Praatgroep Vriendschapsevent / Dierenvrienden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kunt meerdere citaten in één reactie krijgen door eerst bij elke post die je wilt citeren op de knop reageren te drukken, die komen dan onder elkaar beneden in het reageerveld en je kan dan daar op ieder bericht antwoord geven.
    Let er even op dat je de ] en [ haken laat staan want die horen bij het commando om het citaat weer te geven.

    Maar waar enk52 op doelt is de situatie dat je al een antwoord hebt gegeven en daarna ontdekt dat je nog iets wilt zeggen op een andere post en ook met citaat.
    Dan kun je het volgende doen:
    (ik ga ervan uit dat je antwoord op de eerste post al staat)
    * klik op Reageren bij de volgende post waar je wat op wilt zeggen
    --> dit citaat komt nu beneden in het reactievenster
    * selecteer het gehele citaat in het reactievenster, klik op je rechter muisknop en kies voor knippen
    --> het citaat wordt nu bewaard in het interne geheugen van je pc en het reactieveld is weer leeg
    * ga naar je eigen laatste post en klik op Bewerk
    -->je reactie opent in een venster waarin je kan typen
    * klik onder de laatste zin van je reactie (of aan het einde ervan) en geef een enter
    * klik op je rechtermuisknop en kies voor plakken
    --> de eerder in het interne geheugen opgeslagen quote wordt nu in je oude post geplakt
    * geef een enter en zet je reactie op deze post neer
    * klik op de knop reactie plaatsen

    Op deze manier kun je achteraf dus nog dingen inclusief een citaat toevoegen aan je post

    Overigens is het beter een vraag als deze bij de algemene vragen te stellen dan heeft iedere forumgebruiker kans het te lezen en er profijt van te hebben.
    Strikt genomen is dit hier off-topic. Maar we helpen graag en dus laten we het hier staan.
     
    farro, BoerAnnelies en pandarum12 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Omdat ik ook konijnen te kort kom heb ik vandaag 2 rode en 8 oranje hokken op staan. Dan kom ik mooi een eind verder met de konijnen. Morgen kan ik ze ook nog opzetten. Ondertussen verder heerlijk aan het genieten van mijn knechten uit het event van gisteren. Mooi alles op voorraad brengen en ik hoef niet om te bouwen. Ja morgen even omdat ik begin op grote velden en niet op kwart veldjes, maar ja dan heb ik ook knechten :) Wat een luxe!
     
    -ymked55-, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    240 konijnen is goed te doen ....je hebt er ruim de tijd voor ....
     
    -ymked55-, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Gelukkig heb ik alles ruim op voorraad...dus laat maar komen dit event! :)
     
    -ymked55-, owl. en dutchboy vinden dit leuk.
  5. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    kan het event geen week verlengd worden? vind het zo jammer dat ik het misloop. we gaan morgen weg en komen 3 augustus terug.
    mis het dus helemaal!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb de velden klaar voor morgenmiddag. Wat mij betreft kan het event beginnen.
    Alle dingen die gevraagd worden voor de opdrachten heb ik op voorraad.
    hihihi, behalve natuurlijk de drop items en het event gewas, hihihi.:oops:
    Anders was ik wel heel erg snel klaar deze keer.
     
    -ymked55-, owl., Errim en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet morgenvroeg maar niet inloggen. Begin anders met oogsten. Zet er wel een lang gewas op maar dan nog, de bomen zullen dan wel klaar zijn en wat stallen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Dat word nageltjes bijten. Dat is het moeilijkste van een nieuw event, het niets kunnen doen.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik oogst meestal wel mijn XXL bomen, want dan kan ik die in de avond ook weer oogsten en de korte stallen zoals aap rood en de konijnen oogst ik ook vast wel. Dan kan ik die later die dag na 14.00uur ook weer oogsten.
    Maar begrijp helemaal wat je bedoelt. Helemaal omdat ik nu knechten heb en dan wil ik er het liefst zo veel mogelijk gebruik van maken. Volgens mijn berekening moeten we ongeveer 150DI per dag, dus dat is best wel wat. Alle DI is welkom... Morgen afwachten tot 14.00uur dus en dan een WAC eten, witte onschuld, stol en mijn dieren activeren en natuurlijk de staken.

