Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door hwjstolwijk, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt griezelige gloeiwormpjes maken bij Jack, die duren een stuk korter dan normale gloeiwormpjes.

    En verder zit er in het verjaarsevent een +2 VM-oogstbonus, die werkt ook op stallen. Of de stallenbonus die ook in dat event zit op VM-stallen werkt weet ik niet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga zeker geen griezelige gloeiwormpjes maken bij Jack. Heb genoeg gloeiwormstallen, maar geen ruimte om ze neer te zetten. Ik heb ook geen tekort aan gloeiwormpjes. En bij Jack kost het ook nog eens griezelspullen om die stallen te maken.
    Ik wil wel oranje gloeiwormstallen (die dus nog niet bestaan) vanwege de ruimtewinst.

    Die +2 vm bonus spaar ik op, voor als het ooit echt nodig is.
    Maar voor boertjes die nog akkers moeten openen, is dat bijvoorbeeld wel een hele goeie.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. .pluisje2010.

    .pluisje2010. Forumleerling

    Hoe kan ik eigenlijk slijm produceren bij volle maan?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Via slijmmolen (werkplaats van het slijmmonster.) Die kan je kopen bij Jack's Shop.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. .pluisje2010.

    .pluisje2010. Forumleerling

    dank je
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    wat me nu eigenlijk pas op valt je kan via de vm veld geen ambachts producten activeren, vaasje blijft grijs zag ik
    moet je weer eerst naar een andere veld en daar openen, hoop dat dit ooit nog verandert
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    Via de schuur ga het wel
     
    jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik activeer ze daar altijd via het schildje en dan op het slot naar keuze drukken
     
    jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier net 2x 100%:inlove::D (24 uur) gedraaid. Gister had ik het ook al gedraaid;):p, maar ja die liep voordat dit event begon af. Dus had daar niet zoveel aan:wuerg:>:(.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt altijd wat aan oogstbonussen. Als ik er tussendoor eentje draai gooi ik altijd meteen alles vol met (werk)stallen, en die geef ik dan nog SV ook :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De laatste zin (tussen de laatste 2 punten in) sloeg ook meer op dit event, daarvoor een heleboel anaconda's en keramieken bv. binnen gehaald. Die laatste voor quests.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Koekie991

    Koekie991 Forumleerling

    ik zit met een grafkaarscactus xxl in de schuur zeker een keer gewonnen maar de vraag is hoe
    kom ik aan een gewone boom ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    die kun je b.v. aanschaffen met 'farmmunten' , klik op vaasje, gelimiteerd , te koop voor 500 farmmunten...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ben je zeker dat er geen gewone onder zit?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tot mijn stomme verbazing blijk ik alleen nog maar een paar vleermuisbloemen te hoeven maken voor zo'n blacklight stal, is dat niet leuk? En met de zombieschapen voor de lastige vraag gaat het ook fantastisch, zo met die oogstbonus. Nog twee keer oogsten en dan kan ik die quest eindelijk ten grave dragen. De kattenfeeën voor PSW IV zijn ook binnen, dus de komende dagen ga ik daar eerst het gewas voor maken. En verder zie ik nog wel, lekker hoor zo'n lange volle maan.
     
    jolanda13, vinc05, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, ik heb de blacklight stal binnen. :music:

    Nu eens even kijken waar ik nu aan ga werken. Denk denk. xD
     
    jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hoor het hier al kraken;):p.
    Ben al met de tweede:inlove: bezig (die komt morgen binnen.)xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Af en toe moet het effe kraken, anders gaat het vast zitten hoor. xD Je bent goed bezig hoor. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kolibrie

    kolibrie Gelegenheidsauteur

    bedankt nenek;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.