Praatgroep vuoille sokken :-)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zou dan wel wachten tot er een groothandel uitverkoop is, dan is het recept goedkoper ;)

    (is trouwens pas te koop als je in fase 4 van de jammakerij zit)

    edit: dit is wel een leuke aankondiging :)


    http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/farmwheel-freidreh.69372/#post-3249314
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2017
    Boeretrien1, eevee60, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    De wolkenrij kan ik wel kopen toch, ook als ik nog geen level 4 jammaker ben?
    Ben druk bezig met die jammaker, kan geen tomaat meer zien straks. Kwam er iets te laat achter dat je het proces in de boom kunt versnellen xD
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit ziet er weer erg leuk uit. xD Alleen schaap moet veel werken, dus in het weekend maar zien bij te schaven. :wuerg:
    Eerst maar eens even kijken of mijn voorraad genoeg is, anders eerst shoppen in de winkel en op de mart. De hopplantjes voldoende lijkt mij met 12.000 in de schuur. :music:

    Als je dit event niet helemaal haalt, kan je dan wel mee doen met het volgende event, of moet je dit event echt helemaal uitspelen.

    Schaap start weer later zoals altijd, maar dat mag de pret niet drukken. Nu eerst alles op orde brengen en alles nalopen voor de aantallen. Schaap is weg, heeft het opeens super druk. 8)
     
    riekje111, hwjstolwijk, -Coco1968- en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat is ook nog mijn onbeantwoorde vraag .... Moet je dit event spelen om volgend kerst -event ook te kunnen spelen..o_O
    geld ook voor de ondersteunings dinges...
    Kun je ook alleen de zilveren doen om zo bij de lariks en de tamme kastanje te komen ..:wuerg:
    Of moet je ook alles doen vanwege die volgende kerst gedoe
    Jaja Hofje weet wel dat ,dat pas volgende week kan ..en dan voor de 23 december 23.59 uur de boel binnen halen :p
     
    eevee60, snietje1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Lijkt me wel ja, dat je er met alleen de zilveren ook komt. Je loopt dan alleen wel eventgewas en DI mis.

    En of je het volgende event alleen kan spelen als je deze hebt gespeeld weet ik niet, maar ik heb wel begrepen dat de cadeautjes die je in dit event maakt in het volgende event terugkomen.
     
    eevee60, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Heb `t zelf nog wel eens geprobeerd met een nieuw acc, als je de weg in de questen een beetje kent ben je binnen 1 maand 'tenminste' boven lvl 70 als je gemiddeld de tijd p/dag hebt om te spelen.
    En ik ben al ca 1,5 jaar aangemeld als mentor, eerste kuiken moet hier nog steeds uit het ei kruipen dus wat zegt dat dan ?
     
    eevee60, rikmark en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook begrepen dat de cadeautjes bij het volgende event terugkomen.
    Maar als je dit event half speelt/haalt mis je ook al cadeautjes voor het volgende event en dan heb je/loop je al gelijk tegen een achterstand aan. Mijn vraag is dan ook:

    Moet je dit event meedoen om het volgende te kunnen spelen.
    Kan je ook het volgende event meedoen als je het event niet helemaal haalt. (Denk wel met een achterstand)
     
    Daxter1966, eevee60, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Eigenlijk niks ...Ben al 4 jaar mentor en ik krijg tegenwoordig maar mondjes maat kuikentjes...ze zijn ook vaak zo weer weg of rood...
    heb het idee dat er meer oudere spelers een nieuw boerderijtje beginnen en de nieuwere al snel afhaken ...
    Je kunt binnen 4 weken al level 80 zijn tegenwoordig ..is eigen ervaring8) en dan bent Hofje niet echt een strategische boerin-.-


    Ja zo bedoel ik het ook ...maar ik zeg/schrijf het dan weer zo onhandig:wuerg:
     
    eevee60, snietje1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ja, ik heb wel 6 grote akkers vrij, maar daar kan je het nooit mee halen als je 2x per dag kan oogsten en zaaien.Tja en dat kopen, tja, dat ben ik wel beu, het is alleen maar kopen. Het is een spelletje, geen gokkast.

