Praatgroep - Voorjaarskriebels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bij een farm alles klaar en de andere tot de wolkenrij, ik ben blij:D, uit de stekjes en stallen kwam niet veel wat ik nog niet heb behalve een 2e sneeuwspar en daar ben ik ook blij mee. Bijfarm nog niet neergezet dan blijft het nog even spannend.xD

    Over tot de orde van de dag en een paar dagen wat fruit verzamelen, de kersen zijn nogal uitgedund.:(
     
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik heb nog 11 drankjes nodig voor de roze kat.
    Ja en dan nog 210 voor de staak nou ga er maar voor heb net als makkie de veredeling maar aangezet.
    witte onschuld en stol en supermest aanwezig en ook maar een de 2 alchemistendrankjes gekocht.
    een kiemdrankje is heel welkom .
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Verhip, vergat ik helemaal die stol en die witte onschuld pfffff. Andere keer beter :)
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Leuk zoals je je best doet om de eindstreep te halen. Ik ben duidelijk minder fanatiek. Ik ben heel blij dat ik de roze kat gehaald heb op mijn kleine account. De bonenstaakrij daar nog niet binnen, precies net zover als schaapje en ook net zoveel vertrouwen dat ik daar de staak nog wel ga halen. De ruim 700 supermest die ik daar ondertussen verzameld heb blijft dus mooi staan voor een volgend event.
    Natuurlijk blijf ik me nog wel inzetten voor de rode kikker, ook al heb ik daar geen eieren voor. De dubbele sieritems interesseren me al minder.
    Dus even ver als mijn kleine account. Voor 45 komt er nog een fase met 60 drops. Maar de wolkenrij gaat ons lukken.
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vanmorgen kwamen uit mijn rozen (bomen enz heb ik later geoogst) 16 DI. Dus dat is niet heel veel, maar uit mijn zwaardleleis kwamen er meer dan 25. De DI wisselen gewoon.
    De molen is aan het draaien voor 5 bloempotten, heb ik die vast klaar. Dan moet ik nog 50 DI voor fase 47. Als ik die bij elkaar heb kan ik weer een paar inleveren. Dan moet ik nog 110 DI, dat moet hopelijk te doen zijn.

    Stekjes en stallen er vannacht op gehad:
    kowhai XXL
    zwarte wilg XL :D
    blauwe regen :D
    gordeldier
    das
    rode panda
    olifant ++
    vijg XXL
    grapefruit XXL :D
    mango XXL
    moringa XXL
    doerian :inlove:
    Al met al best een mooie uitslag, toch weer 4 die op mijn landje blijven staan!
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat ons zeker lukken. Ik heb tot maandagavond. Ben nu bezig met 5 bloempotten om 100 drops te verzamelen. Die 60 drops komen toch na de nr 45? Ik kan na de 5 bloempotten geen 60 drops vinden?
     
    blackscorpion64, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt gelijk, dat is fase 47 die ik op mijn hoofdaccount net kon inleveren.
    Dus 100 drops en we hebben de wolkenrij. Dat moet gaan lukken.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat ons lukken. Bij het inleveren van die 5 bloempotten (100 drops) krijgen wij 2 mooie myst stallen. :D Ik ga er voor. :music:
     
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik kon het niet laten.
    De drops schoten niet echt op.
    Daarom met veredelde rozen verder gegaan (lang leven de mammoetbomen).xD
    Ik kan met wat ik nu aan drops heb binnengekregen tot 48 inleveren.
    De wolkenrij is dus zo goed als binnen.:inlove:
    Maandag avond moet ik klaar zijn, dinsdag is géén mogelijkheid om iets te doen.
    Ik zie vanzelf wel hoever ik daarmee gekomen ben.
     
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb ook maar veredelde rozen opgezet, heb nu 5 bloempotten op voorraad voor de 6 die ik bij 48 moet inleveren, ga dan eerst de linkerkant doen en daarna de rechter, tegelijk schiet niet echt meer op.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zit nu op 61/64 maar ga eerst links afmaken.
    Ik vind daar de mooiste prijzen zitten. En voor het geval ik het niet haal heb ik die alvast.
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    verdorie, 6 bloempotten bij elkaar gesprokkeld, direct daarna 60 kiemdrankjes inleveren, wordt weer eerst sparen....
    roze eventgewassen zijn binnen en wat over, wit nog 1 oogst. Dus alles toch maar op de di inzetten.
     
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Uitslag stekjes en stallen:

    Vos oranje
    Adelaar Geel
    2x Sorbus XXL
    2x Rode Anjou
    Bougonia

    Anaconda ++
    Olifant ++
    2x Olifantpoot
    Achacha XXL
    Grapefruit XL
    Rollina
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Schaapje en Coco ik kom jullie gezelschap houden. Ik heb net pas tijd gehad om eindelijk in te kunnen leveren. Gelijk de linkerkant helemaal ingeleverd en nu dus eerst kiemdrankjes bij elkaar sprokkelen om 5 bloempotten te kunnen maken. Als ik dit bij elkaar heb kan ik gelijk inleveren tot en met 46. Voor 47 dan weer eerst kiemdrankjes op gaan sparen.
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De wolkenrij binnen nu vast op 75 /47 nog 20 kiemdrankjes nodig voor deze fase .Ondertussen staan de margrieten weer op en als die klaar zijn zet ik maar weer trosgierst. Ik denk dat ik net het hele event ga redden maar omdat de roze kat en de wolk binnen zijn voelt het of het al af is.
    Darkdevildude eventgewas dropt in principe altijd slecht ,als je het op comfort zet is het in verhouding tot de tijd die het duurt nog slechter. Mocht je lang van huis zijn is je langste gewas een betere optie en dan bv s,avonds nog 1 oogst eventgewas op normale akkers.
    Op je vrije dagen kun je dan een inhaalslag maken qua eventgewas. Vermoedelijk kom je dan veel beter uit met je drops en hoef je er niet zoveel supermest tegen aan te gooien
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah gezellie hoor! Ik heb nu 35 van de 100 drops binnen. xD Dus voorlopig ben ik nog even bezig.
     
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik 36. Ik kan om kwart voor 8 weer binnenhalen en dan om 11 uur weer. Ben benieuwd hoeveel ik dan op de roze krokussen binnenhaal. de vorige ronde maar 15 op 3 velden met roze krokussen. Gisteren halve dag niets kunnen doen aan het event dus kijk ik hoever ik vandaag kom en dan eventueel morgen een inhaalslag doen.
     
  18. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Oké, dankjewel voor de tip Daxter! :D Dacht comfortvelden met eventgewas zodat die wel binnenkomen, maarja heb nu teveel eventgewas zelfs... Maar had heel weinig tijd om echt te spelen dit event dus dat was nood optie. Maakt niet uit, wolkenrij is binnen :D
     
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik sta te wachten bij 61. 3 bloempotten inleveren waar ik er 2 al van heb. Heb me toch wel beetje vergist in de hoeveelheid drops en de mate waarin ze komen pff. Heb maar weer SM gebruikt vandaag om aan DI te komen. Komt toch wel zeer regelmatig voor tegenwoordig dat ik SM moet gebruiken... Had ik voorheen nooit. Maar halen doe ik het wel en ik denk dat ik morgen klaar ben :)
     
  20. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Hallo, ik vind het met de d.i erg wisselvallig, soms krijg ik in verhouding meer met event gewas als met een gewas van 13 uur, het is erg dun met de d.i wat uit de grond komt, vorig even ook al zo maar toen hadden wij een paar dagen dubbel d.i. ik hoop de wolk te halen dat wel.gr. Maria

     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.