Praatgroep Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Nou klokje staat er en geoogst en geen di uit gloeiende zwammen. Nog maar een keer ingelogt en nog niks en derde keer werkte het wel. Niks 0 komma 0 di. Heel jammer voor de eerste ronde.

2. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier is alles begonnen en heb 37 DI van volle maan speelveld. Ik zag gelukkig ( voor ik volle maan veld oogstte ) dat ik geen event gewas had, toen zag ik idd enkel het klokje van de volle maan, een paar keer in- en uitgelogd en nog niets. Toen naar het forum die het niet deed, kreeg steeds bad gateway te zien .
    Ben blij dat ik niet geoogst heb, durfde het niet aan omdat de event gewassen er ook nog niet waren. Vrij kort daarna kon ik weer op het forum en zag ik de melding.
    Maar bij mij werkt alles nu :)

ps ff gecheckt in de schuur en de batterijen staan er netjes.

daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. marrie61

marrie61 Forumleerling

ook hier geen drops van de 1e oogst, forum niet bereikbaar dus niet kunnen lezen om te wachten.....zo jammer.....

4. jollianda

jollianda Forumleerling

Kan ook geen pinkypie inzetten, dat is wel balen..

5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik kan nog steeds geen PPP eten.... :cry:

6. goldprince

goldprince Forumleerling

ik kan ook geen pinky inzetten? Nog meer mensen die hier last van hebben?????

7. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Kan iemand zeggen of het klopt dat er uit de toverbomen twee DI komen???

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  8. katbla

katbla Forum freak

hier ook hetzelfde verhaal ...zag het klokje met volle maan staan , veld was gewoon open, geoogst maar geen di ...:(....
    nu maar spoken gezaaid....

daisy17858 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

nog geen half veld met vleermuisbloemen en 4 bomen + toverboom heeft mij 16 DI opgeleverd.

Heb gegeten: witte onschuld, WAC, griezelwild Alles werkt bij mij.
    De zaadjes staan met suzi, water en SM op het land en zijn over 1,5uur klaar.

Was er wel blij mee eigenlijk haha

daisy17858, _Jeanie_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

toch maar volle goede moed begonnen. Erg jammer van een heel veld maandauw en het missen van de drops daar.
    Gelukkig de twee toverbomen had ik nog niet geoogst.

Succes allemaal.

PS, vind wel lullig begin hoor, geen toegang tot forum en melding te wachten met oogsten na 14:00 pas geplaatst
    Zou tegelijk beginnen, je hebt het veld namelijk nodig. Een wel starten en ander niet, jammer.
    Laat dat de pret toch niet bederven:p

11. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

ik kon ook niet pinkypie inzetten via bakkerij, maar wél via 'kistje' dan 'vaasje' dan gebruiksgoederen, pinkypie aanklikken, dan 'gebruiken' beetje omslachtig maar het werkt !!!

daisy17858, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  12. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik denk dat er een bonuscode of iets dergelijks gaat komen ter compensatie; dat doen ze altijd bij dit soort fouten.

13. Borkie

Bij mij wel, Ard.... gelukkig! xD

Bedankt voor de tip!

daisy17858, Daxter1966 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  14. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Er staat bij mij ook dat er 2 batterijen uitkomen dus dan zal het vast wel zo zijn. Heb met de slaperige kop vanochtend dus mijn toverbomen gewoon geoogst, muts dat ik ben :sleepy:
    En ppp werkt ook gewoon bij mij.

Laatste bewerkt: 1 Maart 2016
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. kwikske

kwikske Forumbeginner

Jammer zeg, geen drops van de eerste oogst. Ik had kleine veldjes en overal suzi mest opgedaan. Het zouden best veel batterijen geweest zijn. Net een minuutje te laat gezien dat het event klokje nog niet liep. Ik dacht dat het gelijktijdig met volle maan zou beginnen :oops:

16. Borkie

Klopt het nu dat het event nu wel begonnen is, maar dat er geen eventklokje van is?

17. mmans

mmans Forum-hertog

aan de linkerkant van je speelveld heb je het kistje om naar je voorraad stallen/bomen/sieritems te gaan. Dan klikken op het vaasje en daar staan je pinkypie's ook tussen.

18. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Heb jij 3 gouden slotjes voor de ambachten? WAC, griezelwild en witte onschuld zijn allemaal goud.

19. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Wac is diamant, de andere 2 zijn goud :)

daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Wac is diamant. Witte onschuld en griezelwild zijn wel goud

daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.