Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Goth: Sintelbeuk xl sintelbeuk xxl , hongerige eik hongerige eik xl hongerige eik xxl , spookachtige wilg spookachtige wilg xl spookachtige wilg xxl , gelatine kastanje gelatine kastanje xl gelatine kastanje xxl

    Spook: Sarcofaagboom xl Sarcofaagboom xxl , Medusa-wilg Medusa-wilg xl Medusa-wilg xxl , bloedeik extra grote bloedeik reusachtige bloedeik, Schemerbeuk Schemerbeuk xl Schemerbeuk xxl
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 Oktober 2023
    wima3102 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Met welk dier fok je om een Mottel te krijgen?
    Kreeg deze uit een VM-kistje. In de schuur staat dat het een fokdier is.
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  3. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    ik heb er ook een gekregen uit een kistje (welke...??) Denk in de toekomst fokdier WENDIGO. Er zit kleine gelijkenis met de wendigo.
     
    hendrika73 en Tyrany vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De mottel is een gewoon volle maan dier, heb al voer er voor gekregen uit hetzelfde soort kistje als waar je het dier uit kreeg. Bij alle volle maandieren staat dezelfde melding. Het betekend alleen dat je het dier kan inleveren als er om volle maandieren wordt gevraagd bij bijvoorbeeld een fokevent.
     
    Tyrany en hendrika73 vinden dit leuk.
  5. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    pfff net een uurtje geleden denk ik plots aan het fokevent - ik was zo gefocust op het griezelig drive-in event =)

    Het fokken zou geen probleem mogen zijn - nog even tellen of ik genoeg bloemen kan oogsten.

    btw kan iemand een fotootje posten van die mottel? Ben nieuwsgierig.
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Moet je even in het geruchtendraadje kijken :music:

    Hier ook vandaag het fok event afgerond en bij het andere event de wolkenrij en bijbehorende sier-item gehaald en daar nog even verder voor de rest van de beloningen.
     
    Boeretrien1 en hendrika73 vinden dit leuk.
  7. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    hoe veel moet je betalen om een spelletje te spelen we betalen al voor machines en molen is dat niet genoegwanneer wel als de rekening leeg is

    wanneer kanm ik inleveren van het event word iritant jullie vinden dat leuk om te pesten
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 Oktober 2023
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er is niemand aan het pesten. Waar kan je niet inleveren dan?
    Als het het event op de Volle Maanvelden is en je speelt in de cliënt probeer dan eens een gewone browser. Er lijkt daar een weergave probleem te zijn bij sommige mensen hoewel de meeste nu weer gewoon in kunnen leveren
     
  9. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik heb een andere browser geprobeerd niks verandert nog niks inleveren
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan kan je het beste een ticket naar support sturen
     
  11. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen ik stop er mee houden die spelletjes
     
  12. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    voor je er mee stopt probeer dit dan eerst eens:

    klik op het plaatje boven de groene balk, als het goed is opent dan het inleverveld en kun je gewoon het gevraagde inleveren.
     
  13. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ik heb nooit op het balkje geklikt om in te leveren. Altijd op de grote foto boven de balk waar ik wou inleveren. Daar kwam dan zo'n groen pijltje onder en boven het balkje. De knop 'bezorgen' werd groen als ik genoeg items had.
     
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb geen rpoblemen gehad bij het inleveren. Beiden events afgerond
     
  15. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    kan je ook een beetje aanstellen-.-
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Beide events afgerond. Was alleen bijna vergeten om mijn muntjes uit te geven bij drive-in.
     
  17. Dike68

    Dike68 Forumbeginner

    Hoe kom je aan de rechterkant in de kelder van de tomatenmissie?
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan moet je vakje 1 in de broeikas eerst openen, linksboven, waar je het ocelotverblijf cadeau krijgt.
     
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Mottelhol,

    Voer,
    20 Fonkelende bes
    40 Gloeizwam
    20 Mottelbessen

    Dat word dus ook weer supervoer geven.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  20. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Dat word het derde dier met oa gloeizwam als voer.........:wuerg:-.-
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.