Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door hwjstolwijk, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Kan iemand mij misschien de link geven van de volle maan F.A.Q.? Ik wil graag weten wat ik precies nodig heb voor de verschillende soorten voer van de griezelbeestjes en op het moment staat mijn molen helemaal vol.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je kan het laatste voer even uitzetten en later weer aanzetten. Daar verlies je geen ingrediënten mee.

3. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Mijn molen staat momenteel vol met supervoerproductie, dus ik moet wachten tot ik heel laag zit in water om dat te doen.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Of je verliest een paar honderd bd ;) Niet zo heel erg toch?

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik maak nooit SV in de molen. Met gewoon voer kan ik veel meer dieren produceren dan met die paar SV'tjes die ik per week kan maken in de molen, dus waarom zou ik. En met de SV die ik krijg van het rad, de quests en de events red ik het best.

Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Supervoer heb je nodig voor fokken en ik ben bezig met de fokquests, vandaar dat ik supervoer produceer in de molen.

Sintra98, jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  7. Seleniet

Seleniet Forumleerling

Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt met gewassen die zijn gezaaid op de volle maanvelden, maar niet op tijd geoogst worden. Ben je die dan kwijt?

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die blijven keurig staan tot het Volle Maanveld weer open gaat en dan kan je ze meteen oogsten.

9. Seleniet

Seleniet Forumleerling

Dank je voor het duidelijke antwoord

10. kakelot69

Daarom is het ook handig om lange gewassen neer te zetten voordat de volle maan weer voorbij is :D

11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Moet je daar wel om denken vlak voordat het veld sluit...:music: het zou me niks verbazen als ik er nog bloedtomaten of pompoenen op heb staan:wuerg:xD

12. kakelot69

Oh, ik heb wel eens twee maagdelijk lege velden aangetroffen bij de aanvang van volle maan xD

Sintra98, jolanda13, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. enk52

enk52 Levende forumlegende

14. Borkie

Het viel nog mee... het waren bloedvarensxD

Sintra98, kakelot69, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. boermars

boermars Forum-hertog

Ik heb t wel met die grafkaarscactus, die vergeet ik soms terug te plaatsen.
    Die duren zo lang en had tip van iemand om ze eraf te halen en aan het einde terug te plaatsen.
    Zijn er maar 3 die ik heb. Dus niet zo ernstig.:D

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  16. gj1234

gj1234 Gevorderde

ik ben bezig het 2e veld open te krijgen maar wat duurt dat lang zeg!!!!!
    ik kom steeds maar een beetje verder, ik denk dat het wel bijna een jaar gaat duren voordat het open is en dan doe ik niet eens mee met de events die op het vm veld zijn.
    TJa geduld he!

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2019
    Sintra98, boermars en Borkie vinden dit leuk.
  17. kakelot69

Ik heb er ook een jaar over gedaan, maar toen had ik ook wat xD

Die kattenfeeën zijn de grootste ellende. Ik heb er zojuist eentje uit de menagerie gevist, dan stuur ik je die op met het komende ruilevent. Dat scheelt toch weer, vooral als je ze SV geeft. Moet je ook nog een zombieschaap?

Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

Lekker gewassen bij kunnen maken en een aantal quests naar het archief kunnen sturen:music:
    Zelfs op tijd alles klaar gezet voor de volgende keer... alle stallen en bomen staan en een veld vol 8 uurs gewas:p

19. kakelot69

Oh, zo veel stallen heb ik nog niet hoor. Ik heb de menagerieën staan, met in totaal tien stallen erin. En dan nog twee werkplaatsen, en bomen aan de randjes. De rest staat vol met kwartjes achtuursgewas. De grafkaarscactussen haal ik nooit weg, ik heb er maar twee en die eten geen brood. En als ik ze vergeet terug te zetten vind ik dat toch mooi zonde.

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  20. gj1234

gj1234 Gevorderde

wat lief dank je wel. ik heb 1 zombie schaap, maar als je er echt 1 over hebt graag!

Sintra98 en Katinka1700 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.