Praatgroep Vriendschapsevent / Dierenvrienden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Goedemorgen allemaal, de 180 vriendschapstaarten heb ik, de 9500 overige gele rozen heb ik, nu nog 515 drops... Ben benieuwd!

Heb rode rozen staan overal, dus dat blijf ik doen tot ik de drops binnen heb.

schaapje52, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Door omstandigheden al eerder kunnen beginnen met de quest, we gaan ervoor.
    Alles zilver al ingeleverd :)

dutchboy, DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. -Relmuis-

-Relmuis- Forumbeginner

Wie wil er met mij een vriendschapsdrankje (event) uitwisselen?

dutchboy vindt dit leuk.
  4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nog 244 di. Moet te halen zijn, maar wel raar verdeeld zo. De meesten hebben de rozen al binnen en dan alleen maar wachten op die di.

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vanmorgen geoogst op 1 veld na, het veld met artisjokken (over 2,5uur pas). Kreeg 55DI dus dat is niet zo heel veel, maar ja kan straks nog een heel veld oogsten. Ik heb van die DI nog 15 taarten in de molen gezet en fase 1 goud ingeleverd.
    Event moet op zich wel te doen zijn. Weet nog niet wat ik ga doen overdag... of rode rozen zetten voor de DI of gewoon mijn tekorten opvullen. Nu ben ik mijn tekorten aan het opvullen.

Na vandaag gaan de kwartveldjes er af en werk ik met een gewone boerderij. Als alle stallen er weer op staan, gaat het met de DI ook weer sneller.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

relmuis je bestaat niet heb je een andere naam? want je kan van mij morgen en overmorgen wel een vriendschapdrankje krijgenvoeg me maar toe

dutchboy vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik had er vanmorgen veel bij het oogsten. Net hazelnoten geoogst en ook best veel. Fase 2 kan ik vanmiddag afronden. Moet nog 1,30 uur wachten tot de laatste klaar zijn. Maar ben dan weer aan het werk. En a 20 klaar staan voor de laatste fase. En dan nog 29 in de schuur. Misschien vanavond of anders morgen wel klaar

dutchboy vindt dit leuk.
  8. vinc05

vinc05 Forum freak

Volgens mij moet je een streepje voor en na Relmuis zetten en de eerste letter van zijn naam is ook met een hoofdletter.
    samengevat -Relmuis-

dutchboy vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 150 drops ,maar over een half uurtje kan ik nog 2 velden hazelnoten oogsten.
    Uit de mstallen weinig bijzonders gelukkig wel weer een classic bever haha

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De stal is over een half uur klaar (haan), de rest is nog niet binnen.
    Uit mijn veld artisjokken kreeg ik 34 DI, dat is netjes. Nu weer 25 taarten aangezet. Moet er hierna nog 25 maken en dan nog de DI nodig voor de openstaande fase's. Vandaag gaat dat hem niet worden vermoed ik, maar zeker wel voor de eindstreep van dit event.

Laatste bewerkt: 26 Juli 2015
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De taarten zijn klaar en de gewassen ook binnen. xD

Nu verder voor de di, nog 400 nodig. Ik heb nu op alle velden lange gewassen gezet die vanavond rond 11 uur te oogsten zijn, dan maar kijken hoe het loopt met de di. Nog 95 uur te gaan. ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  12. polkey

polkey Oudgediende

Wat ben jij toch een geluksvogel, jouw event kan niet meer stuk :D

13. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Hier nog 3108 rozen en 476 drops.
    met nog 93 uurtjes op de teller!

Komt goei ! :p

14. annigjen

HIer genoeg drops voor de taarten. Dan nog 37 DI voor de laatste fase en dan is dit event ook weer afgerond. Heerlijk zo'n event

dutchboy en bearke89 vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

Ik heb nog 400 drops nodig.

Heb al 180 taarten gemaakt en 9700 gele rozen, dus alleen wachten op de drops nu.

schaapje52, dutchboy en bearke89 vinden dit leuk.
  16. truus1949

truus1949 Forum prof

hier nog 19 taarten bakken en nog 183 di komt wel goed vanavond de rozen de weer op denk dat ik morgen wel af krijg

schaapje52, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. Wandermans

Wandermans Gevorderde

hier gisteren avond laat de eerste rozen kunnen planten en vandaag al heel wat geoogst met hulp van super mest.
    Net terug van vakantie en daar was internet niet bruikbaar zoals gepland :(.
    Dus nu maar zien hoe ver ik nog geraak, probeer toch om de bonenstaak en de sieritems te halen.
    o_Ok SV en myst. stallen wil ik eigenlijk altijd hebben ...
    zo te lezen zal ik vooral de DI in het oog moeten houden.

18. Lieve

Lieve Halfgod

ja hier gaan de DI ook niet vlot
    @Daxter1966 had je die nog niet de bever classic, ik denk dat iedereen er bijna van vergeven is 8)
    en dat er zoveel andere stallen zijn, ben eens benieuwt wat ik uit de stallen ga krijgen
    die spanning daarvoor is echt ongelooflijk en de teleurstelling soms ook :p

dutchboy, DarkDevilDude en bearke89 vinden dit leuk.
  19. DarkDevilDude

Ik lever die bever XXL in bij de stallen met die trein.

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. annigjen

Nog 4 drops en dan heb iik alles bij elkaar. Wachten alleen op de molen die nog draait

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.