Praatgroep Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootster

    tootster Gelegenheidsauteur

    Hier ook een heel stuk verder.van de nieuwste alleen nog miss bloemgenie en glimmende zwammen de bomen,en dan nog 4 questen te gaan.Volgende volle maan verder voor 7400 terreurgewassen(nodig voor alle openstaande)en de vleermuisbloemen voor de nacht(11500 totaal).Hopelijk dan ook weer langer dan 24 uur
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook lekker opgeschoten met de gewassen. Voor de laatste keer terreurtjes er op staan en dan gaan de spoken weer op het veld.

    Het event was goed te doen en extra lang griezelen was super. Op naar de volgende keer.;)
     
    Daxter1966 en langeveentje vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sorry, ik kreeg net een berichtje van een buurtje dat je niet gebruikte ambachtsproducten wel terug krijgt.
    Ze heeft het zelfs voor je uitgetest.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oke dan ben ik erg benieuwt hoe dit werkt?
    Ik zet iets in, maak er 2 minuten ofzo gebruik van en breek hem dan af. Krijg ik hem dan weer terug?

    Heb namelijk nog wel eens dat als ik een ananastaartje eet, ik later denk dat die niet samen kan met een WAC en dan haal ik die taart er weer uit en eet ik een WAC. Wat gebeurt er dan met de taart?

    Ben druk aan het sparen om de glimmende heksenkunsten af te krijgen. Of eigenlijk om de staak te krijgen. Dat ga ik net niet redden, maar ja ook al had ik hem wel, dan nog moet ik de sieritems er op krijgen.
    Heb nog open staan: monster- tractor, pizanzille en zombie polonaise. Moet dus nog super veel gewassen..... Maar ben met deze super lange volle maan ook lekker opgeschoten. 2 questen weg weten te spelen :)
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat buurtje wat zo vriendelijk was om het uit te testen heeft 2 wortelbrood genomen en gelijk verwijderd en kreeg er 1 terug.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oke dus dat houd in dat als je die andere echt nog niet gebruikt hebt je hem terug krijgt. Dus zoals ik het helaas te vaak doe, dan ben je je taartje wel kwijt.

    Bedank die lieve buur van jou ook namens mij :)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wist ik ook niet, ben ook pas level 99;)
     
    Daxter1966 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    Jammer, het griezelen is (bijna) voorbij.....
    Uitkomst stallen van de grote schoonmaak: Kalkoen rood, Kameleon oranje en schildpad.
    Weer geen bijzondere..... Hoopte op zwaan, otter of das. Helaas-Pindakaas. Hopen dat er ergens binnenkort stallen te winnen zijn bij een quest, anders krijg ik ze nooit en gaan ze er al weer snel uit...
     
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Helaas, het volle maan veld sluit weer.... was leuk! Alles staat klaar voor een volgende keer... :D
     
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, hier had ik hem moeten plaatsen haha:

    Door omstandigheden net niet meer kunnen oogsten. Jammer, maar niks aan te doen. Dacht dat het tot 3 uur zou duren, maar had het gewas wel aangepast om de tijd van het eventklokje. Had er dracula orchideeën opstaan. Anders had ik er vleermuisbloemen opgezet, maar is niet anders.
     
    schaapje52, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tja zo zat ik aan het begin met een veld bloedtomaten:wuerg: maar alles is weer goed gekomen.
    Al blijft het jammer.
     
  12. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Hier precies hetzelfde.
    Duurde een beetje heel erg lang bij de oogarts , jammer van de supermest .
    Dacht het nog wel even te halen , dus niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.