Praatgroep Voorjaarskriebels 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    van de annonaboom, als je die nog niet hebt moet je die nog vrijspelen in de tempel
     
    Borkie en riekje111 vinden dit leuk.
  2. farro

    farro Forumkenner

    nog niet vrijgespeeld en te weinig bananen op dit ogenblik.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Leuke prijzen, zo met die stallen erbij! Als het buiten nu ook nog echt voorjaar wordt (met zon en hogere temperaturen), dan krijg ik echt de kriebels :p

    Wat betreft aantal gewassen is het met kwartakkers en WAC erg goed te doen.
    Denk dat ik dit keer toch weer eens alles ombouw, dus ook de bomen van de randjes eraf. Dan vandaag op kwartkakkers op baha 24-uurs gewas erop en op de farm knolraap hopelijk zo een goede start morgen met de drops.
    De eventgewassen kunnen daarna binnen 2 dagen compleet zijn. Als de drops erg goed lopen kan ik dan alweer terug ombouwen.
    Zo moet het hele event te spelen zijn met 1 knechtencoupon van 1 uur om vandaag om te bouwen naar kwartakkers en dan als het event begonnen is 1 x 48 uurs coupon.
     
    rikmark, Borkie, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Denk dat je niet de enigste bent en dat er een heleboel spelers zijn die nog niet alle bomen en gewassen die gevraagd worden kunnen vrijspelen in de tempel omdat ze GB tekort komen, snap ook niet waarom ze bijv. de tepelvrucht vragen die pas in de laatste kamer zit in de tempel
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. mentorboerderij

    mentorboerderij Gelegenheidsauteur

    Ik heb de tepelvrucht nu net kunnen vrijspelen. Had nog wat gouden bananen achter de hand voor dit soort gevallen. Nog 2 gouden banaantjes uit een quest gehaald en nu kan ik het event helemaal meespelen.

    Ik vind het niet zo gek dat, als spelers nog niet alles hebben vrijgespeeld, ze niet het hele event kunnen meedoen. Dat geeft juist een uitdaging om een volgende keer wel mee te kunnen doen.

    Lekker event lijkt het mij. Kleine hoeveelheden uit de voorraad leveren, dat bevalt me wel.
    Even kijken hoe de drops gaan vallen.
    Ik ga als voorbereiding 2 akkers in de Tropen vol zetten met vooral bomen, zodat ik meteen 2 tijdsquests kan doen morgenmiddag.
    En op de 3 farmakkers maar weer een lang gewas, of ook een deel 20-uurs bomen, dat ga ik nog bekijken.

    Die slak en die leeuw zijn hier zeer welkom, die had ik nog niet. Dus we gaan er weer voor.

    Succes allemaal!
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik blijf ook hangen op de tepelvrucht....Niet genoeg bananen. De andere rij kan ik wel helemaal uitspelen. Maar dan hen ik nog geen 120 rondes gedaan. Misschien die ene dan maar afkopen. Daarna zit ik vast op de java-appel en Chayote maar dan ben ik de 60 voorbij en de wolk binnen. Dan heb ik alleen geen Leeuw, of ook afkopen als het niet te duur is....
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    nou hoef niet mee te doen heb geen tepelvrucht dus kan ik het wel vergeten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Sanne , dan kan je toch die andere rij evengoed doen ..dan kan je de Slak ophalen :)
    en heb je niet gouden Bananen meer ??
    Eventueel toch meedoen voor hoever je kan komen ...:)
     
    sanne1000, rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  9. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Voor diegene die niet genoeg Gouden bananen bezitten. Hebben jullie al aan de shop-O-Rama gedacht met genoeg Farm munten lukt het dan misschien wel ;)
     
    bepsels, rikmark, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rihablo

    rihablo Gelegenheidsauteur

    Weet iemand waar ik de java appel vandaan kan halen?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kamer 9 van de tempel op Bama ..de laatste boom :)
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  12. rihablo

    rihablo Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    Ik heb het al gevonden.

    Dank je wel gevonden..
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 Maart 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Goeie tip over de tijdsquest bomen. Ga ik ook doen xD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zou als speler dan eerst eens kijken wat je nog aan openstaande questen in de cooperatie hebt staan bij de baha questen en de raadselbomen daar zitten ook aardig wat tep en GB bij, de GB in de shop o rama kosten nog al wat farmmuntjes.

    hier staan op het kristalwatervallen ook bomen voor de tijdsquesten
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Leuk event, hoefde nog maar 45 kartonnen dozen in de queste en dan heb ik de slak vrijgespeeld. Die laat ik mooi hangen ;). Hier gaat ook alles op kwartveldjes en 24u gewas en rozenbottels. Fijn dat het kristalveld niet mee doet, kan daar nog wat geboerd worden.
     
    Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lees net ...aan de kant van die slak ..degene die je dus op de farm moet spelen ..
    Daar zijn 27 GB te verdienen ...Misschien net genoeg voor diegene die nog wat vrij moeten spelen ...
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
  18. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Ik zal het wel verkeerd zien maar waarom level 3 op Baharama. Ik zit in level 30 en heb de panda nog niet vrijgespeeld. Dus bij de tweede opdracht loopt het mis.
    Aan de andere kant loop ik vast bij de 12e opdracht (hoewel ik dat kan kopen) maar een Mirabelle boom heb ik niet. We zien wel hoever we komen...
     
    riekje111 en Borkie vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Level 3 heb volgens mij te maken met dat je spullen enz op de markt kan kopen en de dieren die uit de M-stallen komen ..
    Daarna ist de keuze die je zelf kan maken hoe je de Gouden Bananen gaat inzetten ...
    Daar kan dan een verschil in zitten met wat je al wel of niet vrijgespeeld hebt ..
    Pin me er niet op vast , maar zo ongeveer zit het ...:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. boermars

    boermars Forum-hertog

    ziet er lastig uit.
    ik heb wel alles vrijgespeeld met de bananen, dus probleem zit m in de DI voor mij en hoe vaak ik kan oogsten.
    Ben druk bezig met de schrijfveerstudio in een quest, heb m bijna.....alleen nog wat zwaardleliegewas doen .
    dit heb ik er net opgezet en duurt 17 uur. dan maar laten staan en laat oogsten. pak ik wat DI mee.
    De slak en de leeuw had ik nog niet.
    Gisteren de valk binnengehaald en de neushoorn.
    En natuurlijk de kolibri en de yakki ook. ;)

    @Miekje bedankt voor jouw tips alvast
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.