Praatgroep - Voorjaarsvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Gewone-: 126 en Baha boerderij 360. En ik heb zelfs meer GB's dan voor de laatste upgrade van de Baha boerderij (die met nieuwe gewassen en zeehonden werkplaats bedoel ik.)
     
    carinakiki en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nice , rustig aan doorgaan:music:
     
    carinakiki en Katinka1700 vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yep! En gouden tempel is al een tijdje leeg, dus ik sluit bij al die spelers die zich geen raad weten met de GB's>:(:mad: aan moeten.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja dat doe ik ook heb er maar 5400 staan:mad:>:(:(
     
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik kreeg geen badges bij de papagaaien fok. Heb er maar andere vogels ingezet want hoefde en nog maar 30. Misschien hebben andere er ook last van gehad
     
    carinakiki vindt dit leuk.
  6. jollianda

    jollianda Forumleerling

    Ik krijg geen badges bij de zoogdieren :( al 16 fokjes gedaan daarmee
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De vogel badges komen alleen uit de vogels van de Farmer (vaste land) boerderij. Kip, koekoek gans bv.
    jollianda Forumleerling
    Ik krijg geen badges bij de zoogdieren :( al 16 fokjes gedaan daarmee

    Waar haal jij je zoogdieren vandaan, want die badges krijg alleen bij de zoogdieren die op Baha boerderij staan namelijk.
     
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    iemand een linkje welk fokdier waar bij hoort?
     
    carinakiki en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

  10. john-j

    john-j Forum-hertog

    bjorke-annika vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind het wel een leuk event. Heb hem al klaar. Was goed te doen. En lekker dat er een BBD. De fok met de papegaaien en lynx ook afgerond.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Welk zoogdier geeft nou een badge? Ik ben zowat door mijn sv heen en geen enkele badge tot nu toe.
     
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Zoogdieren van bahamarama : apen ,olifant,panda en kamelen
     
  14. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik dacht dat ik deze wel kon overslaan. Heel veel bd verdiend met verkoop van vlinders.
    Maar had even niets te doen.... en dan met die babyboom toch maar wat fokken.... en event afgerond :p

    Ik heb dat nu wel vaker met die fokevents, denk ik dat ik het laat zitten en toch doe ik het dan weer soort van per ongeluk.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat had ik nou ook. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en zo xD

    En zo verschrikkelijk veel SV kostte het event nou ook weer niet, want je kreeg behoorlijk wat terug en ik had al flink wat badges van de aanbieding (die van 1 SV per fokje).
     
  16. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En zo verging het mij vandaag ook :music:. Tussen de aardappels en koffie in het event bij elkaar gefokt en ingeleverd .Koste hier wel wat SV maar naar mijn ervaring heb je zo weer een hele berg van dat spul:p
     
    vinc05 en -Pillow_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.