Praatgroep Voorjaarskriebels 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Niemand kan je zeggen hoe jij moet spelen, maar ik vrees dat het voor jou niet haalbaar is
    Een stuk zal wel gaan maar de paddenstoelen de lelietjes van dalen enz gaan een probleem geven
    o_Ok voor de drops
    Komt nog wel dat je kan meedoen, succes met boeren
     
    riekje111 en Borkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op level 7 heb je baha nog niet open, en dat lijkt me een vrij onoverkomenlijk probleem. Maar aan de andere kant gaat het levelen in de beginfase wel heel snel, dus wie weet kun je baha wel heel snel openen. Kwestie van quests afronden en sterretjes verdienen. Toen ik net begonnen was heb ik een beetje meegedaan aan een vergelijkbaar event en daar zeker wel een paar leuke prijsjes weggehaald, waaronder mijn eerste mysteriestallen. Wel met een heleboel burenhulp trouwens, die mensen bleven me maar dropjes sturen :inlove:

    Overigens zit ik nu op level 84, en ik kan nog steeds dit event niet geheel afronden xD . Dus je bent niet de enige.
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2018
    -Coco1968-, Borkie, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Persoonlijk zou ik van beide tips hierboven van farmermikkie gebruik maken. Ik zou een veld met kippen doen voor de mest en dus BD en ik zou een veld met eventgewassen doen zodat je lekker snel kan levelen :).

    Zelf alles hier klaar staan, nu maar wachten tot 14uur.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. bepsels

    bepsels Forummeester

    Oh, wachten tot 14.00 uur, helemaal vergeten....
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
  5. fietssmurfie

    fietssmurfie Forumleerling

    In de faq staat speelbaar vanaf level 3 op baha... ik heb level 129 op baha maar nog lang niet alles vrij gespeeld wat nodig is....dus in mijn beleving klopt dit niet helemaal en kan ik dus maar het halve event meespelen. Geen leeuw voor mij :(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Maar je kan wel al het event meespelen ...dat wordt er dan bedoeld ..
    Er staat niet dat je hem dan uit kan spelen of helemaal halen ...
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier net zo hoor, ik ga rechts niet verder komen dan opdracht 13. Maar ik vind het juist wel lekker rustig. Straks zet ik drie eventgewassen op met wac en supermest, nog één keertje vermeerderen en dan heb ik de Bahagewassen al bij elkaar xD

    Het levert me in ieder geval twee KC op en een leeuw had ik toch al, dus ik vind het wel prima zo.

    Aan de linkerkant ga ik wel voor alles, want een slak heb ik nog niet. Gisteren nog even gauw wat ontbrekende werkstallen gemaakt, en kraaien en sieraden moest ik kopen op de markt want nog geen kraaienstal. Er zijn ook nog een paar gewassen waar ik er welgeteld nul van bezit, maar dat komt ook wel goed.
     
    fietssmurfie, Borkie en pipelepo vinden dit leuk.
  8. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Deze gaat heel pittig worden.
    91 sneeuwvlok en 61 dauwdruppels.
    Edelweis met bomen op de randjes en 24 uurs gewas op baha
     
    Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    inderdaad de droprate staat lager als bij de vorige events -.-

    Hier van 3 velden kwartakkers rozenbottels 121 sneeuwvlokjes en van de 2 baha kwartvelden met het 24 uurs gewas 82 dauwdruppels
     
    Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 100 sneeuwvlokken en 68 dauwdruppels.
    Met 24 uurs gewas op de velden pffffff
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  11. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    inderdaad goeie grutjes:oops:
    hier 104 sneeuwvlokjes en 73 dauwdrupjes ...............GOHHH.....
    dat kan wat worden dit event.....of...het wordt niks noppes nada :cry:

    Edit: Baha met 24 uurs gewas nog wel
     
    Borkie, bjorke-annika en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook 24 uurs gewas op baha en 3 velden honingklaver op de farm.
    90 sneeuwvlokken en 84 dauwdruppels. Zal wel aardig aanpoten worden.
     
    Borkie, bjorke-annika en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    99 sneeuwvlokjes en 67 dauwdruppels, niet echt heel veel als je bedenkt dat er 24 uurs gewas op Baha stond en honingklaver van 20 en half uur op Farma. Maar we zullen zien hoe het dropt uit het eventgewas, wie weet geven die heeeeel veeel DI ( hopen mag toch :music:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De droprate moet aardig omhoog gezet worden anders is de slak en de leeuw niet haalbaar zonder een paar honderd supermest :oops:
     
    Borkie en jannyveurink vinden dit leuk.
  15. owl.

    owl. Levende forumlegende

    189 sneeuwvlok en 79 dauwdruppel. Op de farm overal bomen en op de baha 24 uurs gewas en bomen.
    succes allemaal :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    71 sneeuwvlokken en 42 dauwdruppels, met anjers en bisschopsmutsen (en bomen op de hoekjes). Van de week ving ik met dezelfde opstelling het dubbele.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier 110 sneeuwvlok en 78 dauwdruppels had rozenbottel en op de baha het 24 uurs gewas. Iedereen succes
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    ik zie wel vaker dat rozenbottels meer di's leveren dan edelweis (20.45 uur). ik ga de volgende keer ook voor rozebottels. Je hebt ook 21 dauwdruppels meer, terwijl we beide het 24-uur gewas op kwartjes hebben. Vreemd.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hmmm ....:( nu al spijt dat Hofje er toch weer aan begonnen is ...stomme events met DI ook altijd :wuerg:
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
  20. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    96 sneeuwvlokjes en 50 druppels:sleepy:

    vindt het erg mager wordt nogal een uitdaging vrees ik:cry::cry:
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.