    We zullen zien hoever we morgen komen :)
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb langdurige stallen erop staan. De bomen vind ik dan wel jammer. Maar moet maar. Maak ook gebruik van knechten. 150 DI per dag moet kunnen. Is meestal wel haalbaar. Ik heb nog wat sm dus kan mooi een goed begin maken. Gaat helemaal lukken. Ik heb er zin in. Al moet ik veel werken. Kan tussen de middag naar huis om te oogsten. Dit wordt een event naar mijn hart. Morgen overdag wel vrij en zaterdag ook. Kan dan mooi een goed begin maken. Zondag de hele dag werken maar tussen de middag thuis lunchen. Scheelt toch 1x oogsten. BP bedankt voor dit event
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Vandaag terug gekomen van vakantie en morgen direct weer een event:)
    Na 15 dagen zonder farmerama heb ik er wel weer zin in:music:
    Er moeten een paar konijnen bij worden gekweekt en de walnoten heb ik al gekocht -.-
     
    -ymked55-, BoerAnnelies, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    dan ben je in ieder geval uitgerust;) succes
     
    daisy17858, Daxter1966 en -doppie- vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En ik wens jou ook veel succes
    Er zijn leuke prijzen te verdienen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    bedankt ben er weer helemaal klaar voor :p anjers en spelt staan er al in
     
    -ymked55-, DarkDevilDude, -doppie- en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Voor mij anjers en gember, verder sm bomen. En dan maar wachten. o_Ogst wel s'morgens mijn sieritems samen met alle uilen etc. Die laat ik niet lopen.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ben er helemaal klaar voor is het al 14:00:eek:

    Alles al klaar om te oogsten....:D
     
    dutchboy, farro en owl. vinden dit leuk.
  17. owl.

    owl. Levende forumlegende


    Ik ben er ook klaar voor en de oogst ook. Ik ga maar op m'n handen zitten :wuerg:
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Voordeel is dat je direct aan het event kunt beginnen. Ik kwam midden in een event terug. Mijn boerderij was goed onderhouden en ik heb het event toen ook gehaald, maar dat was wel even wennen. Je weet dat niet helemaal wat je nog moet. Jij begint gewoon van voor af aan. o_Ok lekker. Je hebt wel een staak gemist in je vakantie. Of heeft iemand jou boerderij onderhouden?

    Hier schateiland, de siertuin en baha geoogst. o_Ok een stukje op de open plek. Daar staan nu weer 10 konijnen hokken, zodat ik straks voldoende konijnen heb. Op baha heb ik nu zoete aardappels staan en vanmorgen mijn thee geoogst met WAC. Mijn huisdieren (draak en kraai) heb ik niet gedaan, die bewaar ik samen met een aantal staken tot 14.00uur. De rest van de staken heb ik wel geoogst, dan kunnen ze vanavond nog een keertje en mijn XXL bomen ook.

    Benieuwt hoeveel DI ik om 14.00uur binnenhaal met mijn kwartveldjes ipv gewone akkers of comfortvelden. Heb netzo als andere en anjers, rogge en artisjokken er op.

    Nu maar geduld hebben tot 14.00uur en hopen dat het event goed van start gaat :)
     
  19. maurena65

    maurena65 Forumbeginner

    Ik denk ook dat het wel te doen is. Ben benieuwd hoe ver ik kom, van de mirabella eb ik ook maar een boom.
    Ik vind het wel weer een leuk evenement.
    maurena65 level 84
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Juli 2015
    -ymked55- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik zit nog net niet op mijn handen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.