Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door hwjstolwijk, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Denkt iedereen om de grafkaarscactus te bemesten?

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Doe ik elke keer als volle maan begint , standaard procedure hier.

vinc05 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

xD

Reggaefeeks vindt dit leuk.
  4. Lieve

Lieve Halfgod

Deze keer wel super lang of lees ik verkeerd
    ben naar kalender gaan kijken en ja daar staat ook heel de maand Maan event
    zal dan toch juist zijn

Laatste bewerkt: 1 Oktober 2019
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Er staat toch werkelijk dat het mini event duurt van 2 oktober tot vrijdag 31 oktober 2019. In mijn agenda valt 31 oktober op donderdag.
    En dan hebben we wel een hele lange volle maan. Wel leuk trouwens:music:.

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Leuk, een hele maand. Moet nog zoveel op de volle maan velden. Nog heel veel questen afronden en voorraden draaien.
    Toen de volle maan in het (verre) verleden nog als veld achter het gewone zat, deed ik er eigenlijk nooit wat mee. Die achterstand moet ik nog steeds ergens zien in te halen :p

7. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier staan de normale volle maan questen ook nog allemaal open zolang ik geen sterretjes nodig hebt blijft dat zo :music:
    Deze maand krijgen we volgens de kalender 2 content updates (nieuwe gewassen bomen en of dieren?) en elk weekend een vollemaan quest, denk dat we bij het halloween event ook nog wel wat van de vollemaan velden nodig gaan hebben.

Kortom: ik ga hier me volle maan voorraden aanvullen :pxD

8. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Tip denk aan bomenmest en susi voor de grafkaars. ;)

vinc05, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Zo, de laatste griezelquest naar de kelder gespeeld (de griezelige menagerie moet ik wel nog doen maar dat is zo'n sleutel-quest, en dan ook nog de sieritems voor de laatste wolkenrij). Ben benieuwd of de content updates ook weer nieuwe questen meebrengen. De grafkaarsen zijn verzorgd.

10. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

zo eindelijk mijn eerste griezel arboretum behaald met de quest. Druk bezig met de tweede te behalen en de griezel menargie.
    o_Ok druk bezig met al die andere griezelquesten. Ben dus heel blij met zo n lange halloween. Daarbij komt dat ik halloween altijd
    al erg leuk heb gevonden.

farmermikkie vindt dit leuk.
  11. vinc051

vinc051 Forum-overlever

de gewassen aan het ophogen in verband met geruchten over nieuw item.
    Dat vraagt altijd veel gewassen enz.....

farmermikkie vindt dit leuk.
  12. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Voorraden lopen hier al aardig op.
    Grootste probleem is voer blijven maken.

13. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goerde morgen Lea , en alle andere . Dus het Event duurt ook de hele maand ?
    Of lees ik het verkeerd , het = nog vroeg hé ;) :) .
    Grtjes carine

14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee de events hebben een vaste looptijd. Het grote eetfestijn eindigt vanmiddag om 14 uur. Het Volle Maanveld is wel de hele maand open.

15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik voel wel een nieuw event VM aankomen... :music: ik zie allemaal nieuwe Kisten vol:p

16. Roos

Roos Forum-baron

Ik heb een vraag over het vampierserum. Het vraagt om een diamanten slot. Daar heb ik WAC zitten. Zo kan ik toch nooit de +2 van het vampierserum krijgen? Ik zie het voordeel niet zo. Behalve dan dat de ene op de markt 100duizend kost en de ander 500duizend.
    Ik gebruik altijd WAC en m'n vampierserum krijgt nu een laagje stof.. Zie ik iets over het hoofd, of is dit een bekend probleem?

17. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Het is geen probleem het is een waarheid en ik gebruik dus de vampierserum nooit.
    De WAC geeft ook + 2dus is even goed.
    Als je op alle andere velden stallen bomen en werkstallen zou hebben is de vampierserum natuurlijk ook oké.

18. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik vond vampierserum altijd wel handig toen ik nog niet zo dik in mijn BD en WAC zat. Tegenwoordig gebruik ik het ook niet meer.

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb het vampierserum van de week wel af en toe gebruikt. Omdat ik verder op de farm geen gewassen had staan, en tussendoor ook nog ananastaart (ook diamanten slot) gebruik. Dus gooi ik nogal eens een ambacht uit een slot, en dan is een vampierserum een stuk goedkoper dan wac.

vinc051 vindt dit leuk.
  20. irene257

irene257 Gelegenheidsauteur

ik zie nog geen nieuwe quests van volle maan, is er iets mis? groet Irene

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.