Praatgroep Vriendschapsevent / Dierenvrienden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als iemand een DI kan gebruiken, even een duifje! (Zelf 542 momenteel in de schuur staan, jammer dat we ze niet kunnen verkopen ;))
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    event op de valreep afgerond.
    wolkenrij staat nu op, dit is weer een hele effectieve wolkenrij! :D
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. TumTummm

    TumTummm Forumleerling

    HELP TumTummm het event door! :cry:

    Ik moet nog 37 vriendschapsdrankje hebben om het event te voltooien, dus vraag ik iedereen die een cadeautje kan missen om mij er eentje te sturen. Ik zal in de komende dagen jullie een cadeau terug sturen. Mocht je een speciaal cadeau willen hebben, stuur dan ff een Duifje naar TumTummm.
    Alvast bedankt voor het helpen :D

    Edit: 12.44u
    Bedankt voor de cadeaus: sinkieboy & langeveentje !!
    Nog 32 te gaan...

    Edit: 13.03u
    Bedankt voor de cadeaus: vinc05, mariana5353 & robbiefarmer !!
    Nog 22 te gaan... *hoop dat ik het ga halen*
    PS. hoe kom ik op de chat?
     
    Laatste bewerkt: 30 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je komt op de chat door rechts bovenaan je farm op de drie puntjes te klikken. Daarna kies je voor globale chat bovenaan
    En ik stuur je ook een drop
    Je weet dat je maximaal 20 kadootjes per dag kunt ontvangen? Je zult dus zelf ook nog wat drops moeten zien te krijgen. Eventueel kan je de laatste drops afkopen voor tulpenguldens
     
    Laatste bewerkt: 30 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. TumTummm

    TumTummm Forumleerling

    Bedankt voor de uitleg!
    Vaag... Ik speel normaal in Google Crome, maar daar heb ik de chat niet. Ben net ff ingelogd gegaan in Firefox en daar heb ik de chat wel....
    Ik ben ook druk bezig om ze te verzamelen met oogsten, maar als ik 20 cadeau's kan krijgen is ben ik er sneller. (en gezien ik nog korter dan 1 uur heb....) :oops:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik speel ook in Google Chrome, en daar kom ik gewoon in de chat. Vreemd dat het bij jou niet lukt.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. *Beestenboel*

    *Beestenboel* Oudgediende

    Joepie, ik heb event gehaald, mede dankzij een aantal boertjes hier op het forum, dank jullie wel ;)
    Niet gedacht dat ik het helemaal zou halen, maar vanmorgen veel drops binnen, dus ik dacht, zal het dan toch gaan lukken !?
    De laatste mysterieuze stallen staan nu op de akker, dus nog even wachten wat daar uitkomt.
     
    dutchboy, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. penniefarm

    penniefarm Forumleerling

    Hallo, zelf heb ik het event gered maar mijn vriendin zit op hete kolen. Ze moet er nog 6 en heeft enkel 1 veld nog te oogsten. Degene die nog een DI kunnen sturen mogen dat doen naar chayenna67. Bedankt alvast
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ondanks dat ik vind dat mensen zelf hun best mogen doen om een DI te ontvangen. Dus even zelf een duifje te sturen wilde ik jou helpen met een DI. Je hebt alleen het max aan cadeaus vandaag al ontvangen. Je zult het moeten afkopen als je er nog niet bent!

    Gestuurd!
     
    dutchboy en *Beestenboel* vinden dit leuk.
  10. TumTummm

    TumTummm Forumleerling

    Bedankt voor de aangeboden hulp Annelies :D
    Vlak na ik hier het berichtje postte ben ik de chatroom ingegaan en werd ik overladen met cadeaus :inlove:
    Ik moet er nu nog 8 en mag over 6 minuutjes oogsten, dus hoogstwaarschijnlijk red ik het met de hielen over de sloot.. xD
     
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    voor degene die een DI willen even zelf een duifje sturen naar maansteen8 ik kan er nog 7 sturen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb er ook nog een paar in de aanbieding wie o wie den allemaal druk met werk.
    Ben er ook net weer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. TumTummm

    TumTummm Forumleerling

    Bedankt iedereen die mij een DI gestuurd heeft :D Dankzij jullie heb ik er maar 4 bij hoeven te kopen om het event af te ronden ;)
     
  14. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ik vond dit een leuk event!
    ondanks mijn late start toch het hele event kunnen uitspelen en dus meer kunnen halen dan gedacht :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Ja, we zijn een stel schatjes bij elkaar daar in de chat :)
    Verder bijzonder leerzaam voor boeren die iets niet begrijpen. Er is bijna altijd wel een slimmerik aanwezig die je kan helpen.

    Event was prima te doen. Met prima beloningen. (Wauw, tweede event op rij waar ik bijzonder positief over ben).
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    He bah Kenny niet te positief worden hoor :music:
    Ik zou je bijna lief gaan vinden.

    En tum, iedereen is altijd welkom in de chat en we proberen bij vragen altijd te helpen.8)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.