    ach, is dat negatief, nope, dat is realisme.
     
    hwjstolwijk, Daxter1966, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hopplantjes, die heb ik ook nog ca 30.000 in de schuur liggen, `k kan zo een brouwerij beginnen :music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik loop daar ook vaak tegenaan dat ik gewoon te weinig kan oogsten om het event te halen. Dan haal je alleen het gewas niet, maar ook de di haal je niet. Er blijft dan te weinig tijd over voor de di als je alsmaar eventgewas moet zaaien om de schade zoveel mogelijk te beperken. Ik maak mij niet echt druk, ga voor de prijsjes die ik wel kan halen. Mis nu wel een ontzettend mooi gaaf schaap sier item waar schaap voor kan gaan. Ze vragen nu schapen :oops:, nou die krijgen ze mooie niet. xD
     
    hwjstolwijk, .babouska., Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Een schaap item Schaapje ??? Die heb ik niet gezien, wel een muis-item
     
    Daxter1966, eevee60, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het juist wel realistisch om te kopen. Die markt is er niet voor niks. En het is nou ook niet alsof de miljoentjes om dingen te kopen vanzelf binnen stromen, daar moet je zelf ook wat voor doen.
     
    -Coco1968- en eevee60 vinden dit leuk.
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Beste boeren even een vraagje wat gaan jullie doen met de cadeautjes die je moet geven.
    Het is zo dat er wel wat van af hangt, want je krijgt een cadeau al naar gelang het dier hier blij mee is.
    Gaan jullie voor 3 keer hetzelfde cadeau of pakken jullie 3 verschillende.

    Ikzelf denk aan 3 keer hetzelfde van hoogste level, maar is dit wel slim heb jij zin om bv 3 hobbelpaarden te krijgen???

    Jullie enig idee :oops:

    Oeps zie het al verkeerd gelezen, heeft alleen invloed op wat jij direct krijgt, je kunt dus zelf kiezen wat jij wil. Okee ik ga dus voor de gratis draaien en party tickets ;)
     
    eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kakelot,69, we hebben het niet over de markt maar met echt geld iedere dag een mandje kopen met echt geld. De goedkoopste is 10 euro en de grootste is 16 euro (per dag om het te halen, waar je wat aan hebt)
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2017
    hwjstolwijk en eevee60 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh die mandjes. Ik dacht dat het ging over het rode boodschappenmandje van de winkel, daar kun je iedere dag 100 stuks van ieder gewas kopen voor BD. Die eventmandjes zou ik zelf ook zo snel niet kopen, dat is wel erg makkelijk. Maar aan de andere kant vind ik het prima als anderen dat wel doen, leven en laten leven toch.
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helaas dit keer geen schaap item. :cry: Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. xD Dan wordt het ook zo gewoon elk event een schaap item, alhoewel, zou toch wel errug leuk zijn. xD Nu ga ik maar voor het gewone hobbelpaard. xD
     
    hwjstolwijk, eevee60 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    klopt Kakelot69, leven en laten leven, helemaal mee eens, maar sommige begrijpen niet dat het leven niet alleen bestaat uit kopen. Al koop je het hele spel op, ik vind het best. Sommige begrijpen niet dat het een spelletje is waar het geld niet op de eerste plaats staat. Voor mij staat plezier op de eerste plek:)
     
    hwjstolwijk, Daxter1966, simmeke54 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als jij die haalt mag ik dan bij jou komen spelen???:p
     
    Boeretrien1 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Inderdaad, als je maar 2 x per dag kunt oogsten, en dat 5 dagen lang, is een event niet haalbaar. Dat is zeer realistisch.

    De dropitems zullen dan geen probleem zijn, het eventgewas wel. Jammer dat het niet lukt om in 5 dagen 6 x eventgewas te oogsten zonder al te veel speeltijd te verliezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.