Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door hwjstolwijk, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikevanloenen

    mikevanloenen Forumleerling

    ik had een zombie schapen stal gekocht maar kan hem nergens terug vinden f5 geprobeerd opnieuw ingelogd niks helpt en wat nu
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Had net zoals @kakelot69 de meeste op voorraad;):p. Nu nog (2 waarvan 1 de nieuwe gewas is) opnieuw aanvullen (de ander gaat vannacht erop) en dan kan morgen die tweede ook binnen halen.

    Daarna kom ik effe dat gekraak:D;) lenen wat ik daarna ga doen op m'n VM velden. Dus kraak niet te lang zou ik zeggen.:D:inlove:

    En het voordeel is natuurlijk dat ik eindelijk alle speelvelden in z'n geheel kan gebruiken.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben al uitgekraakt. Aangezien ik nog steeds geen slijmmolen heb lijkt me dit een uitgelezen gelegenheid om er eentje te verwerven :D

    Dus het strijdplan wordt als volgt: blacklight, laatste stukje paddenstoelenwoud, slijmmolen. En mocht er dan nog tijd overblijven ga ik wat klooien met de quests.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben al gestopt met kraken.
    Vannacht 1x een veld met vleermuisbloemen en op het andere veld zet ik de gillende kalebas. Nog 400 vleermuis en dan kan ik 2e stal binnen halen. Hopelijk morenavond als ik thuis kom uit het werk. Daarna kraak ik weer effe verder. Dus geef het kraken door aan jou. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik denk dat ik na 1 (misschien) 2 werkstalletjes verder ga met de overige 2 PSW quests. PSW 3 hoef ik alleen nog zo'n 30 boompjes in te leveren en bij PSW 2 nog heel veel opdrachten.

    Mocht ik daarna nog tijd over hebben, kijk ik dan wel weer verder. Ik stuur het kraken wel terug.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je niet per ongeluk de zombiepolonaise gekocht? Dat is een sieritem.
    Anders kan je een ticket naar support sturen. Dan kijken ze daar met je mee. Dat kan niet vanaf het forum.
    Support bereik je vanaf het spel of de link in mijn handtekening
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. maad

    maad Forum prof

    Ik kan die blacklight niet vinden die hoort toch in Jack te staan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier staat de blacklightstal en de nieuwe boom op het veld.

    @maad de blacklightstal staat naast het griezelig vuurwormpjesverblijf in Jack's Shop
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. maad

    maad Forum prof

    Bedankt!!Gevonden.
    Het is nog vroeg daar steken we het maar op ik heb dat zeker al wel 5 keer afgezocht.
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Wat kraken jullie?:wuerg:
     
    jolanda13, schaapje52 en maad vinden dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hoor jij het ook al kraken?;)

    Btw de tweede Blacklight-werkplaats is al binnen en over een paar de derde en dan ga ik me bezig houden met PSW2 (PSW3 is al klaar.) Op jacht naar in ieder geval 2 slijmmonsterkuilen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    zag trouwens weer een nieuwe quest voor bij komen
    waar je spinnen en zo kan inleveren
    maar ik zie hem nergens staan tussen mijn questen nog of ben ik te vroeg
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die komt tegelijk met de stallenhandel
     
    jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    de aankondiging van stallenhandel staat op rare plaats nml onder officieel aankondigingen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bedankt
    bij mij trouwens ook
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik had het gezien en melding van gemaakt. Met volle maan gebeuren er soms rare dingen;)
     
    jolanda13, -mikmak- en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    blacklight stal binnen ....en eindelijk het laatste stukje paddestoelenwoud.......:music:
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan lopen we ongeveer gelijk op buuf. Bij mij staat er nu ook een blacklight stal te pronken, en het laatste stukje PSW gaat over drie uur open.
     
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    de duistere tweelingbroer is af, langzaam werk ik weer wat quests af voordat ik begin aan de nieuwe.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    De blacklight stal is binnen, nu wil ik eerst de 50 zombie schapen binnen hebben ( heb er 48 nu ) voor de quest griezelen in het maanlicht. Dan nog wat hersenkool en grijpgras voor die quest en kan ik die ook afstrepen. Dan hou ik de 4 laatste nieuwe nog over. Maar eerst ga ik dan voor de slijmmolen waar ik weer 50 zombie schapen moet hebben maar dat komt wel goed met zo'n lange volle maan :). Terwijl ik wacht op die zombieschaapjes ga ik 10 lampjes en gillende kalebassen ( hoe verzinnen ze het xD ) verzamelen voor de nieuwe boom. En weer voort met de overige quests, dr Adnap is de 1ste die ik ga voeden :D .
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.