Praatgroep Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik geloof dat ik weer moet gaan knutselen net als voor de taart
    Dus ik ga effe aan de gang:wuerg:
    Dan horen jullie vandaag nog van mij xD
     
    knoepertje, daisy17858, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. muts70

    muts70 Veteraan

    leuk klusje voor je miek! succes:inlove:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik denk dat we naar de deuren/luiken met slotjes moeten kijken. In de FAQ staat dat je begint in kamer 10, als je deze klaar hebt zou je dan alleen naar kamer 11 kunnen en van daar alleen naar kamer 12. Hier zit een luik naar kamer 7 én kamer 18, dus ik denk dat je hier dan kan kiezen welke kant je neemt.
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je voor het alvast uit puzzelen:inlove:...als je dan ook nog broodkruimeltjes achter laat..kan ik je spoor beter volgenxD
    veel succes allemaal

    Allememachies...Sanham tis een echt spookhuis dus...met slotjes en luiken
    zullen der ook valkuilen zijn:eek: bedankt ook voor het helpen om de goede weg te vinden:)
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event ziet er leuk uit en dankzij de berichten hierboven heb ik weer iets meer inzicht er in gekregen. Dat word dus werken met knechten, kwartveldjes en WAC. Ik ga niet alles leeghalen, want dat DI komen alleen uit het volle maans veld. Maakt dus ook niet uit hoe ik het event morgen begin.
    De bomen en stallen op baha blijven zeker staan (heb laatst alle bomen uitgezocht en er opgezet wat ik nodig heb, van alle XXL bomen die ik bezit min 2 stuks. Was een behoorlijke klus). Of ik de stallen van de open plek ga halen weet ik nog niet, dat bekijk ik morgen of woensdag wel even.

    Tussendoor heerlijk een aantal dagen griezelen. Ik kan dan mooi wat questen af maken, mis voornamelijk nog de tentakelvruchten.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Noteert
    Hof van dromen wil broodkruimeltjes in het plaatje.....
     
    daisy17858, Borkie, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Miekje, ik wil graag pijlen die aangeven hoe schaap moet lopen. xD
     
    rikmark, Boerke, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Pijltjes voor schaapje

    iemand plaatjes in de vakjes wat er te winnen en in te leveren is ook nog ...
    als ik toch bezig ben:(
     
    daisy17858, knoepertje, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Graag als het mogelijk is. xD
     
    daisy17858, knoepertje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ok vraagje de lijntjes van de vakjes waar je door kan maak ik groen die die niet kunnen zwarte of rood maken???
     
    Boerke, daisy17858, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Graag....kun je dan ook inleveren voor mijxD
    Fijn dat je het huis toegankelijker weer voor iedereen maakt:)
    de vakjes die niet kunnen met een rood kruisje misschien??
    denk even mee als het goed is:)
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt. En vanaf kamer 18 kun je dan 17 en 16 doen, 15 beter laten wachten tot je de wolkenrij af hebt.
    Vanaf 7 kun je 6 en 5 doen voor het sieritem Achter je, of 6,1 en 2.
    Vanaf 7 de andere kant op heb je bij 8 eerst de stallen. De afslag 3 en 4 is voor de wolkenrij.
    En 9, 14, 13 is voor het laatste sieritem, of 9, 14, 20 en 19 om de 3 GB mee te nemen.
    zwart aub

    Alle spoken zijn de sieritems en de wolkenrij. Eventueel een ander kleurtje per soort sieritem maakt het wel duidelijker, en pijlen zouden inderdaad ook meer overzicht geven.
    Veel is er verder niet te winnen. Plaatjes van ep/tep zie ik geen meerwaarde in, de stallen en eventueel de wac en GB zou leuk zijn.
     
    daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog even en wij hoeven niets meer te doen, alleen maar toekijken. xD

    @ miekje: Rood is gevaar, dus lijkt mij ook een goede oplossing Miekje.xD Hoeft schaap minder na te denken. :p
     
    daisy17858, knoepertje, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    in principe zijn alle vakjes te openen dus rood kruisje erin lijkt me niet handig
    achtergrond kleur voor dezelfde items doe ik sowieso
    daar waar slotje zit maak ik lijntje groen om aan te geven dat je er wel door kan.
    Jullie zullen het wel zien laters vandaag
    Huishouden vraagt ook nog aandacht en morgen een feestvarkentje in huis dusss...
     
    daisy17858, knoepertje, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Rustig aan hoor miekje....t, begint morgen pas en we kunnen toch niet meteen gaan leveren..;)

    En alvast van harte gefeliciteerd met je feestvarkentje:)
     
    daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dank je hof
    Hij wordt 16
    En wil geen brommer
    Jippie:D
     
    Boerke, daisy17858, Wandermans en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel Coco. Ik heb weinig knechten, maar wel alle questen nog open staan. Dan speel ik toch maar met grote velden als het voor de di niet uitmaakt. In de nacht dan maandauw op het veld. Of ik een WAC en griezelwild ga gebruiken dat weet ik nog niet. Is wel erg duur voor hooguit 4 uurtjes in de avond.
     
    daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zit ik alles op te tellen had Coco het al gedaan :)

    Weer een leuk event om wat volle maan questen op te ruimen.

    Hier de normale gewassen met 2500 op voorraad dus de markt krijgt ook gewassen van mij.

    Heb nog wat knechten bewaard dus die komen zeker van pas nu. Kwartveldjes plaatsen morgen en WAC en griezelwild eten tot einde event. Pinkie pie eroverheen voor extra tijd. Gaat allemaal goed komen.
    Veel succes iedereen :)
     
    daisy17858, katbla, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Een leuke bijkomstigheid van dit event is toch een hele week toegang tot het griezelveld om een aantal openstaande questen de wereld uit te werken.
    Je kunt hier geen veredelde gewassen inzetten maar nog steeds supermest,griezelwild ,de wolkenrij voor snellere griezelgewassen .
     
    daisy17858, knoepertje, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik denk je het gewoon even uit moet proberen. Er zijn spelers die zeggen dat het met grote velden beter gaat maar mijn eigen ervaring (wel al een tijdje geleden) wat dat het bij mij met grote velden een stuk minder was dan met kwartveldjes. Gezien de tijd die je hebt zou je ook eventueel dan vanaf vrijdagavond tot het einde nog kleine velden kunnen doen met WAC en/of griezelwild.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.