Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Waar staat de bonuscode?
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Kijk in Officiële Aankondiging, daar in vind je bij de laatste bericht de code terug.
     
  3. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    gevonden en geactiveerd.

    dank je
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Tip voor de volgende keer: Meestal vind je de bonuscode(s) daar terug, maar een enkele keer wordt bij andere topic's ook andere bonuscode(s) door gegeven. Welke topic's dat zijn zoveel verschillende mogelijkheden om die hier te vermelden.

    En btw. Graag gedaan.
     
  5. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    heeft er al iemand geprobeerd de sieritems te plaatsen? in de faq staat bij 2 sieritems een plusje, voor een extra kado, maar ik zie dat er bij mij in de inventaris niet bij staan.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Over welk event heb je het, aangezien beide VM events hier besproken kunnen worden?

    Die voor het fok event heb ik al ingeleverd in ieder geval.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De sier-items met een + krijg je als beloning in de kelder voor de narcissen, de 2 sier-items zijn dubbel te verdienen dit event 2 zonder + en 2 met +, dus je zou er ook nog voor kunnen kiezen om die zonder + niet te nemen als je als speler nog niet zover bent (of juist andersom)

    edit:

    nr 13 in de broeikas zou je kunnen overslaan als je het sier-item met een + haalt in de kelder, nr 6 moet je wel doen in de broeikas en dan zou je nr 12 kunnen overslaan in de kelder maar dan kan je de piccolo kist niet halen bij nr 15
     
    Laatste bewerkt: 12 Oktober 2023
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik lees er misschien overheen, ik kan de bonuscode niet vinden.
    *edit*
    Gevonden. In het verkeerde draadje gezocht.
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zie reactie #543 en #545.
     
  10. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Gisteren heeft bij mij te lang het forum eruit gelegen waardoor ik niet in de gelegenheid was om te kijken of er een event aan kwam(heb ook nog een ander leven naast de farm). Hierdoor heb ik de babyboom gemist. Dit heeft als gevolg dat ik dit event ga overslaan, zonder babyboom ga ik niet fokken. De narcissen krijg ik dan niet meer bij elkaar.
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Je krijgt nog een tweede kans, want vanaf zaterdag 10:00 t/m maandag 22:00 is er ook nog een babyboom actief. En zondag is er van 10 s'morgens t/m 10 s'avonds ook nog kortingsdag (dus SV voor de helft) geldig.

    Ik zeg niet dat je het moet doen, maar meld het even voor het geval dat...

    S6 in ieder geval.
     
    Laatste bewerkt: 13 Oktober 2023
    Tommick, kian2003, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    En daar is de fijne kortingsdag, ik wacht nog even tot zondag totdat ik verder ga met het fokevent :p
     
    BoerAnnelies, Borkie, vinc051 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Halloweenkalender! :inlove: Hoop dat er ook wat griezeligs tussen zit...xD
     
    BoerAnnelies en vinc05 vinden dit leuk.
  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Ik kan bij het volle maan event niets meer inleveren. De middelste is klaar en vervolgens kan ik niet naar links of rechts om in te leveren. Wat doe ik fout?

    edit: het werkt weer alleen in de client niet
     
    Laatste bewerkt: 14 Oktober 2023
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    zit met hetzelfde probleem heb in kelder al 1-2-3-4-7-8-10-13-14 ingeleverd maar bij 5-6-9-11-12-15 krijg ik nergens verkennen heb nog thans narcis en volle maan badge
     
  16. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Waarschijnlijk heb je de trap naar de kelder ( = broeikas links boven ) nog niet gedaan.
    Dan kun je de andere trap in de kelder ook aflopen.
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel Buikie1512, kon nog lang zoeken die stond open en dacht die al afgedaan had, ni dus
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog een keertje de narcissen binnen halen en dan is dat event voor mij klaar.

    Bij het andere event ben ik nog wel effe bezig.

    @vanDijk1970, zou jou plaatje iets minder eng mogen? Ieder natuurlijk helemaal zijn eigen ding, maar dit is voor mij wel een reden om het forum de komende tijd niet meer open te zetten.. Persoonlijk slaap ik hier niet lekker op.
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Event afgerond.

    Plaatje is verwijderd.
     
  20. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Vraag me af wat er uit het laatste cadeautje van de kalender komt ;)