Praatgroep Vriendelijke indringers.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hoeft niet eerst die 23 af te maken. Al heb je er maar 1 van de 23 starterspakketen ingeleverd, dan kan je al door naar de volgende rune. En dat zou ik zeker doen. Eerstvolgende geeft snellere fokhotels, en die daarna is degene waar je extra dieren terugkrijgt uit fokhotels (kans 1 op 4).
    Of naar rechts ;)
     
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    De eerste 200 slakken binnen na een rondje gele kippenhokken geoogst te hebben en Bahamarama olifanten.
    Fokhotel vast zover mogelijk gevuld voor de BB van morgen.
    Hoop met het voetbalevent nog wel extra supervoer te scoren en die in te zetten bij de slakken.
    Suc6 iedereen ;)
     
    kimmie2012, daisy17858, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    wat werkt beter..de kip of de koekoek.....
     
    daisy17858, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Uit beide krijg je een slak:)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik heb 120 gele kippenhokken staan die ik ieder uur kan oogsten. De kippen zijn voor mij weer handig om anacondavoer te maken dus het is een eigen keuze. o_Ok doen kippen het leuk op de markt.

    1 geel kippenhok kost maar 880 BD terwijl 1 gele koekoekverblijf 16500 BD kost.
    Ze duren even lang alleen bij de koekoek krijg je 2 EP maar dat vind ik te verwaarlozen :)
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    zou de veredeling ook werken voor de slakken
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De lange gewassen van mij gaven ook gewoon slakken, dus denk dat de veredeling wel slakken geeft. Heb na de eerste oogst vandaag 212 slakken binnen gehaald, volgens mij is dat een mooi beging.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De slakken komen zeker ook goed uit de bomen en gewas. Ik had er vanmiddag 280.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Ik heb nu 100 fokhotels gezet en nog een aantal slakken op voorraad
    Wat moet ik nog meer oen dan ?
    Hoeveel heb je er ongeveer nodig weet iemand dat ?
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is altijd mogelijk dat men op een laat moment wijzigingen aanbrengt in war gevraagd wordt en/of in de beloningen.
    Helaas worden vooral kleine wijzigingen nog wel eens vergeten aan ons door te geven.

    Dus indien de faq en wat je in het spel ziet verschillen, dan geldt wat je in het spel ziet.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 204 slakken gekregen. Ik lever in wat ik zonder fokken kan inleveren en dan stop ik. Sla het fokken even over.
    Iedereen succes met de gekleurde slakken. xD
     
  13. klakje

    klakje Oudgediende

    Je hoeft niet veel te doen voor de slakken je krijgt er meer dan genoeg. Wel weer veel sv. nodig. Die bewaar ik denk ik liever voor een volgende keer. anders slinkt de voorraad te snel.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je kunt ook alleen de eerste fase van alle 4 doen, vraagt de slak die je als DI krijgt. Levert toch nog aardig wat op.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het blijft lastig links of rechts goed te benoemen:oops:
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat zal wel de reden zijn dat we hier het altijd hebben over jou kant en mijn kant;)

    65 motelletjes gevuld:oops:
     
  17. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik vul mijn hotel niet kijk wel wat ik binnen haal gaat een beetje vlug maar wordt goed geholpen xD
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Vandaag 131 nublonslakken gekregen.De meeste kwamen uit de bomen. Als het babyboom event begint kan ik meteen aan de slag. Ondertussen bij het voetbal event nog wat sv scoren.Dan hoop ik dat ik de quest helemaal kan halen. Succes allemaal en veel plezier met de events.:)
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb nog eens de opstelling bekeken voor deze keer, ik zie nergens SV staan. ??
    waar zie jij die ?
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Van alle 4 de opdrachten heb ik de 1ste fase ingeleverd (56 nublonslakken) en momenteel heb ik nog 298 nublonslakken over.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.