Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Lieve, 30 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ff vraagje...kan de grote waakhond nog op de wolkenrij?

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat is toch gewoon een 2x2 sieritem?
    Dit gebruik ik vaak voor wolkenrijen, dus ja:music:

Lees net dat Volle Maan een weekje langer duurt:inlove:

3. -mikmak-

ik heb ze ook op wolkenrijen maar wist niet zeker of dat nog kon.....heb nu op de 2e wolkenrij 5 x golfbaan staan...:p

Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Doe maar duur:wuerg: dan is die hond toch een stukkie goedkoper:p zal wel geen rashond zijn;)
    Trouwens... ik schafte die vulitems vaak aan als ze in de aanbieding zijn in de Piratenbaai. Maar tegenwoordig houd ik vaak sieritems over dus dan zet ik ze gewoon als vulling op een wolkenrij...

5. -mikmak-

tja..de hond is 4x4 en de golf 2x2....aangezien ik rijk ben aan boerenduiten was dat voordelig....mijn andere 2x2 items leveren veel meer op....;)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Ruby74

Ruby74 Forumleerling

Goedemorgen, ik zit nu al een poosje te zoeken maar kan het niet vinden. Wie weet hoe ik aan lichtgevende padden
    stoelen kom?

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Denk dat je de oplichtende paddestoelen bedoelt , Die komen van de oplichtende paddestoelenboom die te
    koop is in Jacks shop op volle maan.

8. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Als je de nieuwe boom van het volle maan zoekt moet je die kopen in Jacks shop.
    3 rij.

9. hoe kom ik aan kattenfee?

10. Ruby74

Ruby74 Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ahhh een nieuwe boom! Dankje

Dankje, een nieuwe boom heb ik gemist!

Laatst bewerkt door moderator: 29 Oktober 2021
  11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Kan je kopen in Jack's Shop als je van alles genoeg hebt

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  12. Thnx! Dan zal ik eens flink gaan verbouwen .. gaat wel even duren voordat het paddestoelen woud open is

13. boerwimmels

boerwimmels Forum prof

Daarom hebben ze er denk ik een week bij aan geplakt. Suc6 en veel speelplezier gewenst!

14. anss60

anss60 Forumbeginner

Ik vond het vollemaan spel altijd het aller leukste. Maar nu HELEMAAL niet meer!!!
    Heb lang geleden de middernacht eik XXL gewonnen geen basisboom...
    Loop nu vast in de Quests onmogelijk om ze nog af te maken . alles geprobeerd Bomenhandel, ruilevent geen boom, Pech?
    Nu de nieuwe boom lichtende paddestoel te koop. Maar daar heb ik niets aan want ik heb geen trollophant omdat ik geen middernachteik heb. Waarom niet gewoon in de schop?????
    Al zoveel geinvesteerd in het spel, en dan loop ik vast . Zo irritant ik werd er boos om. Dat lijkt mij niet de bedoeling van een leuk spel.
    Ik vraag mij af of ik de enige ben...

Kouwegrond vindt dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu 24 x gespeeld en heb aan punten 4896. Sta nu bij nr 20.

Voor mij gevoel gaat het wel redelijk. Weet iemand wat het maximum aan punten is wat je kan halen bij 1 x spel met je 15 kaarten.

Ik heb nu 150 muntjes, maar nog niets gekocht. Wacht even af hoe ver ik ga komen en dan beslis ik welke het gaat worden. Allemaal zal waarschijnlijk niet gaan lukken.

o_Ok nog de trollophant, waterspuwer en spookachtige wilg gehaald. Pfff even heel erg goed mijn best gedaan.

o_Ok nog even gekeken en opgezocht hoe ik aan die Middernachteik ben gekomen. Nou dat was met het event Verjaardagsdrukte. Ik heb een kale zonder xxl.

Heerlijk even weer fijn mee te kunnen doen met een event. :D Speel wel met knechtjes dit keer. :music: Had er een paar gewonnen aan het rad. :music:

Laatste bewerkt: 29 Oktober 2021
    vinc051 en nientje1950 vinden dit leuk.
  16. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

De XXL voor de Middernachteik zit in de quest de Hellehond uitlaten, diamant 3.
    Scheelt flink in de tijd.;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, dan ga ik die even opzoeken en kijken hoe of wat en mij daar mee bezig houden. Dank voor de tip.:music:

-matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nou phoe phoe ik heb 12 spelletjes gespeeld. Dat word een lange weg om alles te halen.

Weet iemand of je alle bubbels open moet hebben gespeeld voor de laatste staak of dat de onderste 2 later kunnen?
    Ik sta nu te wachten voor de KC, het lijkt er op dat ik daarna de wolk vrij kan spelen....

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De staak kan je al snel vrijspelen. Ik geloof dat er zelfs nog 3 bubbels na de staak zitten, maar in ieder geval 2.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

goed van jou, hoe heb je dat gedaan? ik zit ook pas op 12 x.........:eek:

schaapje52 vindt dit leuk.