Praatgroep - Voorjaarsvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier de plaats om te bespreken hoe we deze vakantiehuisjes gaan aanpakken.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Mijn hotel is al redelijk goed gevuld gaat helemaal goed komen met dit event
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik doe dit event wel mee, maar er staat een vreemd dier in de linkerrij. Bij de eerste grote tussen beloning (opdracht 5) staat een koenijn:eek::oops:. Ken wel een koe of een konijn maar een mengeling van die 2?:eek::eek:
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Is een fokdier van de koekoek. Geloof de derde in de rij (van links) ;)

    Zelf even een vraagje bij fokken vogels staat 'normale' vogels wat bedoelen ze daar mee ????? Zijn er dan ook abnormale vogels waar je nu niet mee kan fokken ?? en welke zijn dat dan ??


    Uit de FAQ:
    Badge vogels
    [​IMG]
    Fokken met 'normale' vogels, 1 per fokFarmerama500 EP
    500 BD
     
    Laatste bewerkt: 1 April 2020
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Fokhotel gisteren al gevuld dus de heft van de badges komen waarschijnlijk al.
    De rest dan morgen nog maar doen.
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je antwoord staat in het hokje er naast, alleen vogels van de normale boerderij en niet van Bahamarama.
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  7. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    de vogels van farmerama en niet van bahamarama. Denk dat de meeste een klein foutje hebben gemaakt net als ik. Fokhotel gevuld met wat we nodig hebben aan fokdieren maar geen onderscheid hebben gemaakt tussen farmerama en bahamarama dieren ivm 1 supervoer. Gedeeltelijk kunnen we opnieuw beginnen met fokken met 2 supervoer per fok. :sleepy:
     
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    oohh slaat op de boerderij, ik dacht dat slaat op die vogels want daar staat het woordje normale voor. Ik begreep niet dat jullie daar de normale boerderij mee bedoelde, ik dacht misschien doet de koekoek niet mee vanwege het rare plaatje bij het fokhotel. xDxD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja dat is ook wel een beetje een rare vogel... xD

    Met dit soort dingen heb ik altijd een probleem om het kort maar duidelijk te vermelden. Een tropisch vogel snapt iedereen wel maar ja en die niet-tropische vogel dan? Farmeriaanse dilemma's :music:
     
    -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Gelukkig heb ik ook een groot gedeelte baha dieren in het fokhotel gegooid gister. Dacht van ik begin altijd bovenaan, doe nu eens gek en begin van onderafxD. Ik doe wel mee, maar ik vind die prijzen echt helemaal niks. Maar fokken is altijd leuk
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. boer59

    boer59 Actieve auteur

    ik doe is een niet mee komt niks uit waar ik wat aan heb jammer
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb het fokhotel ook gevuld met 1 x SV per fok.
    ik weet nog niet of ik aan het event meedoe. de prijzen zijn alleen maar sieritems en daar puilt m'n schuur van uit.
    en dat beetje EP is een druppel op een hete plaat.
     
    boemer49 en boermars vinden dit leuk.
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ja, ik vind de prijzen voor een fok-event ook tegenvallen. Fokdieren zijn toch altijd prijzig om in te leveren en de beloning....
    Misschien zijn we te verwend, maar deze sieritems blijven zowiezo in de schuur staan. Dus ik kijk nog even of ik meedoe.
     
    boermars vindt dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier ook het hotel gevuld omdat het maar 1 SV was. Maar dit event sla ik over, kan mijn hotel gewoon ook gevuld blijven staan tot een volgend fokevent?
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat kan. Als jij zolang van die knop af kan blijven. Mij lukt dat niet:oops:
     
    bepsels, -matthias1952-, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    vogelbekdier is een zoogdier xD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt laat ik ze mooi zitten.
    Ik hoop alleen niet dat het een bende wordt en ze elkaar leven laten.:pxD
     
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Lees ik draadje door, zie ik normale vogels voorbij komen en later de uitleg dat dit vogels zijn van je farm en niet van Baha. Ik had tpch met lezen heel wat anders in gedachten. Als ik normaal lees dan denk ik aan de gewone dieren en niet aan de gekleurde dieren diej emet fokken krijgt. Maar goed dus dat ik het op tijd had gelezen. Zou anders de standaard vogels van zowel farm als van Baha in de fokhotels gezet hebben.
     
  19. jule****

    jule**** Actieve auteur

    ik kan niks vinden dat je met 1 SV kan fokken, waneer bigint en hoe lang duurt ?
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.