Praatgroep Vriendelijke indringers.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leafhuntress

    Leafhuntress Forumleerling

    Sjeminee zeg, bij dit event had wel de omschrijving makkelijk gemogen.... Ik had ongeveer 450 paarse slakken in de fokstallen gedaan plus nog wat assorti dieren om aan 132 te komen (nog nooit de volledige capaciteit van 't hotel gebruikt) en ik vroeg me af of ik wel voldoende SV had & het nog zo'n ronde moest en of ik nog lang kippen moest fokken etc etc.
    Had ik na die ronde bijna alles af, miste nog een paar blauwe slakjes die gauw bijgefokt waren & nu heb ik een heleboel slakken over. Hoop dat ze niet alles op mijn boerderij opeten!

    Bij het vorige event mocht ik fruit naar mijn buurtjes gooien & nu slakken, beetje slijmerig.:eek:

    Gelukkig hoeven we niet te zien hoe slakken zich voortplanten of zouden buitenaardse slakken dat "liever" doen dan de wereldse variant? :inlove::oops:

    Ben het eense met de persoon boven mij dat de visuals zeer mooi zijn.:music:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Event is klaar 148 keer gefokt
    wel met rune en bbd
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    [​IMG]

    Ik heb het event reeds afgerond en de wolken rij geactiveerd :inlove:
     
  4. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    nu aan het wachten op die laatste gele :( die wil maar niet langskomen :( geduld trainen :)
     
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    hier ook klaar 138 maal gefokt
     
    blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wat moet je in hemelsnaam met al die slakken, die je nog over hebt...?! o_O
    En dan bedoel ik natuurlijk de gewone.... de fokslakken krijg je een verrassingsfokdier voor terug, heb ik begrepen.:p
    Heeft het zin om door te fokken voor de gekleurde slakken... in de hoop dat je leuke fokdieren terugkrijgt daarvoor?
    Of is dat zonde van je supervoer...:oops:
     
    blackscorpion64 en voesje vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik vind de eenalaatste fase het mooist. Als de slakken, slakken zijn. Maar het maakt niet uit. Gokje gewacht om de laatste gele binnen te krijgen en het werkte: 3 blauwe en een roze er ingezet en hop ik kreeg een gele haha. Heeft mij totaal 164 fokken gekost, dus 328 SV. De staak is hier dan ook binnen :)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. miex84

    miex84 Gevorderde

    Heb alle slakjes ingeleverd, event dus klaar, maar idd ik heb ook gigantisch veel slakken over
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. voesje

    voesje Oudgediende

    je krijgt er een hele BD of EP voor:D
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    wow!xDxD
     
    blackscorpion64 en voesje vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is zonde van je supervoer als je het mij vraagt. Natuurlijk zijn de slakken goedkoper om mee te fokken dan de kippen en de koekoeken, maar de kans van overslaan is bij die dieren net zo groot en dan heb je het soort dieren dat je het liefst wilt.

    Ondertussen heb ik meer dan 500 slakken in de schuur, ik zit dus niet meer op slakken van mijn buren te wachten.
    Ik hoop dat ik morgenvroeg de benodigde dieren krijg, maar anders heb ik meer slakken dan ik op wil maken.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Toch meegedaan .In totaal 152 keer gefokt nog wel wat groene en blauwe over . Maar goed die worden wel omgeruild:music:
     
    beereekhoorn, blackscorpion64 en hildemarc vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Dat weet ik zo niet hoeveel SV het gekost heeft. Had ook met schapen gefokt

    Daarom fok ik er mee door. Je krijgt er ook hogere fokdieren voor terug.. En dat scheelt veel. Die stop ik dan weer in de pakhuizen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Juli 2016
    blackscorpion64, hildemarc en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. marrie61

    marrie61 Forumleerling

    Dat dacht ik dus eerst ook..... maar het heeft mij maar 69x fokken, dus 138 supervoer gekost :) over 573 slakjes, 4 groene,6 blauwe en 1 roze.
     
    BoerAnnelies en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    De wolkenrij is binnen :D 150x fokken, een beetje te veel, 15 blauwe, 14 groene, 4 roze, 1 gele en 617 gewone slakken over:oops:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb gisteravond 80 slakken, in het hotel gestopt (= 40 sv)
    Ik heb er nu weer 84 slakken inzitten (= 42 sv)
    Ik heb nog nodig voor het hele event 4 groen, 12 blauw, 4 roze en 2 gele.
    Met weinig kom je toch nog een heel eind.;)
     
    annigjen, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Klaar met het event...11 groene, 1 blauwe, 1 roze en momenteel 704 gewone nublionslakken over.
     
    annigjen, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb ook heel veel paarse slakken over en daar krijg je niks voor in ruil op einde van het event lees ik
    eindelijk eens veel drops en nu dit :music:
     
  19. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook het Event helemaal klaar.
    een heleboel slakken over, maar ik ben blij dat ik mijn eerste camouflagewinkel binnen heb.
    o_Ok ben ik blij met mijn misterystallen van de bahama ik kreeg mijn 2de miereneter en mijn 1ste rode panda!!!
    supper blij met dit alles. iedereen die nog bezig is veel succes en ik wens jullie ook zoveel geluk met je stallen als ik had.
     
    hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is niet veel maar je krijgt toch voor iedere gewone nublonslak 1 ep en 1 bd:)
     
    eevee60, voesje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.