Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Wat hebben ze het leuk gedaan met de halloweenkalender
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben al dik tevreden met een wendigo xDxD
     
    nientje1950 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Iemand een goede strategie voor het griezelige avondje uit quest - ben nu pas begonnen.
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    eerst links tot en met het sieritem, dan links tot en met de wolkenrij.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nooit een strategie, ik ga gewoon zaaien en oogsten en leveren xD
     
    kian2003 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  6. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    :) Haha allebei even goed.
    Het is alleen maar dat ik denk dat ik er niet ga komen, heb net genoeg sm voor de beide velden 1 keer te bemesten. Dan zal het telkens enkel met water en gewone mest zijn.

    Ik denk dat ik eerst ga tellen hoeveel ik kan oogsten/tijd die nodig is - ik heb nog een goeie 5 dagen - ok tijd voor de rekenmachine :)
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Event duurt tot woensdagavond 22u.
     
  8. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    oei, ik dacht tot don 22u- lol opnieuw de rekenmachine boven halen!
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fokevent afgesloten. En met het andere event met de laatste rijtje bezig. Ben goed opweg
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je SM te kort komt zou je aan het rad kunnen draaien of je kan deze ook kopen in het rode mandje voor je farmmunten als je dat deze maand nog niet gedaan hebt, als je 3 keer per dag kan oogsten en je hebt beide velden open haal je per dag 3.636 eventgewas, mocht je 4 keer per dag kunnen oogsten dan is dat zelfs 4.848 eventgewas van je kwartakkers met WAC, voor de wolkenrij aan de rechterkant heb je tot opdracht 9, 7.297 eventgewas nodig en voor het sier-itemwat erop moet heb je links tot opdracht 9, 5.435 eventgewas nodig samen dus in totaal 12.732 eventgewas, als je dus de wolkenrij wilt halen moet je eerst het linker en rechter gebouw leveren tot opdracht 9 en bij het midden gebouw niks leveren
     
    Laatste bewerkt: 14 Oktober 2023
    boermars, Tyrany en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    dit spel loopt voor geen meter wanneer wqel jullie worden iritant met dat gekoot
     
  12. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Dank je wel Thea.
     
  13. jopie

    jopie Forumkenner

    bi vollemaans-event krijg je op het laatst een upgrade voor de maiskraam
    maar ik heb geen maiskraam
    het event is uitgespeeld
    hoe zit dat?
     
  14. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Het item heet 'kraampje met lekker spookmais':D
     
  15. jopie

    jopie Forumkenner

    dank je wel
    dat is dan lekker lang zoeken
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik heb er voor de nacht maar akelige eierplanten op gegooid, want na die 100% van gisteren lopen de drops lichtelijk achter xD
     
  17. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik kan niets leveren, ze staan alle drie op op voltooi, wat helaas echt niet zo is.:(
     
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik had vandaag een 200% bonus. De gewassen zijn denk ik straks klaar, maar nu nog drops bij elkaar sprokkelen.
     
  19. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Waarom kan ik geen tomaten leveren in het event, vanaf vanmiddag al. Zo waardeloos, storing?? Het speel werkt niet.
     
  20. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Is het bij iemand nu al duidelijk wat er in een griezelraadselboom Demon, - Goth & - Spook zit, hier kunnen wij niets over vinden.