloos reageren8)...dat is wel gezeur...
    Zonder knechtjes en dus op grote velden haal je geen 3000 gewas per keer binnen...
    Dat is het probleem ...-.-
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier de boel op advies van andere spelers omgebouwd naar kwartveldjes. Bomen en stallen staan er nog gewoon op. Ik ga morgen om 14uur wel zien wat het hier gaat brengen. Denk wel dat ik dit keer direct een KC ga activeren, heb geen zin in al die velden met de hand te doen. o_Ok de WAC eten natuurlijk en de quest eerst even spelen zodat ik mijn eventgewassen direct heb vermenigvuldigt.

    Kuikens hier gaan ook snel in het rood, reageren niet of komen geen nieuwe voor terug. Maar af en toe heb je er een kuiken bij die wel reageert en die het wel 'overleefd'. Dat zijn wel de leuke kuikens om te helpen. Mijn mentorschool wil ook graag nog een fase omhoog zodat ik dat drakenei een keer kan pakken. Elke keer een huur een superbuur is ook erg lekker moet ik zeggen. Er komen vaak mooie cadeautjes van en het kost niks :).
     
    hildemarc en eevee60 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    We hebben net een 48 uurs coupon uit de kalender gekregen.
    Op mijn kleine account heb ik ook nooit knechten, maar zet dus die coupon in om in anderhalve dag dat eventgewas binnen te halen. Dan kan ik daarna over op hele lange gewassen of bomen of hele lange stallen. Ik klik ook zo min mogelijk.
     
    rikmark, -Coco1968-, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    hoezo respectloos? Er kan geen event worden georganiseerd door BP of er zijn altijd mensen die wel wat te klagen hebben. Het is nooit goed, teveel gewas, teveel drops, te weinig tijd. Je kunt er toch gewoon aan beginnen en kijken hoever je komt? o_Ok zonder knechten kan je ver komen en zelfs die 3000 gewas binnenhalen. Lig je 's nachts alleen nog te klikken met je vinger.
     
  11. deerman54

    deerman54 Forum freak

    moet iedereen nu makkelijk alles kunnen halen , of zijn we met een spel met een uitdaging aan de gang.
    met geduld bereik je veel hoor.
     
    lovely, Sanham en eevee60 vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dames Dames ...en heer inmiddels....rustig maar...
    Farmermikkie ...voor Sniet is het niet te doen ...zei je zelf in een vorige post ook ...als je maar 2x per dag kunt oogsten..
    Dat we een coupon van 48 uur hebben gekregen wil nog niet zeggen dat we die dan ook maar meteen moeten gaan gebruiken..

    jeanet ..Ja er zijn altijd wel spelers die wat te klagen hebben ...en dat mag volgens mij ook gewoon...
    en er gewoon aan beginnen ...Neuh Hofje is met pensioen ..die begint nergens meer zomaar aan...
    uitdaging is er voor mij niet meer ...maar dat maakt mij niks uit...ik speel mijn eigen boerderij spel ..
    op mijn tempo en op mijn manier ...gelukkig kan dit ook nog steeds ...

    En nu gaat Hofje eens heerlijk slapen ..klikken doe ik s , nachts niet ...Hofje heb namelijk altijd de knechtjes..
     
    snietje1, hwjstolwijk, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had even niet begrepen dat je het over snietje had. Dacht dat je bedoelde dat je zelf geen knechten had. Die 48-uurs coupon was daarom een suggestie naar jou toe, niet naar snietje.
     
    snietje1, eevee60 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Event zal wel te doen zijn als het start zonder problemen
     
    rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat idee had ik al ;)...dacht ik zal toch nog maar even reageren...
    Moet eerlijk zeggen als ik geen knechtjes had ...zou ik er ook niet aan beginnen ...das bijna onmogelijk ..om het te halen dan..
    en dat...en zulke dingen nog meer ...dat vind ik zo jammer ...dat het allemaal zo moet...
    nu ja ik denk dat jij me wel snapt...-.-

    Succes met event voor wie wel mee doet..
     
    lovely, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Een event zou voor elke speler in principe op een ''normale manier'' haalbaar moeten zijn (dus zonder overdreven SM te hoeven gebruiken met veredeling of bijv. mandjes kopen)

    We hebben toch maar 5 dagen voor 1.620 di's dus dan zouden we er 5 dagen (lees geduld) moeten bij vragen bij BP xD
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  17. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    als beginner is alles meegenomen, je moet toch eerst opbouwen het hele spel
     
    riekje111, lovely en eevee60 vinden dit leuk.
  18. deerman54

    deerman54 Forum freak

    een klein vraagje thea : haalde jij direct alles toen je begon?
    Het was toen ook niet haalbaar op een normale manier , toch voor mij niet.
    Is nu al zoveel makkelijker geworden, maar probleem is nu dat iedereen alles direct wilt hebben !!!
     
    lovely, Leo.netten, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    je "krijgt" 1100 eventplanten of minder, als je iets minder inlevert. Hoe makkelijk wil je een event beginnen. Geen SM nodig, geen mandjes hoef je te kopen. Dat zijn ongeveer 12 x met je muisklikken en je kunt een aantal velden volzetten. Lijkt me een vrij normale manier.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  20. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    als je veel kippen maakt verdien je ook veel aan de mest, en hierdoor kan je de farm goed uitbreiden
     
    rikmark, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.