Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door hwjstolwijk, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

2. boemer49

boemer49 Oudgediende

3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

5. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Zodra deze lange volle maan begon heb ik gelukkig genoeg gezaaid voor extra kattenfeehuizen en kan ik daardoor
    morgen waarschijnlijk de quest inleveren dat ik mijn eerste griezelige menargie heb. Dat scheelt weer ruimte zodat ik kan zaaien.
    Voorlopig nog geen tijd om mijn voorraad op te hogen want de vele openstaande questen vragen ook mijn aandacht. o_Ok
    de dieren die je moet inleveren moeten eerst te eten hebben en daarvoor moet ik ook zaaien en oogsten.
    De nieuwe stal hellehond moet nog maar even wachten, eerst doe ik de oudere questen anders komen die nooit af.

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Vraagje; ik dacht dat het de hele maand VM zou zijn!! Zijn de velden tijdelijk dicht? Heb ik iets gemist?

bjorke-annika vindt dit leuk.
  7. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ja hier ook :mad:>:(

8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Klopt bij mij zijn ook de vollemaan velden gesloten:sleepy:ik was ook in de veronderstelling dat de VM de hele maand zou zijn

9. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

O, dacht al het ligt aan mij heb niet goed gelezen of zo

10. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Volgens de eventagenda zouden we de hele maand plezier moeten hebben van deze velden, dus ik denk dat er iets mis is gegaan.

11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

hier ook dicht net even in faq gekeken staat toch echt van 2 tot 31 oktober waarom dan nu al dicht:mad:

misschien een foutje hoop ik :wuerg:

12. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

In de kalender staat tot en met 31 oktober volle maan event. Bij mij is nu het volle maan veld en paddestoelenwoud I dicht. Is hier sprake van een babylonische "lees"verwarring? (event is niet hetzelfde als volle maan ?)

Sidonia99 vindt dit leuk.
  13. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Staat toch duidelijk tot 31 oktober 2019 23:59 uur hoor idd. Lijkt wel 1 april xD

14. 19om47

19om47 Forum-commissaris

wat is dit nu volle maan velden op slot

15. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

o_Ok bij mij rond 13.00 uur opeens niet meer bereikbaar. Mogelijk door de werkzaamheden ? Om 14.00 uur Halloweenseizoen :(
    Verder problemen om op de diverse velden te komen, F5 draait overuren :p

16. katbla

katbla Forum freak

hier ook volle maan velden op slot. Had net mijn booster geactiveerd voor + 2 ….gaat lekker zo...:eek:-.-

17. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik baal extra van dit gedoe omdat ik vanmorgen voor 12 uur knechten had geactiveerd, dus hopelijk gaan de velden snel weer open zodat ik die knechten niet voor niets heb ingehuurd.

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hij doet het alweer hier na f5

harm-jan70 vindt dit leuk.
  20. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.