Praatgroep Vriendschapsevent / Dierenvrienden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    mooie gele event roos ....we krijgen zoveel nieuwe dieren en bomen ik zou het best leuk vinden dat deze mooie gele roos zou blijven....:inlove::music:
     
    schaapje52, hendrika73 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben rustig begonnen, heb nu 300 gele rozen en ga zo lange gewassen opzetten om de di te halen. De roos is idd erg mooi.
    Ga alvast kijken wat ik voor mijn ruilevent op mijn lijstje wil hebben :)
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Met lange werkdagen kun je ook gebruik maken van comfort velden.
    Heb ze nu voor de nacht erin met water doen ze er 12:48u..
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik had konijnen opstaan nog gister, was vergeten dat event al vandaag begon. Anders had ik overal bomen gezet.

    Nu heb ik in totaal vandaag maar 136 drops gekregen. Dus draai nu 68 taarten alvast duurt 17 uur lang.

    Straks comfortvelden op.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik doe het dit keer eens anders dan anders. Ik ga nog helemaal niets inleveren. Ik wil eerst alle bloemen bij elkaar hebben en ook een heel end met de di's.
    Ik vind het steeds zo'n gereken als ik al heb ingeleverd. Dan moet ik die er steeds bijtellen als ik wil weten of ik al genoeg bij elkaar gesprokkeld heb. Ik raak dan wel eens het overzicht kwijt en heb dan veel te veel gewassen over, omdat ik dan te lui ben om te kijken wat ik nog precies nodig heb. Nu zie ik dat dan in 1 oogopslag.;)
     
    DarkDevilDude, herma1234, kokkertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fase 1 t/m 3 helemaal klaar. Molen draait weer voor fase 4
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. fablim

    fablim Oudgediende

    Ik weet dat er genoeg tijd is, dus wil ik eerst alles in mn schuur hebben voor ik iets inlever.
    Ben nu wel vast 90 taarten aan t draaien en op mn akkers staan rode rozen. Morgen heb ik dus genoeg dropitems voor de overige 90 taarten. Ik heb nog 4344 roosjes over.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. owl.

    owl. Levende forumlegende

    De molen draait hier overuren ;) Het scheelt dat we ook de baha molen kunnen gebruiken. Dan schiet het lekker op.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Fase 3 helemaal ingeleverd. Het eerste sieritem staat tijdelijk op schateiland, die krijgt nu mooi TEP en straks als de staak binnen is gaat die daar op. Voor de nacht laat ik mijn kwartveldjes. Heb 1 veld met thee, 2 met rode rozen en 1 met bloemkool. Hier en daar nog een XXL boom en enkele verdwaalde stallen die ik laat staan omdat ik die dingen altijd te kort kom.
    De molen draait voor de nacht toch nog even 23 taarten, verder nu nog 2500 gele rozen op voorraad. Morgen weer een dag om er mee verder te gaan.

    Was net wel zo slim om mijn huisdieren en staken eerst te activeren voor ik ging oogsten :)

    Slaap ze allemaal.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Hier nu 5500 gewassen binnen, nu rozen opstaan voor de nacht :).
    Heb alle 122 taartjes in de molen staan, dus dat is klaar morgen voor alle fases die ik nodig heb. (dus minus fase 1 goud en diamant en fase 5 diamant) Mocht ik nou Di over hebben, dan kan ik ze altijd nog doen.

    Morgen zorgen dat ik alle gewassen binnen krijg en dan ga ik voor de Di :).
    En alles bij elkaar opgeteld heb ik nu al 244+4= 246 Di binnen ^_^ Lekker.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. harriejose

    harriejose Forum freak

    Zo doe ik het ook, eerst alles binnen, en dan pas inleveren.
     
    dutchboy en kokkertje vinden dit leuk.
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Vannacht rode rozen gezet, kreeg 101 di. vanmorgen. Dus de tactiek blijft...overdag gele rozen en s'nachts rode rozen.
     
    dutchboy, ymked55 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Door mijn thee, rode rozen en bloemkool op kwartveldjes vanmorgen 120 DI binnen gekregen. Dat is prima te doen. Heb de molen weer aangezet voor 31 taarten. Dan heb ik er in totaal 100 gemaakt. Heb weer 5 konijnenhokken op staan, want ik kom nog 7 konijnen te kort om te leveren.
    Ga zo lekker door overdag en in de nacht. Dan loopt mijn thee mooi op en elke nacht 1 veld iets anders dan rozen, want die gewassen heb ik nog nodig voor een quest. Schiet dat ook een keer op met de grote aantallen die we daar in moeten leveren.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Goed idee, ik zet al gember op baha, dus 1 veld met iets anders kan ik ook proberen, je had nl iets meer di dan ik.
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Nog 5200 gele rozen en 380 drops.:)
    De taarten zijn allemaal over een uurtje klaar.Het event loopt dus lekker hier .Ik moet alleen nog wat appels kweken en dat gaat nog het langste duren.8)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Zo, de gele rozen binnen en iets van 400 di. De molen aan het draaien. Dus nu ff wachten totdat ik fase 5 kan inleveren om de mysteriestallen binnen te halen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. gdlady

    gdlady Forumleerling

    Goedemiddag.
    Hoe kom ik aan meer drops ,het gaat niet snel bij mij.
    Ik gebruik wortelbrood - wac en voorjaarsboeket.
    Mijn drops is echt niet veel.
    alvast bedankt glady
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier in de tussentijd al 80 taartjes gedraaid. De bloemen gaan erg snel.
    Ik heb alle zilveren opdrachten al ingeleverd en nog 6426 rozen in de schuur.
    Als ik goed heb geteld heb ik nog 2474 rozen nodig en dan heb ik alle rozen binnen.
    Nog 690 drop items te gaan.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    event helemaal afgerond.
    succes allemaal die nog bezig zijn.
     
    dutchboy, fablim, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik wacht ook deze keer met inleveren, inderdaad groot gereken.

    Vergeet niet wel alvast alle 180 taarten te maken, want dat duurt lang op de klok!
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.