Praatgroep vriendschapsevent Stalverhalen Madagaskar

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    535 beren
    539 ballen
    Farm vol met 20+ bomen
    Baha met lablab
    Wacht even de dropaantalllen van Thea af, want zij had hortensia.
    Als die meer oplevert, dan verwijder ik de bomen, anders zet ik er morgen de 12 uurs bomen overheen.
    Op baha staan weer suikerklontjes. Nog vijf oogsten en dan ben ik met dat hele event klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Uit me 3 velden met hortensia 346 speelgoedberen en 323 speelgoedballen gekregen en uit me 3 velden met lablab 268 speelgoedberen en 282 speelgoedballen, totaal 614 speelgoedberen en 605 speelgoedballen
     
    jolanda13 en nientje1950 vinden dit leuk.
  4. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Dan ga ik mijn bomen verwijderen en er gewassen voor in de plaats zetten.
    Meestal zijn onze dropaantallen ongeveer gelijk. Dus ik concludeer hier uit dat gewassen ook bij dit event beter droppen dan bomen.
     
    jolanda13 en nientje1950 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gezien ik de laatste tijd de farm niet meer tussen events ombouw had ik niet overal kwartveldjes met mijn langste gewassen er op staan. Dit heeft er voor gezorgd dat ik nu 387 ballen heb en 398 beren.
    Omdat ik nu een KC van 1 uur heb gebruikt heb ik de velden wel weer omgebouwd naar grote akkers. De komende dagen gewoon rustig de farm onderhouden en ondertussen een event spelen. Heerlijk!!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zet nu gewoon op Baha wat ik nog tekort kom om te kunnen leveren in het event. Als ik een beetje op tijd oogst moet het dan toch ook goed komen. Erg veel dropjes had ik niet, maar dat komt ook doordat ik op Baha nog suikerklonten had staan. Desondanks heb ik er best vertrouwen in :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    suikerklontjes heb ik er vanmiddag weer opgezet, vanavond nog een keer en dan gaat er weer lablab op voor de nacht,
    ik koop nu elke dag het rode mandje bijna helemaal leeg op baha om de voorraad op peil te houden :music:
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    zo hier 1100 van beide soorten drops en bij mijn broer 1200.
    Straks lang gewas op baha de suikerklonten kunnen zo geoogst
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    wat een heerlijk relaxt event is dit, lekker farmen questen proberen af te maken in de coop en di's te krijgen voor dit event.:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik vind het ook leuk, alleen ben ik zo stom geweest om in het begin alleen maar drops te leveren, later begreep ik pas dat de verzorgingspaketten minder drops vragen. maar ik ben al heel goed op weg om het event toch te halen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik heb ze alle vier op 9 en bij 10 schei ik er mee uit, rest van de levels 11 en 12 vind ik de hoeveelheid(in te leveren) niet evenredig met wat je er voor terug krijgt.

    Op zich een heel leuk event. ;)

    Nog 760 beren en 760 ballen als drops en event is af waarschijnlijk nog 2 x oogsten op farm en baha.:p

    Iedereen veel plezier en succes met dit event.:D
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Waarom zou je 11 en 12 niet leveren, als je alleen maar drops inlevert? Die komen vanzelf uit de grond.
    Ik zit in 12-11-12-12. Het wachten is op 41 beertjes. Die zijn over anderhalf uur wel binnen, bij de volgende oogst.
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    juist farmermikkie, waarom niet? het is helemaal gratis deze keer. ervan profiteren zou ik ook zeggen. wat een super event is dit !!!
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb zitten rekenen , zijn die paketten wel zo voordelig, want op een gegeven ogenblik moet je van de giraf 8 pakketten leveren voor 1 stapje, of ik begrijp het helemaal verkeerd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Klopt je moet 8 pakketten en je hebt voor 1 pakket 9 DI nodig dus dat is 72 DI. Voor de andere 2 worden 60 / 61 DI gevraagd, maar je maakt of maar 1 of maar 2 stapjes. Bij de pakketten ga je 3 stappen vooruit, dus al met al is het nog steeds voordeliger.

    Stand van zaken: 8-7-7-7
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Dank je . Het gaat hier wel fijn 9-7-9-8

    Als ik genoeg drops krijg ga ik door na 10
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoe hoger je komt, hoe interessanter de pakketten worden. 0ok als je rekening ermee houdt dat je steeds meer pakketten moet leveren.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    De tussenstand is 11-9-11-9
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goe bezig doppie
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    9-5-8-7

    Ik maak er een beetje een zooitje van xD

    Maar er is nog best wat tijd, dus het komt vast goed.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.