Praatgroep - Voorjaarskriebels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muts70

    muts70 Veteraan

    oef miekje, ik weet wat je bedoelt maar welke was dat ook al weer........ even peinzen hoor....:oops:
     
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dank je wel, heel handig en overzichtelijk.:)
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga op mijn kuikenaccount ook voor de roze kat. Ik zit zelfs te twijfelen of ik op alle accounts zal gaan voor de roze kat. Dat is wel mooi 4 katten voor 1 voer.
    Ik heb nog niet uitgerekend hoe vaak ik moet oogsten, maar op mijn hoofdaccount ga ik gewoon voor alles.
     
  5. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Leuk, ik ga weer voor het hele event. Mooie prijzen te winnen. Ik ben benieuwd wat de collectie van het sieritem suikerspinverrassing inhoudt. Voor een speciale wolkenrij misschien?
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De Roze -Kat geeft 3 jonkies...en ik wil hem gewoon omdat tie Roze isxD Eens moet het toch lukken een hele roze boerderij:inlove:
    Euhm op andere farmdochters ...zie ik wel...als het weer zo ene gevecht om DI wordt....nou ...nou ...nou...
    Ben nog aan het bij komen van die volle maan...:oops::wuerg:
     
  7. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Dit zijn de gewone boerderij benodigdheden die we nodig hebben voor alle opdrachten.
    200Aardbeien
    150Gerbera
    200Komkommer
    150Kruisbessen
    300Orchidee
    200Rabarber
    300Sla
    200Tomaten
    200Viooltjes
    250Winterpeen
    200Maracuja
    30Appels
    30Kersen
    15Peren
    20Pruimen
    15Bananen
    6Koeienmelk
    Ik kom verder uit op deze aantallen voor de event gewassen, de eerste stuk is voor de bloempotten en de tweede voor het inleveren van de opdrachten.
    32Appelbloesem
    37Kersenbloesem
    40Bloempot
    600+5800=6400Hondstand
    800+274=1074Kiemdrankje
    1200+4800=6000Roze Krokus
     
    Laatste bewerkt: 22 Maart 2017
    -farmerbert-, Rumboontje, snietje1 en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Lekker makkelijk dank je wel
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  10. Ravier73

    Ravier73 Forumbeginner

    Volgens mijn berekening kom ik op 40 bloempotten, ik weet het niet zeker hoor ;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik zie deze berekening staan en op de 1e pagina een andere. Ik kom op andere aantallen uit met de DI's en eventgewassen.

    Appelbloesem: 32
    Kersenbloesem: 37
    Bloempot: 40
    Hondstand: 5.800 + 600 = 6.400
    Kiemdrankje: 274 + 800 = 1.074
    Roze Krokus: 4.800 + 1.200 = 6.000

    Ik denk maar even Miekjes lijstje afwachten voor de juiste aantallen. 1 ding is zeker; erg veel verschillen we niet van elkaar in de aantallen.

    Ravier postte gelijk met mij en die komt ook uit op 40 bloempotten. Ben ik gelukkig niet de enige.
     
  12. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    oeps, foutje. ik had 4 bloempotten gemist. Ik pas het aan.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Leuk event. Ik ga weer voor alles.
    o_Ok op het nieuwe boerderijtje ga ik voor alles. Zal pittig worden, in ieder geval alles op voorraad wat uit de schuur geleverd moet worden. Kwartakkertjes met wac is genoeg voor het eventgewas, en dan de drops nog xD
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Kan gebeuren. Het is ook een lange lijst. Voor hetzelfde geld had ik een foutje gemaakt. Wie weet heb ik ook iets niet goed gedaan. Dat zal dan vanzelf wel blijken.
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Lijkt mij een leuk event. Ik ga er weer voor
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Bedankt:) zal het even opslaan,lijkt mij een leuk event.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ga proberen voor alles te gaan. Event ziet er leuk uit, maar eerst maar even afwachten hoe de DI uit de grond gaat komen. Die roze kat, die wil ik ook wel graag hebben. Een mooi doel om voor te gaan :D
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga dus voor de zekerheid eerst voor links, tussendoor lever ik rechts in tot zover ik geen drops nodig ben.
    Zo doe ik dat op beide accounts.
    Helaas heb ik vanavond een cursus. Ik heb dus straks een half uur om 2 spellen zo goed mogelijk voor te bereiden op morgen.
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ziet er leuk uit. Vrijdag bijna niet aanwezig, maar dan lange gewassen voor de drops erop. Nu eerst alle appel- en kersenbomen erop zetten (ca. 15 en 5 stuks), misschien nog een paar boompjes erbij kopen, zodat die drops snel binnen zijn. Verder lange gewassen zaaien en dan zijn we morgenmiddag helemaal klaar ervoor!
     
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bij beide boerderijen ga ik voor de roze kat en een voor alles, moet te doen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.