Praatgroep Voorjaarskriebels 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

farmermikkie vindt dit leuk.
  2. rikmark

rikmark Forum freak

Nee klopt opa het levert meer gewas op.

Het slakje is de stal ingekropen........:p rechts ben ik tot 51 gekomen..... wolkenrij binnen..... maar nu kan ik niet meer verder drops zijn op :oops:

_Jeanie_, blackscorpion64 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Je kunt gewoon op het tg-kistje klikken hofje...je krijgt dan een melding met hoeveel tg het kost en je kunt dan weigeren of accepteren

HofvanDromen vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ik weet ..maar ben nog niet zover...en omdat Hexia eigenlijk zonder TG speelt ...weet ik nog niet of ik daar dan wel die TG er op wil gaan zetten ...daar is nu 7 TG :)

5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ozokoos...ik bedoel Hofje :p

HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

Tja tis wat verwarrend ...maar euh euh ...Hexia is dus mijn farmdochter...:p:oops:

sinkieboy vindt dit leuk.
  7. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik denk dat de boomvruchten allemaal 5 TG zijn. Ik heb even gekeken bij de Acai waar ik voor stond en die kost ook 5 TG, voorhene posten melden ook dat een boomvrucht afkopen 5 TG kost, dus wellicht allemaal hetzelfde? Gewas kan ik niet voor je zien want ik sta niks te doen bij een parfumflesje en de laatste lading anjers en die anjers afkopen is heeeeeel veeeeel TG , 300 nog wat geloof ik :)

farmermikkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Nog 7 parfumflesjes te gaan. Verder alles binnen. Had er vanmorgen uit de lange gewassen maar liefst 5. Zou het dan toch nog kunnen lukken en zouden de slak én de leeuw mijn veldjes kunnen sieren:music:. Ondertussen ook nog 5 mysterieuze vrachten gezet en de trein op pad gestuurd. Benieuwd of daar wat leuks uit komt.

9. HofvanDromen

Ah dan gaat Hofje / Hexia hier op hopen ..alvast bedankt voor je reactie :)

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb nog even in de quests gekeken of ik ergens wat TG vandaan kon halen om die wolkenrij alsnog te halen, maar ik kon niks zinnigs vinden (of ik moet er werkelijk al mijn BD tegenaan gooien). Qua gewas en DI zou het nog wel te doen zijn, dus jammer maar helaas.

11. thea1963

thea1963 Forum freak

Ben hier nu aan de rechterkant bij de tepelvrucht en die kost je 5 TG om af te kopen :)

Hier ben ik nu link bij 51/75 en rechts 43/75

_Jeanie_, farmermikkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Ohw wat lief van je:) ...
    Dank je voor het melden ..Nu hoef ik bij Hexia geen TG neer te zetten ..had er nog 7..
    Dan laat ik vrij spelen tepelvrucht zitten en ga ik daar nog even opzoek naar 3 Gouden bananen :music:voor de Java - Appel ........
    Dank je wel hoor :)

EDIT: Nog een Mededeling voor Varun en die BP mensjes >:(
    Dat Hofje nou de Slak heb binnen laten glijden ..Wil niet zeggen dat zij die Sneeuwvlokjes niet meer nodig heb :mad::oops:

Wat een drama vandaag met die krengen :oops:

Laatste bewerkt: 24 Maart 2018
    _Jeanie_, simmeke54 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoera, de leeuw is ook binnen. Dus het event is afgerond.
    Nu verder met al die treinstallen, we worden wel bezig gehouden xD

14. kakelot69

Ik moet nog 29 sneeuwvlokken voor de slak, dat moet nog wel lukken toch xD

En zo slecht vind ik de droprate van die vlokken helemaal niet, ik kreeg er vanmorgen weer tegen de 150 van mijn anjers. Wat dat betreft had ik nog best voor die wolkenrij kunnen gaan, twee nachten anjers opzetten en ik was er geweest.

15. HofvanDromen

Moet er hier nog 370 ...om 10 van die Parfum flessies te maken-.- ...en het schiet echt niet op 8)

kakelot69 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

Zo hehe, de slak staat. Om het te vieren heb ik mijn jak ook maar opgezet, dat was ik al die tijd vergeten xD

17. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb al vanaf het begin van het event problemen met de sneeuw...-.-
    En deze mag natuurlijk niet... :cry:

18. boerjan51

boerjan51 Forumleerling

Ik loop ook vast bij de tepelvrucht, toch en beetje flauw van Farmerama dat ze in deze quest (matig moeilijk) veel producten stoppen die voor veel boeren nog niet beschikbaar zijn en dus met veel TG gekocht moeten/kunnen worden.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

Me konijntjes worden er ook zo verdrietig van :oops:... Zitten maar te wachten en te wachten ....

Borkie, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. gevelblij

gevelblij Forumleerling

Moeilijkheidsgraad gemiddeld en er staat (nu ineens) een streepje door Bahamarama level 3 toch een beetje vreemd.

Katinka1700 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.