Praatgroep Vruchtenpunchfontein

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    als je alleen gaat voor de wolkenrij en de sappen die er op moeten dan kun je heel veel van de quest overslaan
    je zou dan alleen 4 en 7 maar alles hoeven te leveren en de rest alleen zilver
    dan kom ik op 57 maken in de molen en 30550 gewas (dit is inclusief de molen)
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, mooi! Vooruitlopend op het verlossende antwoord heb ik vast wat perenbomen XXL neergezet. Ik bleek er 47 te hebben, leve het rad xD
     
    jolanda13, farmermikkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    zo ga ik het hier ook doen, 85 TG voor een upgrade (pakketje)waarvan je er 3 nodig hebt om alle upgrades te kunnen krijgen is te absurd voor woorden o_O:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga ook eerst voor de items en als ik zin heb vul ik nog wel wat op.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    druk druk druk hier dus helaas deze laat ik voorbij gaan volgende maak ik wel weer informatie:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    50.000 gewas als je de hee quest wilt doen. dat gaat hem niet worden.. daar wordt ik moedeloos van
     
    jolanda13, nientje1950 en vinc051 vinden dit leuk.
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ga deze overslaan, heb geeneens goed gekeken hoeveel gewas er nodig was. Dacht eerder weer 4 weken hier mee bezig dat dacht ik niet. Man heeft straks vakantie en dan wil ik me niet druk hoeven te maken over van ik mis oogsten.
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Denk dat ik deze ook ga overslaan. Zat eerst nog te twijfelen over de eerste 2 weken, de laatste 2 gaan sowieso niet lukken. Dan ben ik lekker op vakantie en gaat de farm in vakantiemodus 8)
    Kan dan beter de eerste 2 weken lekker gewassen aanvullen en questen wegwerken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo rust stand hier kan geen sieritem meer zien maar ze zijn klaar de lijstjes

    dit event ga ik denk ik wel mee doen zie wel waar ik eindig:music:
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga de quests wel doen, maar alleen voor de rij. Dan kan ik eventgewassen kweken op twee velden en op het derde veld een beetje blijven rommelen met bomen en stallen :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. breston18

    breston18 Forumkenner

    Zijn wel veel gewassen, ga kijken hoever ik kom, de wolkenrij wil ik in ieder geval wel halen.
    Dat moet lukken
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik ga lekker op me gemak kijken hoe ver ik kom. Alles is niet haalbaar, maar misschien de wolkenrij wel.
    Moet wel zeggen na een jaar (ruim) gestopt te zijn en nu de events niet perse wil/moet halen.... dat het een stuk fijner spelen is.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Oh, dat zou mooi zijn. Dat klinkt al beter dan 50.000 min eventueel 2000. Hoewel we wel meer dagen hebben dan normaal. Of vergis ik me nu met het andere event? *sjokt weer naar de andere faq* Anders zou die 50.000 ook nog wel te doen zijn.

    Nou ja, ik kan in elk geval eerst 4 en 7 helemaal doen.
    Veel afhakers begrijp ik.. Iedereen onder de parasol xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor dit event hebben we 10 dagen, gelukkig duurt het geen 20 dagen dan hadden ze 100.000 eventgewas gevraagt BP kennende :wuerg:xD

    (snapt nog steeds niet waarom we zoveel eventgewas nodig hebben, is echt geen ''uitdaging'' voor de spelers)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla deze lekker over. xD Lekker verder met mijn eigen event, de quests. xD
     
    riekje111, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik ben er aan begonnen kan het niet laten.
     
    riekje111, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gelijk heb je, het is een prachtige rij :inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    Ik mis DocMacBocks maar heb inmiddels wel een upgrade.
    Waar moet ik zoeken behalve tussen de sieritems????
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    bij het blauwe vaasje, het basis item heet; Rustende Doc Marigold I

    als je rustende invult moet je hem vinden :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Roos

    Roos Forum-hertog

    De "rustende Doc Marigold" geeft gewone alledaagse appels waar m'n schuur mee vol staat toch? Voorlopig dan. Dan wacht ik nog even met hem neerzetten als dat zo is. Ik was 'm helemaal vergeten. Goed dat ik hier nog even keek.

    Off topic: Waar kan ik lezen hoe ik iets standaard onderaan kan maken, zoals bij het bericht van Thea(/jou) hierboven?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.