Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    We moeten maken Gloeipoen 22.629 gewas en DI 906
    S6 voor degene die meedoen
    Grt Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. boerflora

    boerflora Forumleerling

    weet iemand uit welk gewas op vollemaan akker je het meeste dropitems krijgt? Is dat het langste gewas of met de meeste EP's?
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dat zijn de langste gewassen.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het langste gewas.
     
  5. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik denk dat ik dit event ga overslaan, ik vind de beloningen niet erg interessant voor de hoeveelheid moeite en heb nog genoeg volle maan quests staan om me bezig te houden en ben voor de zekerheid zombieschaapjes aan het sparen voor het fokevent dat ik in de kalender met speculaasjes zie. Succes voor de mensen die wel mee gaan doen.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  6. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    De Engelse faq voor het 'breeding' event staat er al - sorry kan even niet op het Nl woord komen.

    Vlinders, schorpioenen, bijen, kameleons, schildpadden zijn ofwel al uitverkocht of staan op zotte prijzen.

    Nu pas bedenk ik, ik mag dat hier toch al zetten van de Engelse faq? Heb bewust geen link gezet.
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2023
  7. boerflora

    boerflora Forumleerling

  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Lijkt mij een moeilijk event. Ga nog ff nadenken of ik hier aan mee doe. En de beloningen zijn karig
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je had hier gewoon de link naar de Engelse faq mogen neerzetten :) , alleen in het geruchtendraadje moet je als je iets gezien hebt op een ander forum als je afbeeldingen plaats even eronder een linkje zetten van het orakel van het andere forum anders heb je kans dat het weggehaald word door een mod

    Welke van de 2? het fokevent is vrij simpel, de juiste categorie fokken en zo snel mogelijk die autoproductie vakjes openen die je om de 5 uur kan oogsten, die geven dan per keer 8 narcis voor het hele event heb je er 140 nodig en er zijn 3 van die autoproductie vakjes die je kan vrijspelen, als het goed is hoef je niet alle vakjes te openen om de wolkenrij te kunnen halen, er zijn bijvoorbeeld dit keer 2 startvakjes, je zou bij nr 16 kunnen starten dan hoef je bij nr 21 en 20 niks te leveren, dat scheelt al 18 zoogdieren badges

    Het andere event is gewoon zaaien en oogsten en vanavond bijvoorbeeld het 12 uurs volle maan gewas inzaaien op 2 de volle maan velden op kwartakkers en morgen als het event begint oogsten
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2023
  10. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Voor het totale fokevent heb je nodig:
    zoogdier-badge: 141
    volle maan badge: 50
    reptiel-badge: 119
    geleedpotige-badge 100
    narcis: 140

    Hopen op kortingsdag van het weekend.
     
    hendrika73 en Pipelepo2 vinden dit leuk.
  11. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Weet iemand wat de griezelraadselbomen spook, goth en demon zijn?
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  13. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Okay dank je. Het fokevent leek me lastig. Vooral met die narcissen. Maar zoals jij het uit legt, lijkt het een stuk makkelijker.
     
  15. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ja zijn andere, misschien nog geen faq van of de namen verkeerd.
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Sorry dit zijn inderdaad andere. Had de faq nog niet bekeken
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ga hier beginnen met de zoogdieren voor de 2 autoproductie vakjes met de rest wacht ik denk ik mocht er van het weekend bijvoorbeeld een kortingsdag komen (zijn overigens nog geen geruchten over)
     
    boermars vindt dit leuk.
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoe veel moet je maken om bij die vakjes te komen.
    dat zijn al veel volgens mij of ik zie iets over het hoofd

    mbg john-j
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je bij vakje 16 start heb je maar 10 zoogdieren badges nodig voor eerste autoproductie vakje bij nr 14 voor het 2de autoproductie vakje bij nr 9 heb je vervolgens nog eens 33 zoogdierenbadges nodig, in totaal dus 43 zoogdieren badges voor de eerste 2 autoproductie vakjes waar je de narcissen om de 5 uur kan ophalen
     
    boermars, Borkie, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben wel blij dat het forum weer open is. Je mist toch iets als je niets kan lezen op het forum.