Praatgroep Voorjaarskriebels 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Dit is precies hetzelfde wat ik dacht..Ik heb veldklaver of hoe heet dat ( gewas van 20.30 uur ) en ook veel minder. Ik ga ook rozenbottels proberen de volgende keer én ik ga vannacht een ander lang gewas zetten, eens zien hoe dat dropt in vergelijking met die klaver. o_Ok ik had alles aangezet bij de wolk zoals altijd dus daar kan het ook niet aan liggen. En vannacht ga ik op Baha bittergember zaaien, viel me echt vies tegen hoeveel DI uit dat 24 uurs gewas kwam.
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Event is begonnen en de moeilijkheidsgraad klopt dus niet voor dit event, we hebben een verdubbeling van de droprate nodig om op een ''normale'' manier (dus zonder een paar honderd SM) dit event helemaal te voltooien


    Hier gaan er vannacht anjers op, die droppen altijd wel goed bij een normale droprate
     
    Borkie, knoepertje en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    heel gek ja dat er zoveel afhaken ik snap er niets van. Hier 106 sneeuwvlok en 71 dauwdruppel. Ik zou graag de slak hebben de leeuw heb ik al maar ik ga er niet veel moeite voor doen heb ik nu al besloten.
     
    Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou vandaag niet. Ik had dus anjers en bomen op de hoekjes, en dat leverde welgeteld 71 (een-en-zeventig) dropjes op.
     
    Borkie, knoepertje en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Klopt, daarom stond er ook achter ''bij een normale droprate '' :music:xD
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  6. izoi45

    izoi45 Forumleerling

    53 om 79 kan het nog minder?
    Hoop dat hier met spoed iets aan gedaan wordt!!
    o_Ok een herziening op basis van de ingeleverde hoeveelheden is zeer wenselijk.
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, een paar dagen geleden dropten mijn hele velden met anjers gewoon 100% . Zoals de oude Bredero in al zijn wijsheid sprak: het kan verkeren xD
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    sneeuwvlokken 141 en dauwdruppels 94
    op farm 2 velden anjers en bomen. Bos vol bomen
    baha veel bomen ca 16 stallen en klein veldje bittergember
    en natuurlijk voor oogsten eerst wolkenrijen geoogst
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2018
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Bij mij droppen de gewassen van rond de 17 - 18 uur altijd goed. En aangezien ik nog genoeg van die gewassen moet inleveren bij o.a de treinroof en koninklijk haarstukje gaan die er vanavond op, 2 vliegen in 1 klap hoop ik als het wil droppen ;)
     
    bepsels, Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  10. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Ik hoef er geen gelijk mee te hebben want daar gaat het me niet om en als je in een laag level zit je het niet gaat halen daar heb ik alle begrip voor. Maar wel goed dat je het nakijkt want het klopt niet helemaal zoals het in de aankondiging staat.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga er ook gewoon weer anjers op zetten. Die duren met water bij mij maar dertien uur, dus dat is goed te doen voor de nacht. En wat ik aan het eind van de rit over heb gooi ik lekker in de beker. En eventgewassen zaaien doe ik lekker rustig aan, het is nou toch niet alsof ik de DI morgenmiddag al bij elkaar zal hebben xD
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb al met de anjers gespeeld dus voor mij nu alleen de dauwdruppels nog kritiek....:oops:
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje kan niet met anjers of wat voor gewas dan ook spelen ...
    zo hier ook de lange gewassen erop voor de questen ...en dan heel rustig aan die eventgewas eens sparen ..
    als ik ze over 6 dagen bijelkaar heb ist vroeg genoeg ...eerder zal ik de DI ook niet hebben ...

    tis een trieste zaak ...en dat is het -.-
     
    Borkie, knoepertje en sinkieboy vinden dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Met die questen ben ik nog helemaal niet begonnen, heb net even gekeken en heb nog 150 openstaande questen :eek: xD


    Dat zal heel wat SM hebben gekost?
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2018
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  15. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    157/79 ben benieuwd hoe dit verder gaat;)
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja de silo liep beetje over en het alarm ging af
    Dus beetje leger gemaakt nog ruim 2000 sm over nu
    met dank aan de draakjes
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik 200 SM gebruikt, ik vermoed dat jij dat minimaal keer 5 hebt verbruikt :oops:
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb 100 SM gebruikt voor het vermeerderen van de eventgewassen en daar blijft het bij.

    En het goede bericht is dat ik de eventgewassen voor Baha al bij elkaar heb: daar had ik er maar 120 voor nodig xD
     
    Borkie, knoepertje, hendrika73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee stuk of 600
     
    Borkie, knoepertje en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Daar kan je het event dan net mee uitspelen xD
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.