Praatgroep Vrolijk piratenuitje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik kijk wel waar ik uit kom
    Ik heb nu 46 keer geleverd dus gaat wel lekker en zien wel waar ik uitkom:music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ga ik ook eerst verder met de normale quest, zo ''ondersteunend'' is die ondersteunende quest namelijk niet :music:xD

    hier heb ik nu 98 open kokosnoten en heb 32 keer geleverd
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2019
    jolanda13, Margreeth en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    44 keer geleverd nu, dus het loopt lekker. De drops vallen prima, ook de kokosnoten dus ik denk dat ik dat hele item niet nodig ga hebben al ga ik het zo wel neerzetten. De quest ga ik ook gewoon afmaken, maar dan voor de bananen.
     
    jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  4. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Wat zijn jullie al ver. Ik heb er 36 geleverd, ben hier al heel tevreden mee. Ik heb nu 145 open kokosnoten. Ik heb wle 1 upgrade geplaats, maar dara komen er maar 5 uit.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  5. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ben helemaal nog niet zo ver ;):):)
     
    jolanda13, Margreeth, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik ook niet hoor, ik ben pas bij 23 :wuerg: , was begonnen met die zogenaamde ondersteunde quest. Kwam geen sikkepit vooruit. Snapte maar niet waar die strandbar toch bleef :oops::cry:. Dus maar mee gestopt en met het event begonnen en al snel de strandbar gescoord:D. Als iemand me kan uitleggen wat er zo ondersteunend aan die quest is dan hoor ik het graag want ik zie dat niet hoor xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    de strandbar op hoofdakker zetten


    maar gewoon blijven vragen niet mopperen of zo schiet je niets mee op ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Toch heeft Magreeth ook een punt gelderblom, de ondersteunende quest helpt je in weze niks verder met de normale quest :)
    in principe heb je de kokosnoten niet nodig van het sier-item en kost het alleen maar extra tijd om die upgrades te kunnen halen, kan je beter de open kokosnoot en houten planken gebruiken voor de molenproducten en de normale quest ;)
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Klopt ik heb de quest wel gedaan , bij dit event zou je idd eerst het event kunnen spelen en daarna de quest als je tijd over hebt , want de upgrades geven straks iets meer ep op het sier item. de hoeveelheid meer vind ik tegen vallen zowiezo als je de mand zou kopen voor de upgrades)
     
    gelderblom, jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier gaat het event fijn. Ben op 54 uitgekomen vanmorgen. Ik heb de quest wel gedaan. Tot de twee upgrades.Er zitten wel vervangende gewassen in tot zo ver. De laatste twee levels die nog open staan doe ik op het laatst als ik gewas over heb. Alles dropt goed naar mijn idee.
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan gaan we nu precies gelijk op :D

    Rechts zit ik nu op 36, dus voorlopig ga ik verder op links omdat daar de korte gewassen worden gevraagd en dan schiet het wat beter op :p
     
    pipelepo en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wilde ik net zeggen, niet helemaal gelijk maar ongeveer, ik zit op 50, links 26 recht 24 ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik zit links op 26 en rechts op 30
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier staat het op 30/30
    Vandaag druk dagje maar plannen we de korte en lange gewas wel omheen.
    Kokosnoten genoeg en ook de andere drops genoeg
    Alles valt of staat met het aantal gewas:D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    37 links, 21 rechts.
    Vandaag weer hele dag korte gewassen, morgen half half en maandag, als ik minder tijd heb, lang gewas.
    240 kokosnoten, dus ga voorlopig ook niet verder met de ondersteunende quest.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik ga vandaag de korte gewassen doen. Daar hebben we er veel van nodig. Twee keer 160 nu eerst. Heiho heiho, je krijgt het niet kado.... ;)

    Ik vind dit een leuk event. Afwisseling, ik moet nadenken wat ik ga doen. Goed opgezet BP
     
    Laatste bewerkt: 6 April 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 44 links en 27 rechts. Ik vind het wel een leuk event, en idd ik maak de ondersteunde quest pas verder af als ik klaar ben. Met de drops dit keer geen enkel probleem, en de gewassen kan ik steeds meteen oogsten als ze klaar zijn
     
    jolanda13 en pipelepo vinden dit leuk.
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoe doe je dit zo snel, gewas duurt net zo lang bij jou als bij mij?? Ik heb wel de ondersteunende quest af misschien dat dit het verschil is. Voor de rest steeds kort gewas en op tijd geoogst, en s'nachts lang gewas ??? Steeds met water en mest.

    Misschien iets teveel lang gewas tussendoor, wie weet. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat laatste is bij mij wel het 'probleem'. Gisteren en eergisteren heb ik hoofdzakelijk lange gewassen op gehad, omdat ik moest werken. Maar vandaag en morgen kan ik op tijd oogsten dus dan trek ik de boel wel weer bij met korte gewassen. Voor mijn persoonlijke doel (de 10 TG) zit ik nu op de helft dus ik heb er alle vertrouwen in.
     
    Margreeth en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Links op 19 en rechts op 25. Vindt het wel een leuk event. Alleen de bloemenslingers op de baha verzamelen zo traag ondanks de lange gewassen die ik er neerzet. Gelukkig lees ik hier dat de quest niet super noodzakelijk is.
     
    Margreeth en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.