Praatgroep - Vriendenavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Beetje onhandig geplaatst die 8, dat sloeg op de mammoetbomen, sorry.
    Naar hoor, 1 is al teveel. Sterkte.

Butsmuts vindt dit leuk.
  2. dubbeldaan

dubbeldaan Gelegenheidsauteur

29Wat is de maximale opslagcapaciteit van de watertank650

Klopt dit?
    Ik kan de opslagcapaciteit bij de boom der wijsheid maximaal tot 450 upgraden.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. jopie

jopie Forumkenner

ja dat klopt als je primium bent

4. dubbeldaan

dubbeldaan Gelegenheidsauteur

oke bedankt voor je reactie.

Maar het antwoord op de triviavraag is dus voor als je geen primium bent.
    Dat moet je dan maar net weten dat daar verschil in zit wat betreft watertankvolume
    en welk antwoord er gehanteerd wordt.

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het antwoord op de vraag is 650, dus de premium meegerekend. Ik ben er de eerste keer ook in gestonken hoor xD, maar de tweede keer dat de vraag bij mij langs kwam heb ik netjes 650 ingevuld en toen kreeg ik keurig 4 muntjes.

Stand van het event: vanmorgen vroeg kon ik gelijktijdig de rij activeren en de supermammoet kopen :inlove: Een stuk sneller dan verwacht, maar ik draaide drie +1 bonussen aan het rad en met de 200% die ik zelf al had ingezet tikte dat lekker aan, dus toen heb ik er toch maar wat supermest tegenaan gegooid. Wel heb ik alleen maar het middelste bord gespeeld, omdat je in de eerste helft daarvan twee vragen kunt beantwoorden dus dat scheelt een hoop gewas.

Nu in een wat rustiger tempo verder om nog wat andere prijsjes binnen te harken.

Borkie, hendrika73 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Hoe kan ik op de hoger segment komen? Ik kom niet verder dan 1 en 2

7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wat bedoel je daarmee? Je kunt gewoon van alle 5 de spelers het bordspel spelen. Klik gewoon op één van de dieren zoals de draak, het varken, de beer, het slijmmonster en ? Kan helaas niet zien wat die laatste is.

8. vinc05

vinc05 Forum freak

Per dier zijn er 2 segmenten de eerste is door de maker vastgezet. Daarna kun je zelf kiezen welk segment je wilt .
    Maar je moet wel het linker en rechter element daarvan doen voordat je het zelfde segment opnieuw kunt doen.
    Je kunt ook een ander segment kiezen,klik voor ander segment op de daar bovenstaande " dieren"

Borkie vindt dit leuk.
  9. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Borkie bedankt , ik heb het gevonden, snap het nu .

Borkie vindt dit leuk.
  10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Wolkenrij is binnen en ook de super mammoet boom is binnen. :inlove:
    Morgen maar ff een plekje maken voor de mammoet. Blijf hopen op een arboretum voor deze bomen:music:
    Ik speel nu nog even rustig verder.

11. harriejose

harriejose Forum freak

Hier eenmaal een susi en een mest boom binnen gehaald.Trots op mezelf.

hendrika73, kakelot69, vinc051 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. jolanda13

jolanda13 Teller

ben sinds nu net weer online,breuk in e buitenkabel van het internet pfff,
    ik zie al dat ik aardig wat mist hebt gelopen,nu maar even kijken en afwachten wat er allemaal nog komt.

13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb een mammoet-XL kunnen bemachtigen:inlove: doel bereikt8)
    Nog net op tijd bomen kunnen neerzetten voor het volgende event:oops:xD

hendrika73 vindt dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Hier wel alles weg kunnen spelen voor het einde maar niet genoeg voor alles. Ik heb 1 item niet dus maar eens kijken of ik aan deze kan komen met het eerstvolgende ruilevent dat dit kan. Ik van een ander event al meer dan een jaar te wachten tot deze met het ruilevent komen.

15. goudkevertje

goudkevertje Gevorderde

Ai ai. Helemaal niet meer aan gedacht dat dit event vandaag afliep en nu heb ik niks nada noppes... :cry:

16. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb ze allemaal dubbel dus als ze te ruil komen moet je mij maar even een duifje doen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  17. fairie

fairie Commandant van het forum

Dankjewel. Dat zal ik dan zeker doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.