Praatgroep Vruchtenpunchfontein

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    o_Ok deel 2 klaar.
    Niet vergeten start deel 3 aanstaande maandag 19 augustus 14.00 uur.
    Dropitems van alle velden ......
     
    jolanda13, riekje111, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    dat wordt dus lange gewassen of de bomen die ik toch al heb staan op bahamarama voor de vogelhuisjes
     
    jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  3. riamariska

    riamariska Junior expert

    Waarom zoveel events in een week niet meer normaal heb ook nog een eigen leven ook dit event niet gehaald kom net een uurtje te kort moest voor het andere event dieren zetten had me vergist in dit event dacht dat het tot maandag zou duren een uurtje meer zou leuk zijn maar ja zit er niet meer in jammer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Volgens mij is het altijd druk met events in de zomer. Wordt zometeen wel weer een pietsie rustiger (hoop ik). En dit event zou de hele augustusmaand duren. Daar is gelukkig van te voren al een heel schema van. Op naar deel 3..! Oh... en als het goed is, gaat deel 3 redelijk vanzelf. Sapjes moeten goed te doen zijn (zegt mijn voorspellend oog) en dan kan je in de tussentijd nog wat gewassen bijwerken waar wat gaten gevallen zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van 2 velden hortensia en 1 veld selderij :sleepy: xD 262 di's en van me 3 velden saguaro 394 di's totaal 656 di's

    ik verwacht niet dat het rustiger wordt qua events, en dat het alleen maar gekker wordt met events die door elkaar gaan heenlopen -.-
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat verwacht ik ook hoor. Alleen is in alle gekte de zomermaanden/vakantieperiode meestal het drukst.

    NB .. we kijken weer naar het klokje om zeker te weten dat het begonnen is.. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    474 Vorken in de bestek lade:music:Valt me mee. Er stonden Hortensia's/Chrysanten/1 veld stallen en 2 velden bomen.
    Het zonnetje schijnt dus ik ga zo gauw mogelijk een sapje halen:D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    dat gaat lekker na ruim drie kwartier bezig te zijn geweest met proberen in t spel te komen. steeds vast lopen ivm die flash>:( hebben meer mensen daar last van. heb ik t met mijn mobiel android gedaan daar geen last gehad. maar vind dat niet zo prettig. heb liever gewoon groot beeld. maar had 905 di dat is een super begin:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah, das niet mooi. Gelukkig dan maar dat het goed dropt. Je haalt het nog wel in :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zie de gekte niet zo. Als je twee keer per dag lablab en anjers oogst kom je er ook en dan heb je nog zeeën van tijd voor een RL.
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ging ook niet over alleen dit event. Dit is inderdaad op je dooie akkertje, ogen dicht, komen de drops nog vanzelf.

    Waren natuurlijk wel drie events tegelijk, dus snap het wel. Met twee keer lablab en anjers kon je niet vandaag nog de bomen oogsten en dat dan het speciale eventveld vanzelf gaat (plus alles wat je ervoor nodig hebt). Was/Is voor mij geen probleem, maar blijft wel veel tegelijk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tot woensdag kun je dat doen, donderdag start er weer een ander event -.-xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah..... ja... is ook zo. Help...! Even nadenken of ik al in paniek zal raken.... :wuerg:
    Gaat hier nog wel goed hoor. Heb al een derde van de drops binnen voor de sapjes. Voor die sapjes hebben we maar 1590 van de 3525 vorkjes nodig. Mag wel eens kijken waar ik dat allemaal neer ga leggen.. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    zo doe ik dat hier ook, ga eerst voor de 2 sier-items en kijk daarna wel of dat ik wat upgrades kan halen
     
    jolanda13, LucieSchreurs en janniekwak vinden dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik vind dit een superevent, lekker achterover leunen en drops inleveren.:inlove:
    Farm en bahama komen zo mooi in de dieren en gewassen omdat ik eindelijk relaxed de voorraden kan opkrikken, BP ik ben er blij mee en dat mag ook weleens gezegd.:)
     
    jolanda13, stien56, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga voor de sterretjes, muntjes en supervoer.xD Daarna zie ik wel weer verder.
     
    jolanda13, stien56 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de afgelopen dagen gewerkt dus er de hele tijd anjers en lablab op gehad (en pindakaas op de watervallen). Dus nu kom ik nog maar 210 dropjes tekort voor het tweede sieritem xD
     
    jolanda13, stien56 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met dit complete event doe ik niet mee, maar nu de DI zo uit het veld komt lever ik gewoon lekker in wat ik heb. Sta nu bij fase 3 zilver te wachten. We zullen zien wat ik nog mee kan pakken. Alles hierin is mooi meegenomen.
     
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier beide sieritems binnen, nu eens gaan voor de upgrades
     
    jolanda13, stien56 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dan zijn we beiden even ver.
     
    jolanda13, stien56 en -Pillow_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.